Bedankt maar nog net te weinig vind ik. Voor 100,- mag je hem komen ophalenquote:Op maandag 30 september 2013 22:55 schreef Lcs_dB het volgende:
90 met ophalen geboden voor de tablet
Dat is prima, ik stuur je een PM!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:49 schreef Phaeton het volgende:
Hoi, ik neem graag de EX-33N en kopppelstuk toetsenbord & trackpad van je over voor 25,- incl verzendkosten Verzenden kan gewoon via goedkope vervoerder als DHL, ik kan hem ophalen bij een DHL kantoor in de buurt. okay?
SoSa heeft niet meer gereageerd dus hij is er nog!quote:
Voor die 20 euro incl verzend maak ik het nu gelijk naar je over! Stuur maar een DM, met je gegevens.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:51 schreef johanmulder het volgende:
[..]
SoSa heeft niet meer gereageerd dus hij is er nog!
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:15 schreef Arn0uDz het volgende:
[..]
Voor die 20 euro incl verzend maak ik het nu gelijk naar je over! Stuur maar een DM, met je gegevens.
20,- voor ophalen is beter dan 20 excl. maar ik ben morgenmiddag niet thuis (vanaf een uur of 7 pas). Ga je dan nog steeds akkoord sanger? Anders gaat ie naar Arn0uDz tenzij je meer dan 20,- incl. bied.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:44 schreef sanger het volgende:
¤ 20 voor de dispenser met ophalen indien het uitkomtMorgen toevallig in de omgeving aan einde middag.
Prima, ik heb je een PM gestuurd!quote:
Ook prima, ook jij hebt een PMquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:00 schreef vlutje het volgende:
Interesse in de Mini-ITX Case, 20 incl.?
sorry man, was het vergeten. Zie dat je nieuwe, zelfs betere deals hebt. succes daarmee!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:51 schreef johanmulder het volgende:
[..]
SoSa heeft niet meer gereageerd dus hij is er nog!
PM ontvangen, dus de soap dispenser gaat morgen op de post!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:30 schreef Arn0uDz het volgende:
Kan je geen PM sturen ivm postcount. Zal het vanavond naar je overmaken.
No worriesquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:46 schreef Sosa het volgende:
[..]
sorry man, was het vergeten. Zie dat je nieuwe, zelfs betere deals hebt. succes daarmee!
Graag gedaan!quote:
Ook graag gedaan en bedankt voor de feedback!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:44 schreef vlutje het volgende:
Mini itx case ontvangen, goed verpakt en erg snel. Super service!
Top, veel plezier ermee!quote:Op maandag 7 oktober 2013 07:42 schreef Phaeton het volgende:
Alles (3bay en magicwand) netjes verpakt ontvangen!
Helaas is Geckoo je net voor. Bij deze dus ook gereserveerd voor Geckoo.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:39 schreef Kiwi_Kevin het volgende:
Ik wil die omvormer wel voor 8 piek ophalen!
Prima, ik stuur je een PM!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |