Dat interesseert me helemaal niet of ze wel of niet beter is..quote:Op zondag 29 september 2013 20:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, ze is weer helemaal de oude.
[..]
Wat lul jij nou? Ze zat wel degelijk in een rolstoel. Bijdehand.
Ik denk dat Mylene in het vervolg eerst wel gaat vragen of het jou interesseert voor ze iets in het algemeen vraagt jaquote:Op zondag 29 september 2013 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat interesseert me helemaal niet of ze wel of niet beter is..
Heel verstandig van d'r want met dergelijke vragen ben ik wel klaar inmiddels...quote:Op zondag 29 september 2013 20:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat Mylene in het vervolg eerst wel gaat vragen of het jou interesseert voor ze iets in het algemeen vraagt ja
Ik heb in ieder geval van het antwoord weer wat geleerd.quote:Op zondag 29 september 2013 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heel verstandig van d'r want met dergelijke vragen ben ik wel klaar inmiddels...
Nog drie hele maanden; hoe gaan we die tijd doorkomen zonder een 'gelekt' nieuwtje af en toequote:Op zondag 29 september 2013 20:24 schreef beequeen het volgende:
Het wachten is op nieuwe ontwikkelingen.
De spanning zal ons gaande moeten houden.quote:Op zondag 29 september 2013 20:32 schreef Disana het volgende:
Nog drie hele maanden; hoe gaan we die tijd doorkomen zonder een 'gelekt' nieuwtje af en toe
Er zal zeker langzamerhand steeds meer publiciteit gegenereerd worden de komende maanden dus het gaat helemaal goed komen.quote:Op zondag 29 september 2013 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
De spanning zal ons gaande moeten houden.
Het zal hemeltergend zwaar zijn, maar we slaan ons erdoor.quote:Op zondag 29 september 2013 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
De spanning zal ons gaande moeten houden.
warme gluhwijn werkt ook prima tegen de kou, gewoon elke dag een litertje of 10 op het kampvuurquote:Op maandag 30 september 2013 07:55 schreef 5thencounter het volgende:
Een biertap lijkt me dan ook wel handig, ondanks de kou blijft de stemming er in iedergeval lekker in..
Bezorgchinees dan.quote:Op maandag 30 september 2013 00:16 schreef Coos het volgende:
Dat wordt dus vier maanden pizza of afhaalchinees want dan groeit er helemaal niets.
Fietsen moeten ze die krengen, dan blijven ze warm, zijn ze te moe om ruzie te maken en te neu..ehh en de accu's moeten vol voor de avond..quote:Op maandag 30 september 2013 16:04 schreef Iwanius het volgende:
Als ik het allemaal zo lees dan bekruipt mij het gevoel dat deze nieuwe realitysoap andermaal het predicaat net niet heeft inzake wat men propageert. Elke vorm van elektra om daarmee iets van gemak te hebben diskwalificeert het hele programma als "leuk geprobeerd maar weinig geloofwaardig."
Dat vind ik nogal overdreven. Hadden ze van jou ook zelf een waterput moeten slaan? Of is een kraan nog wèl oké?quote:Op maandag 30 september 2013 16:04 schreef Iwanius het volgende:
Als ik het allemaal zo lees dan bekruipt mij het gevoel dat deze nieuwe realitysoap andermaal het predicaat net niet heeft inzake wat men propageert. Elke vorm van elektra om daarmee iets van gemak te hebben diskwalificeert het hele programma als "leuk geprobeerd maar weinig geloofwaardig."
En de ARBO-dienst gaat goedvinden dat die 15 zieltjes op de bevroren loodsgrond gaan slapen?, of mogen ze in de warme stal op het stro bij die twee koeien, die het waarschijnlijker beter zullen hebben gezien het feit dat er politieke partij is die er op toeziet dat er niets met de dieren mag gebeuren...quote:Op maandag 30 september 2013 17:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal overdreven. Hadden ze van jou ook zelf een waterput moeten slaan? Of is een kraan nog wèl oké?
Wat ik interesant ga vinden, denk ik, is de groepsdynamiek en de individuele ontwikkeling daarbinnen, in leefomstandigheden waar op voorhand heel weinig structuur aanwezig is. Er zijn geen regels, die maken ze zelf. Of niet. Dat er dan een stroomdraadje uit de muur komt is volgens mij helemaal niet zo belangrijk, laat staan dat daarmee "het hele programma weinig geloofwaardig" zou zijn. Er wordt van tevoren toch aangekondigd wat er wel en niet is? Hoezo niet geloofwaardig dan. Het zou wmb pas ongeloofwaardig worden als op 1 januari blijkt dat er in de loods een kachel, fornuis, bedden en een Huisregelboek aanwezig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |