SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op zondag 29 september 2013 16:49 schreef pascal08 het volgende:
Wie Zimra in de OP heeft gezet is een held.
2, maar krijgen nu net wel de 3-3 tegen.quote:
wie zou dat toch zijn geweestquote:Op zondag 29 september 2013 16:56 schreef Fuszy het volgende:
Wie bukharov in de OP heeft gezet is een idioot.
Of hoe je de naam van die slechte rus ook mag schrijven.
quote:
Kan er maar 1 zijn. Tbakkert die doorgeslagen is in zijn liefde voor mannelijke russen.quote:
Pelle is echt goed!quote:Op zondag 29 september 2013 17:00 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Dadelijk maar eens kijken of het werkt
Kut..quote:Op zondag 29 september 2013 16:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2, maar krijgen nu net wel de 3-3 tegen.
Succes want hij staat RMquote:Op zondag 29 september 2013 17:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Kut..
Als hij een IF krijgt hopelijk krijgt hij dan een hoge shooting upgrade dan ga ik dit maken: [ afbeelding ]
Wel lelijk een silver in een gold team.
Kan ook nog Quintero - Martinez dan neer zetten.
quote:Op zondag 29 september 2013 17:00 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
dan ga ik dat even oplossenquote:
Rematch?quote:Op zondag 29 september 2013 17:00 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
10 wedstrijden er mee spelenquote:Op zondag 29 september 2013 17:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand een idee hoe ik alle spelers op 10 chem krijg?
[ afbeelding ]
Spaanse coach met Serie A werkt niet.
Italiaanse Coach met Liga bbva ook niet.
Spaanse Serie A coach dan heeft iedereen 10 behalve Pellequote:Op zondag 29 september 2013 17:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand een idee hoe ik alle spelers op 10 chem krijg?
[ afbeelding ]
Spaanse coach met Serie A werkt niet.
Italiaanse Coach met Liga bbva ook niet.
Werkt dat?quote:Op zondag 29 september 2013 17:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
10 wedstrijden er mee spelen
en deze misschien LW ? http://www.futhead.com/14/players/6182/giacomo-bonaventura/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |