SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
russenquote:Op zondag 29 september 2013 14:21 schreef Dudeweiser het volgende:
ik word echt strontziek van die kutrussen.
Bаккec Кевин.quote:Op zondag 29 september 2013 14:21 schreef Dudeweiser het volgende:
ik word echt strontziek van die kutrussen.
Carrollquote:Op zondag 29 september 2013 14:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb gespaard voor Carroll en ga nu een team met hem maken.
Ik zou dat eerder doen met die munten-bonus.quote:Op zondag 29 september 2013 14:24 schreef Djeetje het volgende:
Je kan trouwens toch ook oneindig lang die Pro boosts geven aan iemand anders ?
Dus dan heeft hij zo 99 versnelling ofzo
werkt al niet meerquote:Op zondag 29 september 2013 14:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zou dat eerder doen met die munten-bonus.
Started from the bottom now we...quote:
quote:
Ze hebben de munten bonus er uit gehaaldquote:Op zondag 29 september 2013 14:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ook dat hebben ze betrekkelijk snel geregeld.
Giroud ernaast.quote:Op zondag 29 september 2013 14:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Carroll
Geniaal in koppen
Je krijgt trouwens 15k als je kampioen word in divisie 1
Ik had ze wel allemaal al gekocht. En ze werken nog.quote:Op zondag 29 september 2013 14:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ze hebben de munten bonus er uit gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |