quote:Op zondag 29 september 2013 20:54 schreef .Neovo. het volgende:
We hadden een mobiele telefoon in het water laten vallen. Ongeveer twee dagen in de rijst gehad, daarna weer aan. En hij deed het prima.
Oordopjes lijken me niet zo'n probleem.
Dank voor de tip en ervaring. Hmm, lastig.quote:Op zondag 29 september 2013 20:55 schreef Kyubey het volgende:
Ik zou gewoon zo lang mogelijk wachten. Verder geen ervaring mee.
Het probleem is dat je fucked bent als je dat 1 keer te vroeg doet. Kortsluiting enzulks.quote:Op zondag 29 september 2013 21:40 schreef Woelwater het volgende:
Gewoon af en toe uit de rijst vissen en checken of ze het weer doen lijkt me..
Ik moest lachenquote:Op zondag 29 september 2013 21:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Ligt eraan hoe dicht in de buurt er Aziaten wonen, want die komen 's nachts af op de rijst en repareren de apparatuur. Als ze wat verder weg wonen, duurt het langer voor ze de geur van de rijst oppikken.
Handig als je wilt dat de printplaten kromtrekken.quote:Op zondag 29 september 2013 22:37 schreef editoor het volgende:
Ik zou het apparaat openschroeven en een föhn gebruiken. Aanrader.
quote:Op maandag 30 september 2013 10:17 schreef bluuf het volgende:
[..]
Handig als je wilt dat de printplaten kromtrekken.
Ik had het niet specifiek over oordoopjes hoor.quote:Op maandag 30 september 2013 11:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]_
1) welke printplaten in oordopjes?
2) printplaten kunnen niet kromtrekken.
Printplaten zijn gemaakt van glas/epoxy composiet, en kunnen niet kromtrekken. Hoax dus.quote:Op maandag 30 september 2013 12:33 schreef bluuf het volgende:
[..]
Ik had het niet specifiek over oordoopjes hoor.
En printplaten kunnen wel degelijk kromtrekken, ik heb op mijn bureau op mijn werk ook nog een SO-DIMM liggen waarvan de PCB krom is getrokken omdat iemand er een fohn op gezet heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |