Nu gaat het gesprek over de salami die bij de kadootjes zat. Niemand weet precies voor wie die was. Bianca denkt voor haar, omdat ze met een vriendin altijd salami eet. "maar hij is in het huis dus hij is van iedereen"
R bij de oven:hij doet het weer.
Hij is bang dat 'ie op TV nu voor lul zal staan.
Koos:da's toch leuk.
Georgie aan de beurt, klinkt als
staat aan z'n kin te frunniken).....Baard....Baantjer! Ja!
(ze zijn wel goed op elkaar ingespeld zeg!)
Fewdi moet weer iets uitbeelden wat door Bianca is ingefluisterd...Dit kan ik niet zegt hij huilerig, maar hij moet!
Reclame![]()
Kim doet iets miniscuuls en jawel! Georgie raad accuut: Journaal! Goed!![]()
Ze nemen even een hints break
Fewdi gaat nu met de handvogel tegen Dees praten, hij wil een kusje maar die krijgt ie niet.
Miranda komt langs met de kaas, de vogel wil ook van haar een kusje(iedereen lacht) Kusje krijgt hij niet, kaas wel.
Bianca"mmmmmlekkker!!!Dippie in de poel, en een dippie in de poel!!!
(dipsaus?)
Ze zingen goodnight sweethart, voor iemand die naar bed gaat(wie?)
Ze hebben het wel gezellig geloof ik...![]()
(Ik haak al weer af..kramp in m'n vingertjes
)
Volgende week is zijn zoon jarig, heeft'ie van alles voor geregeld.En voor hun jaarlijkse bowling-avond heeft'ie een envelop met geld klaargelegd voor Els en de kinderen.
Robin is even weg en Koos wrijft zich in de ogen
.
Koos praat verder over het tennissen van zijn kinderen(zo noemt hij Els'kinderen ook).
Volgens Robin kun je hier ook een tennisbaan aanleggen
Veel stiltes.
Koos rijdt in een nieuwe Mercedes; is'ie blij mee.
Annet komt ze wat lekkers brengen
K:zit er mosterd aan, gadverdamme.
Het brood is volgens Robin te groot, er zit teveel lucht in.
Robin is benieuwd wat Darius gaat doen.
Annet brengt weer wat lekkers.
R: bedankt Anneeeeet, met je dikke bumpeeeers.
Koos: jij zegt ook alles,he?
Robin:ja,maar ik zou nooit iets met haar beginnen hoor.
Koos: Els is geen huishoudelijk type.
Robin: Is ze sportiever als Annet/
K:nee.
R:gebruikt ze minder make-up als Annet?
K:nee.
K: Els heeft een mooi lichaam zijn. Alles moet in proporties zijn. Ik hoop niet dat ze dit uitzenden. Annet is heel aardig maar die kleding:vreselijk, niet van deze tijd.
En de schaar in dat haar. Als je lang haar hebt moet het mooi zijn.
Met kort haar zou ze er formidabel uitzien.
Ze bereikt nu het tegendeel van er jonger uitzien.
Robin: kunnen we misschien eens aan haar vragen?
Koos: en dan al dat goud om dat lijf...
Robin: het past bij het persoon.
Koos: ik zal er nooit verliefd op worden.Ze heeft wel een karakter van goud.Als ik me niet goed voel gaat ze naar me op zoek.
Robin: ze zoekt het Hells-Angels type; heeft ze zelf gezegd.Geen watjes, geen gezeur.
Koos betwijfelt of die figuren wel gevoelig genoeg zijn.
En dat ben ik wel hoor zegt Koos.
Robin had het echt heel moeilijk toen Darius wegging; had'ie zelf nooit gedacht.
Dit verbaast Koos.
Maar met Leo's vertrek was er niets aan de hand volgens Robin.
Koos exit naar de WC.Robin staart wat voor zich uit.Port nog eens in de oven.Fluit een deuntje.Kijkt naar binnen,lacht.Koos returns.
Het brood is nog steeds heel; alleen een beetje verbrand.
Ze zijn benieuwd naar de nieuwe weekopdracht, sorry:Robin is benieuwd.
Koos wil wel iets met schrijven; verplicht een dagboek bijhouden of zo.
Koos krijgt morgen iets van Els en de kinderen; eindelijk
Koos heeft heimwee naar Els; het zou anders zijn als'ie al 15 jaar getrouwd was.
De ouders van Robin hebben een heel gelukkig huwelijk.Koos leeft na de scheiding meer:doet wat hij graag wil doen.Twee kinderen zijn met z'n ex meegegaan, de oudste is bij hem gebleven maar woont nu op zichzelf. De band met zijn ex is heel goed, ze stond bij het hek om hem uit te zwaaien en ze komen bij elkaar op verjaardagen.
Kim begint een verhaal over haar zusje die heel erg overstuur was na een roddel.
Miranda nu over een contactadvertentie in de krant voor een vriend zonder dat hij het wist. Als ie gebeld werd gaf ie het nummer door van de vriend die de advertentie plaatste.
Annet had zoiets ook. Maar bij haar bleef er een gek maar schrijven. Ze heeft er een schuiladres voor genomen. Heel griezelig. Maar ff later vertelt ze dat de post op die advertentie binnenkwam via een vriendin dus waarom een schuiladres is mij niet duidelijk. Het heeft wel een jaar geduurd.
Dees heeft zoiets op haar antwoordapparaat gehad, dat brengt Miranda op een idee en ze vertelt haar verhaal zodat Dees d'r verhaal niet verteld wordt.
Miranda verteld over een man verkeerd verbonden was die een boodschap achterliet omdat haar stem zo leuk klonk op het antwoordapparaat. Wel leuk. En andere vrienden zijn getrouwd na telefonisch verkeerd verbonden te zijn.
Ferdi had een blind date zonder verdere verplichtingen.
Miranda's nichtjes hebben meegedaan aan liefde op het 1e gezicht. Dees ook 3 jaar geleden. Er werden 5 shows op een dag opgenomen. Ze deden alsof het een week later was, maar het was dezelfde dag.
Volgens mij was haar date niet zo'n succes maar het meedoen wel leuk. Dit laatste kan ik verkeerd verstaan hebben want er is reclame...
Dan iets met haarextensions. Annet vraagt of je haar dan niet uitvalt. Dees zegt dat het een half jaar heeft gezeten. Een verhaal over knopen, hars, kortom hoe zet je dat nephaar vast. Ik wordt meteen gecorrigeerd want nu leggen ze aan Ferdi uit dat het wel echt haar is ![]()
Het kostte Dees 650 gulden.
Miranda's haar hangt altijd in slierten. In een kledingzaak werkt een meisje met haar als een gordijn, heel mooi... Geen slierten en een ander meisje blabla
Dees heeft geen nepnagels meer, eraf getrokken voor ze het huis in is gegaan anders zouden ze opgevuld moeten worden. Annet heeft ook maar geen nepartikelen gebruikt in het huis. Maar na het huis gaat ze meteen... Dees ook.
Zo te zien heeft Ferdi genoeg van dit geleuter en is vertrokken van de bank. De dames keuvelen lekker verder...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |