abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_384943
Fewdi doet z'n best om Bianca van de grond te krijgen, die kan nog effe niet stoppen met lachen...uiteidelijk lukt het en Fewdi gaat hinten:Kinderen een kwartje
Hieke"heel mooi"(over Fewdi z'n hints)

Nu gaat het gesprek over de salami die bij de kadootjes zat. Niemand weet precies voor wie die was. Bianca denkt voor haar, omdat ze met een vriendin altijd salami eet. "maar hij is in het huis dus hij is van iedereen"

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_384949
Bianca legt uit waarom ze zo moesten lachen...ze zei flapdrol tegen Fewdi en hij dacht dat t een titel van een boek was...haha
pi_384959
Robin weer bij Koos.
R:als hier een camera op stond gaan ze het zeker uitzenden; ik kreeg het vol over me heen!
K: je hebt het zelf over je afgeroepen.
R;dat is zo.

R bij de oven:hij doet het weer.
Hij is bang dat 'ie op TV nu voor lul zal staan.
Koos:da's toch leuk.

pi_384961
Kim kan haar titel niet uitbeelden en de beurt gaat naar de anderen. Hieke doet de kleine zeemeermin. Georgie:"wat een fantasie van een oude vrouw heb jij toch hè!

Georgie aan de beurt, klinkt alsstaat aan z'n kin te frunniken).....Baard....Baantjer! Ja!
(ze zijn wel goed op elkaar ingespeld zeg!)

pi_384972
Bianca vraagt of Miranda even lekker kaas en salami gaat snijden. Dat gaat ze doen! (M doet niet meee)

Fewdi moet weer iets uitbeelden wat door Bianca is ingefluisterd...Dit kan ik niet zegt hij huilerig, maar hij moet!

Reclame

pi_384999
Kim ad beurt..Desire heeft intussen geconnstateerd dat Robin en koos buiten zijn.( wat daar gebeurd zie ik niet maar gelukkig is Cartman daarbij)

Kim doet iets miniscuuls en jawel! Georgie raad accuut: Journaal! Goed!

Ze nemen even een hints break

Fewdi gaat nu met de handvogel tegen Dees praten, hij wil een kusje maar die krijgt ie niet.
Miranda komt langs met de kaas, de vogel wil ook van haar een kusje(iedereen lacht) Kusje krijgt hij niet, kaas wel.

Bianca"mmmmmlekkker!!!Dippie in de poel, en een dippie in de poel!!! (dipsaus?)

pi_385017
vogel wil ook een kusje van Hieke. H"zo despared ben ik nou ook weer niet, dat ik een vogel moet nemen!"

Ze zingen goodnight sweethart, voor iemand die naar bed gaat(wie?)
Ze hebben het wel gezellig geloof ik...

(Ik haak al weer af..kramp in m'n vingertjes)

pi_385057
Toen Koos naar Amerika is geweest is hij maanden vantevoren al gaan brieven schrijven.
Zodat ze elke dag een brief van hem konden lezen

Volgende week is zijn zoon jarig, heeft'ie van alles voor geregeld.En voor hun jaarlijkse bowling-avond heeft'ie een envelop met geld klaargelegd voor Els en de kinderen.
Robin is even weg en Koos wrijft zich in de ogen .

Koos praat verder over het tennissen van zijn kinderen(zo noemt hij Els'kinderen ook).

Volgens Robin kun je hier ook een tennisbaan aanleggen

Veel stiltes.

Koos rijdt in een nieuwe Mercedes; is'ie blij mee.

Annet komt ze wat lekkers brengen
K:zit er mosterd aan, gadverdamme.

Het brood is volgens Robin te groot, er zit teveel lucht in.

Robin is benieuwd wat Darius gaat doen.
Annet brengt weer wat lekkers.
R: bedankt Anneeeeet, met je dikke bumpeeeers.
Koos: jij zegt ook alles,he?
Robin:ja,maar ik zou nooit iets met haar beginnen hoor.

Koos: Els is geen huishoudelijk type.
Robin: Is ze sportiever als Annet/
K:nee.
R:gebruikt ze minder make-up als Annet?
K:nee.
K: Els heeft een mooi lichaam zijn. Alles moet in proporties zijn. Ik hoop niet dat ze dit uitzenden. Annet is heel aardig maar die kleding:vreselijk, niet van deze tijd.
En de schaar in dat haar. Als je lang haar hebt moet het mooi zijn.
Met kort haar zou ze er formidabel uitzien.
Ze bereikt nu het tegendeel van er jonger uitzien.
Robin: kunnen we misschien eens aan haar vragen?
Koos: en dan al dat goud om dat lijf...
Robin: het past bij het persoon.
Koos: ik zal er nooit verliefd op worden.Ze heeft wel een karakter van goud.Als ik me niet goed voel gaat ze naar me op zoek.
Robin: ze zoekt het Hells-Angels type; heeft ze zelf gezegd.Geen watjes, geen gezeur.
Koos betwijfelt of die figuren wel gevoelig genoeg zijn.
En dat ben ik wel hoor zegt Koos.
Robin had het echt heel moeilijk toen Darius wegging; had'ie zelf nooit gedacht.
Dit verbaast Koos.
Maar met Leo's vertrek was er niets aan de hand volgens Robin.

pi_385092
Koos zeurt nog even over de ordinaire kleding van Annet.
Robin moet erg lachen om wat er binnen gebeurd; iets met masten en Annet.(Ben benieuwd, wie streamt binnen?)

Koos exit naar de WC.Robin staart wat voor zich uit.Port nog eens in de oven.Fluit een deuntje.Kijkt naar binnen,lacht.Koos returns.

Het brood is nog steeds heel; alleen een beetje verbrand.
Ze zijn benieuwd naar de nieuwe weekopdracht, sorry:Robin is benieuwd.
Koos wil wel iets met schrijven; verplicht een dagboek bijhouden of zo.
Koos krijgt morgen iets van Els en de kinderen; eindelijk
Koos heeft heimwee naar Els; het zou anders zijn als'ie al 15 jaar getrouwd was.
De ouders van Robin hebben een heel gelukkig huwelijk.Koos leeft na de scheiding meer:doet wat hij graag wil doen.Twee kinderen zijn met z'n ex meegegaan, de oudste is bij hem gebleven maar woont nu op zichzelf. De band met zijn ex is heel goed, ze stond bij het hek om hem uit te zwaaien en ze komen bij elkaar op verjaardagen.

zondag 8 oktober 2000 @ 23:34:34 #60
155 isis
2de jaars
pi_385207
Ferdi, Kim, Dees, Miranda en Annet zitten in de woonkamer. Ferdi en Annet wat Surinaams accentjes aan het uitproberen. Annet pakt d'r breiwerk weer op, de dames heb het nu over haar kleur. Annet zegt dat ze net als Ruud uitgroei heeft. Miranda heeft gevoelig haar. Ferdi is duidelijk ongeintereseerd.
Dikke Snikkel
  zondag 8 oktober 2000 @ 23:39:35 #61
155 isis
2de jaars
pi_385218
Dezeuree klaagt nu over haar krullen. Annet haalt wat foute steekjes eruit. Ferdi kijkt verveeld. Ferdi pest Dees over haar accent waarop ze klaagt dat ze als enige 'raar praat'. Miranda ? stelt haar gerust en zegt dat het schattig klinkt.
Dikke Snikkel
  zondag 8 oktober 2000 @ 23:52:47 #62
4139 Qt
Kjoetie
pi_385271
23.40 uur Miranda vertelt iets over roddels, dat kan best problemen opleveren.

Kim begint een verhaal over haar zusje die heel erg overstuur was na een roddel.

Miranda nu over een contactadvertentie in de krant voor een vriend zonder dat hij het wist. Als ie gebeld werd gaf ie het nummer door van de vriend die de advertentie plaatste.

Annet had zoiets ook. Maar bij haar bleef er een gek maar schrijven. Ze heeft er een schuiladres voor genomen. Heel griezelig. Maar ff later vertelt ze dat de post op die advertentie binnenkwam via een vriendin dus waarom een schuiladres is mij niet duidelijk. Het heeft wel een jaar geduurd.

Dees heeft zoiets op haar antwoordapparaat gehad, dat brengt Miranda op een idee en ze vertelt haar verhaal zodat Dees d'r verhaal niet verteld wordt.

Miranda verteld over een man verkeerd verbonden was die een boodschap achterliet omdat haar stem zo leuk klonk op het antwoordapparaat. Wel leuk. En andere vrienden zijn getrouwd na telefonisch verkeerd verbonden te zijn.

Ferdi had een blind date zonder verdere verplichtingen.

Miranda's nichtjes hebben meegedaan aan liefde op het 1e gezicht. Dees ook 3 jaar geleden. Er werden 5 shows op een dag opgenomen. Ze deden alsof het een week later was, maar het was dezelfde dag.

Volgens mij was haar date niet zo'n succes maar het meedoen wel leuk. Dit laatste kan ik verkeerd verstaan hebben want er is reclame...

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  zondag 8 oktober 2000 @ 23:58:59 #63
155 isis
2de jaars
pi_385284
Geluid valt steeds weg van breed band streams. Weer over haar, nu lengte. Dees wil weer lang haar hebben. Ferdi zegt dat dit vrouweigen is, lang hebben, kort willen en vice versa. Nu over extensions erin laten zetten. (Gatver, saai onderwerp zeg.)Miranda toont veel interesse in dees d'r haar. Bianca zingt hard in de achtergrond. volgens mij is de keuken wat gezelliger.
Dikke Snikkel
pi_385289
23.55 uur Nu gaat het over iemand die Dees onmiddelijk zal herkennen op tv ook al is haar haar anders... (Misschien d'r blind date uit dat programma - Red.)

Dan iets met haarextensions. Annet vraagt of je haar dan niet uitvalt. Dees zegt dat het een half jaar heeft gezeten. Een verhaal over knopen, hars, kortom hoe zet je dat nephaar vast. Ik wordt meteen gecorrigeerd want nu leggen ze aan Ferdi uit dat het wel echt haar is

Het kostte Dees 650 gulden.

Miranda's haar hangt altijd in slierten. In een kledingzaak werkt een meisje met haar als een gordijn, heel mooi... Geen slierten en een ander meisje blabla

Dees heeft geen nepnagels meer, eraf getrokken voor ze het huis in is gegaan anders zouden ze opgevuld moeten worden. Annet heeft ook maar geen nepartikelen gebruikt in het huis. Maar na het huis gaat ze meteen... Dees ook.

Zo te zien heeft Ferdi genoeg van dit geleuter en is vertrokken van de bank. De dames keuvelen lekker verder...

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  maandag 9 oktober 2000 @ 00:01:11 #65
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_385290
En we gaan weer verder in:

http://www.fokforum.nl/showtopic/20309

I'm getting too old for this....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: