Annet is er inmiddels bij komen zitten en ze heeft het over de kaartles die ze zonet heeft gehad. het is wel moeilijk, zegt ze. desiree wil het niet leren. Ferdi wil het wel leren, maar alleen als hij ook mee kan doen.
F: Als ik er langer in zou zitten en er valt iemand weg uit de kaartgroep, dan wil ik het wel graag leren.
Miranda en Annet hebben het weer over de bal die bij Mir tijdens het tafeltennissen op haar hoofd kwam.
Annet legt uit wat ze in de DBK heeft gezegd over het kapotte mes, de kaasschaaf etc. Ze legt het in geuren en kleuren uit. BB komt er waarschijnlijk maandag op terug vanwege het weekend. Ze heeft het ook over de zuurkool gehad. Dit kan nooit zo snel bedorven zijn. blablabla. Ze hadden het gekocht van het weekbudget, maar Annet zegt dat het natuurlijk niet alleen geld kost voor hen, maar ook voor BB zelf.
ferdi komt terug, (was blijkbaar weg) en vraagt of de dames zitten te roddelen.
Annet gaat bij de keukentafel weer het verhaal uitleggen van de zuurkool, maar is inmiddels uit mijn hoor-bereik.
Miranda is een beetje misselijk en dees heeft slaap en gaapt. Annet wrijft over de knie van Mir en vraagt of het wel goed met haar gaat. Mir legt iets uit, maar ik volg het niet helemaal.
[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 08-10-2000 00:35]
Ferdi: 'Echt, het schijnt dat de stomste mensen van Nederland in Leiden wonen.'
LOL
blablabla
Ferdi vraagt wat ze allemaal kan en noemt dingen op die hij al weet; breien, voetballen, poetsen... Maar je kunt dus echt alles?
Ferdi is heel goed in niets doen, zegt hij.
Miranda besluit om naar bed te gaan.
Desiree: Of straal je het nu heel erg uit.
Annet vraagt wie er nu in het bed van Leo ligt. Robin dus. het gekraak was verschrikkelijk zeggen Dees en Ferdi.
het gaat nu over geluiden die Dees hoort. Blijkbaar komen ze van Ferdi af. Annet lacht, maar ik heb het helaas niet kunnen volgen.
Annet en Dees liggen allebei op de knieen om iets te zoeken? Dees vind "het", maar het is blijkbaar nat? Het was volgens haar heel goor.
het is stil in de woonkamer... Annet en Dees lezen en Ferdi peutert aan zijn neus.
Annet leest nu een stuk voor wat blijkbaar grappig moet zijn. Voor mij is het niet te volgen.
Iemand roept weltrusten naar de 3, volgens mij Kim
Iemand heeft het er over gehad om een muis te vangen en los te laten in de slaapkamer. Dees vindt dit niet kunnen. ferdi vindt het best. Dees zegt dat hij dan echt niet rustig ligt, zal zij wel voor zorgen.
*commercial*
Robin vertelt een verhaal over een spin die hij zogenaamd heeft gevangen en bij zijn vriendin in de nek gooide. Ze wilde hem nooit meer zien en naderhand ging het helemaal niet meer goed.
Ferdi heeft ook een verhaal over een slang. Mis het verhaal een beetje. Kim is inmiddels bij Ferdi op de bank bij komen zitten.
Annet vertelt nu wat Kim in haar slaap heeft vertelt.
"Ik ben er weer (of niet)" en daarna iets over "Bart en Sabine". Kim snapt er niets van.
Annet vertelt dat er is uitgezonden dat Sabine in een string bij Bart in bed was gestapt.
Dees maakt zich nu druk dat ze dat uitzenden.
D: Dat zal toch niet, ik sta me daar elke dag om te kleden.
F: Ik heb daarstraks met mijn blote tokus voor de camera gestaan. Ach, dat zenden ze toch niet uit en anders pech. Een tokus is een tokus. Het verschil is dat de ene wat kleiner is en die van mij .. cm.
Robin hangt altijd de gele handdoek op. Annet heeft het blijkbnaar gezien en grinnikt nu. (Van F of G, ik weet het niet) Er wordt enorm gelachen, Annet is vuurrood. De 1e X kon ze zich beheersen, maar de 2e X heeft ze toch gekeken.
Robin vraagt of het de moeite waard was.
Annet legt uit dat zij er eerst waren en daarna de jongens kwamen douchen.
F: Het is heel normaal dat je dan even weg gaat, maar nee. Annet gaat er met haar spiegeltje tsaan te draaien.
Annet vraagt aan Dees of ze ook heeft gekeken. Dees begint te lachen en met haar boek te wapperen, wordt enorm rood en verslikt zich er ook nog bij.
Robin: Nou, dat zegt genoeg.
Georgie zit er inmiddels ook bij. Hij zit op de schommelstoel naast Annet en heeft zijn hand op haar arm.
Robin legt het zicht door de douchedeur nog even uit. het is niet scherp, maar je ziet wel alles.
Dees zit nog steeds te lachen en met haar boek voor haar gezicht.
Iemand vraagt wat Kim in bad doet. Ze zegt dat ze niets doet en haar badpak aan heeft.
georgie vraagt of ze ook een keer gaan badderen. Met Ferdi erbij, Koos erbij.
Koos komt erbij en zegt dat hij het met fantasie moet doen.
F: Dat hoeft toch niet
Ko: Ik heb thuis wat zitten
Annet vertelt over curacao, over gouden kettingen die werden aangeboden.
ff een rondje woonkamer (vlnr):
Bank1: Hieke en Kim met ferdi ertussenin op zijn rug met zijn hoofd bij Hieke op schoot.
Georgie op schommelstoel
Bank2: Annet en Koos
Bank3: Robin en Desiree
Miranda ligt op bed en waar Bianca is weet ik niet. (Ook op bed)
Röbin zingt: "Waar komen jullie toch vandaan, uit de slurf van oma Koos en .... van tante Annet"
Bianca zit er inmiddels ook bij en zegt dat ze moe was. (Op bed gelegen)
Georgie vertelt over zijn snelle stofwisseling en zijn toiletgang. Ferdi drinkt iest wat volgens de rest niet kan. F zegt dat het lekker is en de rest reageert het tegenovergestelde. Koos zegt dat Ferdi een alcoholist is. Hieke ruikt eraan. het woord pis valt. Bianca neemt nu een slokje. Ze zegt dta het een lekker biertje is en gaat vervolgens op haar rug liggen. Nu begint ze keihard te zingen. (Van dat slokje)
B: Het stijgt mijn hoofd, hihi
F: Jeh right, come on.
Ze willen nog drank gaan bestellen. Iemand roept dat dat nu niet meer kan, Bianca zegt van wel.
ik ben ff weg, tot zo
Annet meet hoeveel ze nog moet breien aan haar sjaal.
Ze denken dat het half 2 is, Ferdi probeert ze te laten twijfelen door te zeggen dat het al 3 uur is.
Nu gaat het over zomer en wintertijd. Het klinkt alsof ze aardig instorten.
00.35 uur Ja, nu zegt Hieke dat ze naar bed wil. De rest wil ook wel maar staat toch niet op. Annet gaat haar pen afbreien. Haar sjaal is bijna af. Ferdi vindt 'm toppie. Hieke en Annet vinden dat het bolletje wol op moet. Nu over het breiwerk van Annet.
Hiervoor ving ik iets op over een disco, wanneer de muziek gaat beginnen... Als het nog lang zou duren gaan ze naar bed.
Dees heeft haar allereerste interview met Hummie. Ferdi vindt het een privilege hij had een gesprek met Marijke. Het filmpje van Dees is door ene Katja begeleid.
Annet doet ook een duit in het zakje maar het is niet boeiend.
Hieke zingt dat ze gaat slapen en iemand fluit er irritant doorheen. Dat is Koos of Dees want de rest zit te kletsen.
Bianca en Georgie komen binnen. Bianca heeft met 3-0 gewonnen.
En ff een onderbreking voor de reclame....
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 08-10-2000 01:45]
Dan loopt Koos naar de keukentafel om te schrijven en het geluid gaat mee.. Hij staart naar het papiertje en beide streams staan nu op Koos gericht terwijl de rest zo te horen veel lol heeft in de woonkamer.
00.50 uur Koos krijgt geen inspiratie en staat op van de tafel. Loopt naar de anderen en zegt:'Jongens ik heb jullie lief' De rest houdt natuurlijk ook van hem en Koos gaat slapen. Hieke volgt.
Bianca vertelt een mop over een vrouw die van een vierling bevalt bestaande uit een chineesje, een negertje en klein jongetje en uiteindelijk een meisje. Clou was dat de vrouw dacht dat de laatste van de hond kon zijn. Echt een mop voor Ferdi dacht Bianca en hij kan hem ook waarderen.
De streams schakelen over naar de slaapkamer en het gesprek tussen Koos, Hieke, Georgie en Kim(?) ging volgens mij nergens over. Maar ik luisterde maar half iets over een snoertje...
Dan weer bruut terug naar de woonkamer waar Bianca en Ferdi the Xfiles naspelen ofzo..
Dees en Annet willen ondertussen wat chips. Iemand zei dat ze niet geloofde dat Miranda bij Robin in bed ligt..
Ze hebben veel lol. In het Engels, ze gebruiken hun zender als porto. Ferdi op de tafel. Observeren Annet en Dees: 'Who are those people?' Ferdi: 'Blonde Bimbo's'
Dan een wilde achtervolging door de kamer. Dan gaat het spel verder op de bank bij Dees. Annet zie ik ff niet. Ook Dees staat nu op en loopt richting badkamer ofzo.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 08-10-2000 02:06]
Wissel van de streams naar de damesslaapkamer...
Hieke loopt nog wat rond, Koos ligt op zijn plekje en zo te zien ligt Kim bij Georgie.
H: Koos, het gaat weer slechter met je
Ko: Ja, ik pak er toch 3
Hieke verzorgt het lichtje voor Koos. Hieke loopt wat te rommelen met het lichtje en volgt aanwijzingen van Georgie. Koos zegt dat ze maar op moet houden, want hij gaat slapen.
Ze probeert het nu ergens achter het kastje bij haar eigen bed.
Streams gaan weer naar de woonkamer...
Annet zit nog steeds te breien, de rest kletst wat.
Dan zingen ze de tune van The Loveboat.
Plotseling springt Ferdi op en springt achter de bank. The Xfiles is weer begonnen. Ze hebben veel lol en ik moet er ook wel om lachen. Ze verkennen op hun knieen de kamer, zoeken dekking en houden contact via de porto
B: Over & Out
F: Scully, spoor jij wel?
B: Zijn we bezig, gooi jij een glas om
F: Die stond er net toch niet
Bianca vraagt aan Ferdi of ze echt bij elkaar hadden gelegen (Mir en Robin)
F: Ja echt, daarstraks wel. Nu niet meer.
B: Echt?
F: Jaaaah, echt!
Ze zingen loveboat met de nodige decibellen. (Zullen de slapers blij mee zijn)
Plots springt Ferdi onder de salontafel en is weer Mulder. Scully reageert direct en kruipt ook weg. Ze zien elkaar nu niet, brabbelen continu engels. (Sorry, gaat te snel om bij te houden)
Ze gaan iets doen, kruipen langzaam naar de hoge tafel. Stoppen, gaan via stoelen weer op de knieën op de keukentafel. Ferdi voorop, Bianca volgt. Bianca ligt nu stuip van het lachen onder de keukentafel. Ze is dood, zegt ze.
Ferdi zit achter de prullebak, als Annet van buiten binnenkomt. Ze kijkt ff raar, wenst ze welterusten en loopt verder. Ze loopt verder, maar kijkt nog wel vragend naar die twee wat ze aan het doen zijn.
Inmiddels zijn ze weer naar de woonkamer gekropen met de nodige obstakels.
B roept "down, down" en beide springen ze op om vervolgens zo plat mogelijk op de bank te gaan liggen... Lachen weer erorm hard... Gaan weer verder. Zo te zien richting dameskamer. Annet komt net de kamer uit en zij duiken tegen de muur aan. Annet zegt "sorry, ik moet nog ff naar de toilet"
F: Ssst, She can't see us
B: Okay
Giechel giechel.
Op de knieën zitten ze voor de deur van de damesslaapkamer. Ze duiken weer weg, want Annet komt terug. Bianca ligt onder een deken ofzo.
Er is een waar schietgevecht, Annet is dood en Dees staat erbij te kijken.
F en B gaan naar de badkamer om vervolgens heel hard te lachen. (Mir en Robin zullen daar blij mee zijn, die sliepen nl al.)
*commercial*
[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 08-10-2000 12:55]
Dan vallen we wreed in de reclame....
Ze komen voorzichtig uit de hobbyk. Zo te zien willen ze de dameskamer weer in. Hieke roept "Hallo". F & B weer in de hk.
Annet rent voorbij richting keuken. iemand met t-shirt volgt ook. Dees heeft innmiddels haar ponnetje aan. Bianca staat op de bank en probeert Dees te vangen. Ze roept om Mulder. Hieke (met shirt) doet het dekbed over haar hoofd en gaat voor de deur van de hk staan, waar B & F inmiddels weer zitten.
De deur gaat open, maar ik kan helaas niet precies volgen wat er gebeurt.
Kim en Georgie zijn zo te horen nog wakker. Ferdi ligt op de grond in de deuropening en Bianca ligt er bovenop. Ferdi heeft zo te zien iets vast als gun. Ze rennen weer door het huis, gaan op de bank zitten en bespreken hun plan.
Ze willen naar de DBK gaan. Met de nodige voorzichtigheid gaan ze die richting in.
F: This is scarry shit men. Allright, this is the place
B moet de deur openen. F staat om de hoek.
Ze krijgen de deur niet open zo te zien.
Ze zijn inmiddels naar de badkamer gegaan. Ze staan er weer te X-filen en schrikken als Robin vanuit de wc roept "Jongens, gaat het?"
Ze hebben zich inmiddels opgestelt op het hoekje van de keuken naar de gang en wachten op Robin.
[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 08-10-2000 02:29]
Desiree laat Bianca schrikken of andersom.. Veel gelach nog steeds. Koos heeft vast zijn oordoppen nodig
Weer in de hobbyruimte, ze hebben iets vast als wapen en Hieke overvalt ze met een dekbed over haar hoofd. 'It's that big one' Ze gaan bewijsmateriaal verzamelen.
Via de slaapkamer terug naar de woonkamer. Ferdi heeft een lijmspuit oid als wapen... Overleg...
Ze gaan nu de badkamer binnenvallen... Er zit iemand op de wc. Ze trekken zich terug in de keuken voor overleg. Het is Robin.. hij komt met iets over zijn hoofd naar hun toe rennen. Veel lachen en schreeuwen. Robin gaat achter Ferdi aan. In 'gevecht'. Uiteindelijk is Mulder (Ferdi) helaas heengegaan.
Bianca maakt de balans op, Robin bedankt voor de rol in hun serie. Scully wordt opgeroepen door de dode Mulder. Hij staat voor de hemelpoort. Hij ligt op sterven maar Bianca wil eerst haar handen ff wassen.
Mulder herstelt wonderbaarlijk en ze sluiten af met 'See you in the next episode' Nog wat dollen en Bianca staat haar tanden te poetsen.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 08-10-2000 02:35]
Ze zit nu op haar knieën naast het lijk.
Ze richten zich nu naar de camera en zeggen dat dit het einde is van dit epiloog.
Toch gaan ze door, wel in mindere mate. ferdi staat met zijn gun bij de damesslaapk.
Loopt naar binnen. Iedereen is nog wakker. Koos zegt dat hij hem wel hoorde, maar niet wist dat ie al zo dichtbij was.
Koos: Ben ik nu dood?
Ferdi legt zijn gun terug in de hobbyk en gaat weer naar de badk.
Bianca is klaar daar en ze zeggen welterusten. Ferdi gaat ook zijn tanden poetsen.
Robin, Miranda en Dees zijn ook wakker. Iets zou een probleem zijn als het vlak voor de deur is. Robin zegt dat hij dan de deur zo intrapt. O, het gaat geloof ik over brand in BB.
Robin legt Dees uit wat het infrarood is op de camera. Beetje gekissebis tussen Dees en Robin. Dan komt Ferdi kloppen op de deur. Er loopt nog iemand door de woonkamer maar ik kan niet zien wie. Ferdi gaat naast Desiree in bed liggen.
Ik hoor iets over stoom uit je bilnaad. Miranda vindt het knap zoals Bianca en Ferdi dat net verzonnen. Ze zou dat zelf niet kunnen zich zo inleven.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 08-10-2000 02:45]
Ferdi roept Scully nog ff.
Herenslaapkamer:
Mir: ... probleem als het hier voor de deur is
R: ... kan toch niet kiezen
Het gaat blijkbaar over brand.
Dees vraagt wat die vierkante kastjes zijn op het plafond. Volgens Robin is dat het infrarood.
Mir: 2 van die platen voor 1 zo'n kamertje
Dees schok ergens van
R: Wel snel
D: Ja ik schrik snel
R: Meestal onverwachts hé
Het gaat weer over infrarood etc. ferdi klopt en komt binnen. Robin vraagt of die 4kanten idd infrarood zijn. Hij gaat op het bovenste bed liggen van het stapelbed.
F: Morgen weer een aflevering
Ferdi is weer ff weg geweest en als hij terug komt kruipt hij toch naast Dees.
F: So, het komt gewoon uit mijn bilnaad
D: Ja, lang volgehouden
M: Ik vind het echt knap, waar jullie het vandaan halen. ik kan me daar helemaal niet in inleven. Als ik dat zelf moet doen dan.
Ze horen iets, wat Robin blijkbaar veroorzaakt.
F: Come on, ik ben malle pietje niet
*commercial*
En streams weer uit want daar is de reclame...
En in die tijd hebben ze vast welterusten gezegd want het is stil nu in de slaapkamer.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 08-10-2000 02:51]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |