Dat is fijn om te horen.quote:Op maandag 30 september 2013 00:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Full time aan het werken, sporten, en daarbuiten kan ik weer leuke dingen met mijn tong doen.
Nog niet helemaal in de plooi, maar ik ben weer vertoonbaar
Je moet de zaken grondig aanpakken. Het heeft de nodige miljoentjes opgeleverdquote:Op maandag 30 september 2013 00:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Goeie oude tijd
Jullie zaten no life te kijken of er een goedkopere op de markt kwam
ja dat was wel lastig, gelukkig paar keer geluk gehad met wat spelers.quote:Op maandag 30 september 2013 00:05 schreef Ajacied7 het volgende:
Netjes, jij hebt er ook wel heel lang voor op de 59e minuut gezeten.
quote:Op maandag 30 september 2013 00:05 schreef poker4lifee het volgende:
standaard begin teams ook maar posten dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
kijk soms liever een filmpje van fifaralle oid dan zelf spelen, aardige kans dat het weer irritatie scheelt ook
homosexual pop diva Elton Johnquote:Op maandag 30 september 2013 00:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
left field monster scooter son buddy pal
Vind dat altijd irritant. Van die gasten die een filmpje hebben van 4 minuten met een intro van 30 seconden, vervolgens 2 minuten de in-game stats op lezen, 1 minuut aan gameplay tegen kut tegenstanders en dan het eindequote:Op maandag 30 september 2013 00:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
"I'm not going to read out all of his ingame stats, because I'm pretty sure you are all capable of reading."![]()
Ja, ik heb het al gehoordquote:Op maandag 30 september 2013 00:08 schreef BDIL het volgende:
Eey Toefjes
Iedereen heeft lopen glitchen
Zonder AA9Skillz hadden we verlies geleden.quote:Op maandag 30 september 2013 00:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je moet de zaken grondig aanpakken. Het heeft de nodige miljoentjes opgeleverd
Hidden Gem Gabbiadini.quote:Op maandag 30 september 2013 00:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vind dat altijd irritant. Van die gasten die een filmpje hebben van 4 minuten met een intro van 30 seconden, vervolgens 2 minuten de in-game stats op lezen, 1 minuut aan gameplay tegen kut tegenstanders en dan het einde
hmm, 5 potjes 1 goal. is me niet echt opgevallen verder, niemand eigenlijkquote:
Ik kan sowieso niet met 4231 overweg.quote:
Gelukkig.quote:Op maandag 30 september 2013 00:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Full time aan het werken, sporten, en daarbuiten kan ik weer leuke dingen met mijn tong doen.
Nog niet helemaal in de plooi, maar ik ben weer vertoonbaar
Gelul. De prijs van Altidore is daarna nog 2 keer sky high gegaan. Beinvloed door TOTS Donovan, en nog een keer daarna. Weet niet meer hoe de 2e keer kwam.quote:Op maandag 30 september 2013 00:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zonder AA9Skillz hadden we verlies geleden.
quote:Op maandag 30 september 2013 00:03 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb trouwens maandag (weer) echt tranen gelachen om dit filmpje.Had al wat gedronken en we kwamen hierdoor echt in een lachkick waar we niet zo snel meer uit kwamen.
linkquote:Op maandag 30 september 2013 00:12 schreef Djeetje het volgende:
Vorig jaar mijn Leite goal heeft me toch ¤100 en 50k coins opgeleverd.
Wist toen zelf niet eens dat ik goals of the week had gewonnen bij SAsportsgaming
Wat stond er?quote:Op maandag 30 september 2013 00:12 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kreeg vandaag een verjaardagskaart met daarop een werkwoordspellingsfout.Echt iets voor mij.
Toen had ik ze volgens mij al niet meer.quote:Op maandag 30 september 2013 00:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gelul. De prijs van Altidore is daarna nog 2 keer sky high gegaan. Beinvloed door TOTS Donovan, en nog een keer daarna. Weet niet meer hoe de 2e keer kwam.
Ik kon echt niet stoppen met lachen.quote:Op maandag 30 september 2013 00:13 schreef Reemi het volgende:
[..]Heb ik ook al aardig wat tranen door moeten laten met een vriend van me.
Ja, maar niet in de top 5 van SA.quote:
Word. Zonder t. Weet de zin niet meer uit m'n hoofd.quote:
Heb je ook op het goede spoor gezet van Salvio. IF Martin was het mooiste goudmijntje van Fifa 13 na SIF Altidore. Maar die heb ik geheim gehoudenquote:Op maandag 30 september 2013 00:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Toen had ik ze volgens mij al niet meer.
Had wel een 100% score uit mijn price fixjes in FIFA 13 met Mertens als klapper
Ik zal zo winnen zat er 2x inquote:Op maandag 30 september 2013 00:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar niet in de top 5 van SA.
[..]
Word. Zonder t. Weet de zin niet meer uit m'n hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |