abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 oktober 2000 @ 00:10:15 #1
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_383850

Dag zoveel in het BB huis. We gaan weer verder!

zondag 8 oktober 2000 @ 00:26:21 #2
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_383888
0:10 - 0:25 uur
Desiree, ferdi en Miranda hebben net een gesprek gehad over thuis wonen, op jezelf wonen en de daarbij behorende verschillen. Desiree heeft drie jaar niet voor zichzelf gekookt. "Kon ze niet opbrengen".

Annet is er inmiddels bij komen zitten en ze heeft het over de kaartles die ze zonet heeft gehad. het is wel moeilijk, zegt ze. desiree wil het niet leren. Ferdi wil het wel leren, maar alleen als hij ook mee kan doen.
F: Als ik er langer in zou zitten en er valt iemand weg uit de kaartgroep, dan wil ik het wel graag leren.

Miranda en Annet hebben het weer over de bal die bij Mir tijdens het tafeltennissen op haar hoofd kwam.

Annet legt uit wat ze in de DBK heeft gezegd over het kapotte mes, de kaasschaaf etc. Ze legt het in geuren en kleuren uit. BB komt er waarschijnlijk maandag op terug vanwege het weekend. Ze heeft het ook over de zuurkool gehad. Dit kan nooit zo snel bedorven zijn. blablabla. Ze hadden het gekocht van het weekbudget, maar Annet zegt dat het natuurlijk niet alleen geld kost voor hen, maar ook voor BB zelf.

ferdi komt terug, (was blijkbaar weg) en vraagt of de dames zitten te roddelen.
Annet gaat bij de keukentafel weer het verhaal uitleggen van de zuurkool, maar is inmiddels uit mijn hoor-bereik.

Miranda is een beetje misselijk en dees heeft slaap en gaapt. Annet wrijft over de knie van Mir en vraagt of het wel goed met haar gaat. Mir legt iets uit, maar ik volg het niet helemaal.

[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 08-10-2000 00:35]

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  zondag 8 oktober 2000 @ 00:31:39 #3
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_383891
Annet: 'de wijzen komen uit het oosten.'
Ferdi: 'en de dommen uit Leiden.'

Ferdi: 'Echt, het schijnt dat de stomste mensen van Nederland in Leiden wonen.'

LOL

zondag 8 oktober 2000 @ 00:35:27 #4
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_383897
0:25 - 0:35 uur
Annet zegt dat ze veel te laat eten. Ze eten ook veel te veel, ze zijn blijkbaar aangekomen.
Ferdi zegt dat hij zich verveelt en vraagt of het opvalt aan de dames.
Annet vraagt of ferdi een spelletje wil doen en voegt er gelijk bij dat ferdi witjes ziet. Ze bied aan om te dammen of schaken.
F: Kun je schaken dan?
A: Ja tuurlijk, jij denkt dat ik niets kan. Ik heb ook 5 jaar op damesvoetbal gezeten. Met 31-en vroeg men ookal of ze het wel kon.
F: Weet ik veel, je komt uit het oosten
A: Daar komen altijd nog de wijzen vandaan
F: In Leiden wonen de domste mensen.
A: Vanwaar die universiteiten
D: Om het op te krikken
F: Echt, ik lul niet. Het is echt zo. Daar wonen de stomste mensen.

blablabla

Ferdi vraagt wat ze allemaal kan en noemt dingen op die hij al weet; breien, voetballen, poetsen... Maar je kunt dus echt alles?

Ferdi is heel goed in niets doen, zegt hij.

Miranda besluit om naar bed te gaan.

zondag 8 oktober 2000 @ 00:44:17 #5
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_383903
0:35 - 0:45 uur
Ferdi verveelt zich nog steeds.
Annet vraagt of dat hij daar alleen nu last van heeft of al meerdere malen.

Desiree: Of straal je het nu heel erg uit.

Annet vraagt wie er nu in het bed van Leo ligt. Robin dus. het gekraak was verschrikkelijk zeggen Dees en Ferdi.
het gaat nu over geluiden die Dees hoort. Blijkbaar komen ze van Ferdi af. Annet lacht, maar ik heb het helaas niet kunnen volgen.

Annet en Dees liggen allebei op de knieen om iets te zoeken? Dees vind "het", maar het is blijkbaar nat? Het was volgens haar heel goor.

het is stil in de woonkamer... Annet en Dees lezen en Ferdi peutert aan zijn neus.

Annet leest nu een stuk voor wat blijkbaar grappig moet zijn. Voor mij is het niet te volgen.

Iemand roept weltrusten naar de 3, volgens mij Kim

Iemand heeft het er over gehad om een muis te vangen en los te laten in de slaapkamer. Dees vindt dit niet kunnen. ferdi vindt het best. Dees zegt dat hij dan echt niet rustig ligt, zal zij wel voor zorgen.

*commercial*

zondag 8 oktober 2000 @ 01:00:09 #6
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_383921
0:45 - 1:00 uur
Robin zit inmiddels bij Dees op de bank. Ze horen de muis onder de vloer.

Robin vertelt een verhaal over een spin die hij zogenaamd heeft gevangen en bij zijn vriendin in de nek gooide. Ze wilde hem nooit meer zien en naderhand ging het helemaal niet meer goed.

Ferdi heeft ook een verhaal over een slang. Mis het verhaal een beetje. Kim is inmiddels bij Ferdi op de bank bij komen zitten.

Annet vertelt nu wat Kim in haar slaap heeft vertelt.
"Ik ben er weer (of niet)" en daarna iets over "Bart en Sabine". Kim snapt er niets van.
Annet vertelt dat er is uitgezonden dat Sabine in een string bij Bart in bed was gestapt.
Dees maakt zich nu druk dat ze dat uitzenden.
D: Dat zal toch niet, ik sta me daar elke dag om te kleden.
F: Ik heb daarstraks met mijn blote tokus voor de camera gestaan. Ach, dat zenden ze toch niet uit en anders pech. Een tokus is een tokus. Het verschil is dat de ene wat kleiner is en die van mij .. cm.

Robin hangt altijd de gele handdoek op. Annet heeft het blijkbnaar gezien en grinnikt nu. (Van F of G, ik weet het niet) Er wordt enorm gelachen, Annet is vuurrood. De 1e X kon ze zich beheersen, maar de 2e X heeft ze toch gekeken.

Robin vraagt of het de moeite waard was.
Annet legt uit dat zij er eerst waren en daarna de jongens kwamen douchen.
F: Het is heel normaal dat je dan even weg gaat, maar nee. Annet gaat er met haar spiegeltje tsaan te draaien.
Annet vraagt aan Dees of ze ook heeft gekeken. Dees begint te lachen en met haar boek te wapperen, wordt enorm rood en verslikt zich er ook nog bij.
Robin: Nou, dat zegt genoeg.
Georgie zit er inmiddels ook bij. Hij zit op de schommelstoel naast Annet en heeft zijn hand op haar arm.

Robin legt het zicht door de douchedeur nog even uit. het is niet scherp, maar je ziet wel alles.

Dees zit nog steeds te lachen en met haar boek voor haar gezicht.

Iemand vraagt wat Kim in bad doet. Ze zegt dat ze niets doet en haar badpak aan heeft.
georgie vraagt of ze ook een keer gaan badderen. Met Ferdi erbij, Koos erbij.

Koos komt erbij en zegt dat hij het met fantasie moet doen.
F: Dat hoeft toch niet
Ko: Ik heb thuis wat zitten

Annet vertelt over curacao, over gouden kettingen die werden aangeboden.

zondag 8 oktober 2000 @ 01:09:13 #7
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_383926
1:00 - 1:10 uur
Het gaat nog steeds over goud.

ff een rondje woonkamer (vlnr):
Bank1: Hieke en Kim met ferdi ertussenin op zijn rug met zijn hoofd bij Hieke op schoot.
Georgie op schommelstoel
Bank2: Annet en Koos
Bank3: Robin en Desiree
Miranda ligt op bed en waar Bianca is weet ik niet. (Ook op bed)

Röbin zingt: "Waar komen jullie toch vandaan, uit de slurf van oma Koos en .... van tante Annet"

Bianca zit er inmiddels ook bij en zegt dat ze moe was. (Op bed gelegen)

Georgie vertelt over zijn snelle stofwisseling en zijn toiletgang. Ferdi drinkt iest wat volgens de rest niet kan. F zegt dat het lekker is en de rest reageert het tegenovergestelde. Koos zegt dat Ferdi een alcoholist is. Hieke ruikt eraan. het woord pis valt. Bianca neemt nu een slokje. Ze zegt dta het een lekker biertje is en gaat vervolgens op haar rug liggen. Nu begint ze keihard te zingen. (Van dat slokje)
B: Het stijgt mijn hoofd, hihi
F: Jeh right, come on.

Ze willen nog drank gaan bestellen. Iemand roept dat dat nu niet meer kan, Bianca zegt van wel.

ik ben ff weg, tot zo

zondag 8 oktober 2000 @ 01:32:41 #8
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_383939
Ik val net binnen als Ferdi zegt:
"Rex, rex, wie is dat ookal weer?"
Dees: "Die op dat strechertje".
  zondag 8 oktober 2000 @ 01:38:37 #9
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_383942
1:35 uur
Koos gooit in de groep: "Wat denken jullie, zou er nog een nieuwe bewoner komen"
Hieke: ik weet het niet, voor mij is het zo wel genoeg
Annet, Dees en Ferdi zitten er ook bij, maar reageren niet echt op de vraag.

Annet meet hoeveel ze nog moet breien aan haar sjaal.

zondag 8 oktober 2000 @ 01:42:03 #10
4139 Qt
Kjoetie
pi_383945
00.30 uur Ferdi, Hieke, Koos, Annet en Desiree zitten in de woonkamer. Buiten zijn Bianca en Georgie aan het tafeltennissen.

Ze denken dat het half 2 is, Ferdi probeert ze te laten twijfelen door te zeggen dat het al 3 uur is.

Nu gaat het over zomer en wintertijd. Het klinkt alsof ze aardig instorten.

00.35 uur Ja, nu zegt Hieke dat ze naar bed wil. De rest wil ook wel maar staat toch niet op. Annet gaat haar pen afbreien. Haar sjaal is bijna af. Ferdi vindt 'm toppie. Hieke en Annet vinden dat het bolletje wol op moet. Nu over het breiwerk van Annet.

Hiervoor ving ik iets op over een disco, wanneer de muziek gaat beginnen... Als het nog lang zou duren gaan ze naar bed.

Dees heeft haar allereerste interview met Hummie. Ferdi vindt het een privilege hij had een gesprek met Marijke. Het filmpje van Dees is door ene Katja begeleid.

Annet doet ook een duit in het zakje maar het is niet boeiend.

Hieke zingt dat ze gaat slapen en iemand fluit er irritant doorheen. Dat is Koos of Dees want de rest zit te kletsen.

Bianca en Georgie komen binnen. Bianca heeft met 3-0 gewonnen.

En ff een onderbreking voor de reclame....

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 08-10-2000 01:45]

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  zondag 8 oktober 2000 @ 01:49:57 #11
4139 Qt
Kjoetie
pi_383950
Ik val in met Dees: 'Het muntje is nog niet op'

Dan loopt Koos naar de keukentafel om te schrijven en het geluid gaat mee.. Hij staart naar het papiertje en beide streams staan nu op Koos gericht terwijl de rest zo te horen veel lol heeft in de woonkamer.

00.50 uur Koos krijgt geen inspiratie en staat op van de tafel. Loopt naar de anderen en zegt:'Jongens ik heb jullie lief' De rest houdt natuurlijk ook van hem en Koos gaat slapen. Hieke volgt.

Bianca vertelt een mop over een vrouw die van een vierling bevalt bestaande uit een chineesje, een negertje en klein jongetje en uiteindelijk een meisje. Clou was dat de vrouw dacht dat de laatste van de hond kon zijn. Echt een mop voor Ferdi dacht Bianca en hij kan hem ook waarderen.

De streams schakelen over naar de slaapkamer en het gesprek tussen Koos, Hieke, Georgie en Kim(?) ging volgens mij nergens over. Maar ik luisterde maar half iets over een snoertje...

Dan weer bruut terug naar de woonkamer waar Bianca en Ferdi the Xfiles naspelen ofzo..

Dees en Annet willen ondertussen wat chips. Iemand zei dat ze niet geloofde dat Miranda bij Robin in bed ligt..

Ze hebben veel lol. In het Engels, ze gebruiken hun zender als porto. Ferdi op de tafel. Observeren Annet en Dees: 'Who are those people?' Ferdi: 'Blonde Bimbo's'

Dan een wilde achtervolging door de kamer. Dan gaat het spel verder op de bank bij Dees. Annet zie ik ff niet. Ook Dees staat nu op en loopt richting badkamer ofzo.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 08-10-2000 02:06]

zondag 8 oktober 2000 @ 01:50:22 #12
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_383951
1:50 uur
Koos gaat naar de ekukentafel e is bezig om iets met waterverf op een papiertje te schrijven. is dit zijn dagboek of is hij weer aan een nieuw gedicht bezig. Hij kijkt regelmatig bedenkelijk.
  zondag 8 oktober 2000 @ 01:53:24 #13
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_383953
[knip]Ik val in met Dees: 'Het muntje is nog niet op'[knip]
Bianca wilde het pannetje met de rijstepap buiten zetten. Dit leek iemand niet verstandig ivm de muizen. Bianca zegt dat ze de deksel erop legt, want dan kunnen ze er niet bij. Ferdi zegt dat ze nog raar op haar neus zal kijken wat die muizen allemaal kunnen.
Als Bianca wegloopt mompelt ferdi dat er wel een leuke grap mee uit te halen is. Hij vraagt aan Dees wat er in het pannetje zit. Dees legt uit dat het morgen rijstepap is. het muntje was nog niet op en toen hebben ze alvast de rijst gekookt.
  zondag 8 oktober 2000 @ 01:58:12 #14
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_383955
1:55 uur
Bianca, Desiree, Annet en Ferdi zitten nog in de woonkamer. De rest is naar bed. Koos is ook uitgeschreven en zijn nestje ingedoken.

Wissel van de streams naar de damesslaapkamer...
Hieke loopt nog wat rond, Koos ligt op zijn plekje en zo te zien ligt Kim bij Georgie.
H: Koos, het gaat weer slechter met je
Ko: Ja, ik pak er toch 3
Hieke verzorgt het lichtje voor Koos. Hieke loopt wat te rommelen met het lichtje en volgt aanwijzingen van Georgie. Koos zegt dat ze maar op moet houden, want hij gaat slapen.
Ze probeert het nu ergens achter het kastje bij haar eigen bed.

Streams gaan weer naar de woonkamer...

Annet zit nog steeds te breien, de rest kletst wat.

zondag 8 oktober 2000 @ 02:04:16 #15
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_383956
2:00
Ik heb geloof ik wat gemist...
op dit moment zitten Bianca en Ferdi op hun knieën op de keukentafel te gieren van het lachen. Ze doen Sherlock Holmes na ofzoiets. Bianca roept weer wat.
Yes - Okay - FBI etcetra
Ze lopen nu heel raar over de tafel en doen hun best stil te zijn, maar dat lukt dus niet echt. Ze staan nu dicht op elkaar achter een kastje het halletje in te kijken.
Een hoop geren door het huis, veel lawaai. "Mulder, are you allright. I saw a alien" Ze praten in hun zendertjes alsof het een walki talki is. Ze spelen dat ze van de X-files zijn. Ze zitten inmiddels weer op de bank, maar gaan nog steeds op in hun rollenspel. Desiree zit erbij te giechelen, Annet is spoorloos. Ze liggen echt helemaal dubbel van het lachen.
  zondag 8 oktober 2000 @ 02:09:57 #16
4139 Qt
Kjoetie
pi_383958
Ferdi en Bianca hebben het over iemand die alleen gaat slapen vannacht

Dan zingen ze de tune van The Loveboat.

Plotseling springt Ferdi op en springt achter de bank. The Xfiles is weer begonnen. Ze hebben veel lol en ik moet er ook wel om lachen. Ze verkennen op hun knieen de kamer, zoeken dekking en houden contact via de porto

zondag 8 oktober 2000 @ 02:16:56 #17
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_383959
2:05 - 2:15 uurFerdi heeft gecontroleerd of Miranda toch niet bij Robin in bed is gekropen. Nee dus.
Ze wanen zich nog steeds als Mulder en Scully.
Desiree loopt weg.

B: Over & Out
F: Scully, spoor jij wel?
B: Zijn we bezig, gooi jij een glas om
F: Die stond er net toch niet

Bianca vraagt aan Ferdi of ze echt bij elkaar hadden gelegen (Mir en Robin)
F: Ja echt, daarstraks wel. Nu niet meer.
B: Echt?
F: Jaaaah, echt!

Ze zingen loveboat met de nodige decibellen. (Zullen de slapers blij mee zijn)

Plots springt Ferdi onder de salontafel en is weer Mulder. Scully reageert direct en kruipt ook weg. Ze zien elkaar nu niet, brabbelen continu engels. (Sorry, gaat te snel om bij te houden)

Ze gaan iets doen, kruipen langzaam naar de hoge tafel. Stoppen, gaan via stoelen weer op de knieën op de keukentafel. Ferdi voorop, Bianca volgt. Bianca ligt nu stuip van het lachen onder de keukentafel. Ze is dood, zegt ze.
Ferdi zit achter de prullebak, als Annet van buiten binnenkomt. Ze kijkt ff raar, wenst ze welterusten en loopt verder. Ze loopt verder, maar kijkt nog wel vragend naar die twee wat ze aan het doen zijn.

Inmiddels zijn ze weer naar de woonkamer gekropen met de nodige obstakels.
B roept "down, down" en beide springen ze op om vervolgens zo plat mogelijk op de bank te gaan liggen... Lachen weer erorm hard... Gaan weer verder. Zo te zien richting dameskamer. Annet komt net de kamer uit en zij duiken tegen de muur aan. Annet zegt "sorry, ik moet nog ff naar de toilet"
F: Ssst, She can't see us
B: Okay

Giechel giechel.

Op de knieën zitten ze voor de deur van de damesslaapkamer. Ze duiken weer weg, want Annet komt terug. Bianca ligt onder een deken ofzo.
Er is een waar schietgevecht, Annet is dood en Dees staat erbij te kijken.

F en B gaan naar de badkamer om vervolgens heel hard te lachen. (Mir en Robin zullen daar blij mee zijn, die sliepen nl al.)

*commercial*

[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 08-10-2000 12:55]

zondag 8 oktober 2000 @ 02:16:56 #18
4139 Qt
Kjoetie
pi_383960
Ze spelen nog steeds, hebben 'the body' gevonden in de vorm van Annet met een rood petje op en een donkere zonnebril

Dan vallen we wreed in de reclame....

zondag 8 oktober 2000 @ 02:25:04 #19
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_383962
2:18 - 2:30 uur
B & F liggen in de hobbykamer. Ze turen om het hoekje. Ze fluisteren luid!

Ze komen voorzichtig uit de hobbyk. Zo te zien willen ze de dameskamer weer in. Hieke roept "Hallo". F & B weer in de hk.

Annet rent voorbij richting keuken. iemand met t-shirt volgt ook. Dees heeft innmiddels haar ponnetje aan. Bianca staat op de bank en probeert Dees te vangen. Ze roept om Mulder. Hieke (met shirt) doet het dekbed over haar hoofd en gaat voor de deur van de hk staan, waar B & F inmiddels weer zitten.
De deur gaat open, maar ik kan helaas niet precies volgen wat er gebeurt.

Kim en Georgie zijn zo te horen nog wakker. Ferdi ligt op de grond in de deuropening en Bianca ligt er bovenop. Ferdi heeft zo te zien iets vast als gun. Ze rennen weer door het huis, gaan op de bank zitten en bespreken hun plan.

Ze willen naar de DBK gaan. Met de nodige voorzichtigheid gaan ze die richting in.
F: This is scarry shit men. Allright, this is the place

B moet de deur openen. F staat om de hoek.
Ze krijgen de deur niet open zo te zien.

Ze zijn inmiddels naar de badkamer gegaan. Ze staan er weer te X-filen en schrikken als Robin vanuit de wc roept "Jongens, gaat het?"

Ze hebben zich inmiddels opgestelt op het hoekje van de keuken naar de gang en wachten op Robin.

[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 08-10-2000 02:29]

zondag 8 oktober 2000 @ 02:25:22 #20
4139 Qt
Kjoetie
pi_383963
Scully en Mulder zijn aan het overleggen in de hobbykamer geloof ik.. 'Let's go in and kill 'm all haha' En op hun knieen sluipen ze richting de slaapkamer en weer terug. 'Didn't work, try again..' Annet huppelt door de woonkamer (of mijn beeld loopt wat traag ).

Desiree laat Bianca schrikken of andersom.. Veel gelach nog steeds. Koos heeft vast zijn oordoppen nodig

Weer in de hobbyruimte, ze hebben iets vast als wapen en Hieke overvalt ze met een dekbed over haar hoofd. 'It's that big one' Ze gaan bewijsmateriaal verzamelen.

Via de slaapkamer terug naar de woonkamer. Ferdi heeft een lijmspuit oid als wapen... Overleg...

Ze gaan nu de badkamer binnenvallen... Er zit iemand op de wc. Ze trekken zich terug in de keuken voor overleg. Het is Robin.. hij komt met iets over zijn hoofd naar hun toe rennen. Veel lachen en schreeuwen. Robin gaat achter Ferdi aan. In 'gevecht'. Uiteindelijk is Mulder (Ferdi) helaas heengegaan.

Bianca maakt de balans op, Robin bedankt voor de rol in hun serie. Scully wordt opgeroepen door de dode Mulder. Hij staat voor de hemelpoort. Hij ligt op sterven maar Bianca wil eerst haar handen ff wassen.

Mulder herstelt wonderbaarlijk en ze sluiten af met 'See you in the next episode' Nog wat dollen en Bianca staat haar tanden te poetsen.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 08-10-2000 02:35]

zondag 8 oktober 2000 @ 02:36:53 #21
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_383967
2:30 - 2:35 uur
Robin heeft een handdoek over zijn hoofd en rent heel hard naar de keuken. Enorm gekrijs, ze rennen met zijn 3en door heel het huis. Ferdi ligt nu dood op de vloer in de badkamer.
geen beeld, maar zo te horen valt Robin Bianca aan. Een hok vol speenvarkens is er niets bij. Scully is inmiddels ook dood. Miranda staat nu in de badkamer emet een duf hoofd. Ze zal wel niet echt blij zijn.
Alleen B & F zijn nu in de badk. ferdi ligt nog steeds dood. B gaat naar de wc. Mulder blijkt toch niet dood te zijn, hij staat aan de hemelpoort en kan kiezen tussen de hemel of terugkeer naar aarde. B komt terug, vraagt of het goed met hem gaat, hij moet ff wachten want ze moet haar handen wassen.

Ze zit nu op haar knieën naast het lijk.

Ze richten zich nu naar de camera en zeggen dat dit het einde is van dit epiloog.
Toch gaan ze door, wel in mindere mate. ferdi staat met zijn gun bij de damesslaapk.
Loopt naar binnen. Iedereen is nog wakker. Koos zegt dat hij hem wel hoorde, maar niet wist dat ie al zo dichtbij was.
Koos: Ben ik nu dood?

Ferdi legt zijn gun terug in de hobbyk en gaat weer naar de badk.

zondag 8 oktober 2000 @ 02:41:35 #22
4139 Qt
Kjoetie
pi_383970
Ferdi gaat nog ff als Mulder naar de slaapkamer waar Koos ook ligt. Koos vraagt of het spelen al bijna afgelopen is nu.. 'He, jij bent dood' zegt Mulder. Koos begint een verhaal over vroeger toen ie ook cowboy/indiaantje speelde. Ferdi:'I'll be back' en hij verlaat de kamer. Tegen de camera nog iets als kijk volgende keer weer naar... ja, we moeten nog ff een naam verzinnen.

Bianca is klaar daar en ze zeggen welterusten. Ferdi gaat ook zijn tanden poetsen.

Robin, Miranda en Dees zijn ook wakker. Iets zou een probleem zijn als het vlak voor de deur is. Robin zegt dat hij dan de deur zo intrapt. O, het gaat geloof ik over brand in BB.

Robin legt Dees uit wat het infrarood is op de camera. Beetje gekissebis tussen Dees en Robin. Dan komt Ferdi kloppen op de deur. Er loopt nog iemand door de woonkamer maar ik kan niet zien wie. Ferdi gaat naast Desiree in bed liggen.

Ik hoor iets over stoom uit je bilnaad. Miranda vindt het knap zoals Bianca en Ferdi dat net verzonnen. Ze zou dat zelf niet kunnen zich zo inleven.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 08-10-2000 02:45]

zondag 8 oktober 2000 @ 02:46:43 #23
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_383973
2:40 - 2:50 uur
Stilte overmant nu het BB-huis. Ferdi is zijn tandjes aan het poetsen en volgens mij is Bianca naar bed toe.

Ferdi roept Scully nog ff.

Herenslaapkamer:
Mir: ... probleem als het hier voor de deur is
R: ... kan toch niet kiezen
Het gaat blijkbaar over brand.
Dees vraagt wat die vierkante kastjes zijn op het plafond. Volgens Robin is dat het infrarood.
Mir: 2 van die platen voor 1 zo'n kamertje
Dees schok ergens van
R: Wel snel
D: Ja ik schrik snel
R: Meestal onverwachts hé

Het gaat weer over infrarood etc. ferdi klopt en komt binnen. Robin vraagt of die 4kanten idd infrarood zijn. Hij gaat op het bovenste bed liggen van het stapelbed.
F: Morgen weer een aflevering
Ferdi is weer ff weg geweest en als hij terug komt kruipt hij toch naast Dees.
F: So, het komt gewoon uit mijn bilnaad
D: Ja, lang volgehouden
M: Ik vind het echt knap, waar jullie het vandaan halen. ik kan me daar helemaal niet in inleven. Als ik dat zelf moet doen dan.

Ze horen iets, wat Robin blijkbaar veroorzaakt.
F: Come on, ik ben malle pietje niet

*commercial*

zondag 8 oktober 2000 @ 02:48:36 #24
4139 Qt
Kjoetie
pi_383975
Robin doet een kunstje Het beeld blijft op Dees en Ferdi. Robin's kunstje maakt geluid en Ferdi denkt dat Robin de boel flest want hij zegt een paar keer: 'Ik ben malle Pietje niet!'

En streams weer uit want daar is de reclame...

En in die tijd hebben ze vast welterusten gezegd want het is stil nu in de slaapkamer.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 08-10-2000 02:51]

zondag 8 oktober 2000 @ 02:50:34 #25
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_383977
2:50 uur
Beide streams op de herenslaapkamer.
Dees woelt wat en legt haar haren netjes op haar kussen. Iedereen blijkt een poging te doen om in slaap te vallen.
  zondag 8 oktober 2000 @ 03:01:20 #26
5053 Peterpost
Lekker sterk
pi_383984
Iedereen ligt te tukken
en dat ga ik ook mooi doen
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg.
  zondag 8 oktober 2000 @ 03:38:57 #27
4139 Qt
Kjoetie
pi_383991
Beelden van een slapende Desiree en de lege tuin. Je hoort de slapers ademhalen via beide streams. Afgewisseld met de reclame dat wel

Mijn tijd zit er ook weer op voor vannacht...

zondag 8 oktober 2000 @ 10:10:45 #28
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_384089
10.00
Het huis nog steeds in diepe rust zo te zien. 1 stream op de tuin, de andere op een slapende Desiree.
  zondag 8 oktober 2000 @ 11:26:20 #29
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_384106
11.15 Desiree ligt nog steeds te slapen naast iemand. Enige actie is dat ze haar hand van boven naar onder de dekens verplaatst..
  zondag 8 oktober 2000 @ 12:29:35 #30
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_384147
12:30 uur
Stream 1: Desiree draait zich om in bed.
Stream 2: Mooi shot van de badkamer, gang en aanrecht in de verte.

Of er bewoners wakker zijn is me een raadsel. Ik heb iig geen beweging kunnne signaleren

zondag 8 oktober 2000 @ 13:04:08 #31
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_384165
13:00 - 13:10 uur
Ferdi en bianca zijn wakker. Ferdi loopt, staat en zit in de woonkmaer en Bianca is in de tuin bezig.

Bi staat nu ff bij Fer te kletsen. Ze hebben het over hun BB-files.
Fer: We kunnne vannacht wel ff langs komen, maar nee, dat gat te ver.
Bi giechelt en loopt nar de keuken.

*commercial*

Ferdi zit nu alleen op de bank wat voor zich uit te staren. Bianca is buiten beeld.

[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 08-10-2000 13:05]

zondag 8 oktober 2000 @ 13:12:41 #32
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_384170
13.10
Ferdi zit te lezen op de bank.

BBmevrouw: 'Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn jullie zender om te doen'
F: 'Zou jij dan zo vriendelijk willen zijn batterijen voor ons te regelen.'
BBmevrouw: 'Nieuwe batterijen liggen in de DBK.'

pi_384176
Ferdi zit op een bank met een slaperige kop. Hij is aan het mijmeren. Veegt even een denkbeeldig pluisje weg. Krabt eens door z'n baard. Pakt een dik boek, zet een kussen in z'n rug. Bianca komt even langs, ze brabbelen wat onverstaanbaars. Ferdi gaat lezen. Zit telkens met z'n hand aan z'n hoofd en haar.
Stem: 'Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om je zender om te doen?'.
Even geen reactie.
Ferdi: 'Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om wat batterijen te regelen?'.
Nu haalt hij toch z'n zender maar op. Gaat weer zitten, geeft Bianca een antwoord waar ze om moet lachen.
Bianca vraagt: 'Wil jij vuur maken?'.
Ferdi: 'Ja, wil ik wel doen'. En staat op en wandelt naar de keuken: 'Mohge Koos'. Puffend en steunend gaat ie met de oven aan de slag.
pi_384186
12:55 [alleen streams 3 & 4] Ferdi wordt wakker en gaat plassen. Op de terugweg komt hij Bianca tegen die een flinke pot gaat bouten [oorverdovend]. Daarna gaat ze de kippen vrijlaten en voeren [geolof ik]. Terug in de kamer zegt de stem iets. Bianca heeft haar zender niet om. Ferdi heeft het over de batterijen en de stem zegt [enigzins ironisch]: 'die liggen in de DBK'. Bianca gaat om haar zender en er worden er een paar wakker. Dag meissie zegt ze tegen Hiek en Koos vraagt of ze ze wakker moest maken. Nee, mn zender zegt B. Koos is er nu ook uit en even later zie ik Annet opstaan. Dat gaat niet echt makkelijk... Ze praat nu met de rest maar ik kan het niet goed verstaan. [ff equalizen...] Het gaat nu over het rare gesnurk van Koos, hij zegt al uren wakker te zijn en Georgie ook. Kim zegt erg wild gedroomd te hebben. Annet gaat nu naar de badkamer. In de kamer gaat het over de tijd. Het is inderdaad kwart over 1. Het is ook zo donker zeggen ze. Kim: gister ging ik ook wel laat slapen... Georgie zegt iets over zn lul laten zien maar ik hoor t maar half. Hiek staat ook op. Kim heeft het over warm snachts en Georgie over koud... [!] Koos had het over alles opnemen op een bandrecorder, gaat over het praten in de slaap [van Kim]. Bianca geeft het weerbericht. Het tafeltennistoernooi kan ook binnen zegt B. Koos vind dat er een 3e prijs bijmoet anders doet hij niet mee.
[3 en 4 wisselen af in de dameskamer maar zo snel kan ik niet switchen]

13:30 Gaat nog over het lawaai van Kim's bed als ze zich omdraait. Kim gaat eruit. Georgie zegt dat ze er mooi uitziet en naar de camera moet kijken... Annet komt binnen en doet meteen het licht aan. Georgie roept verschrikt. Zo dat is aanpakken!!!

[ik ben weer weg hier...]

[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 08-10-2000 13:39]

Esther Dull tegen Ali: had ik je wat gevraagd? Hihihi -> :r
  Moderator zondag 8 oktober 2000 @ 14:51:55 #35
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_384319

Er is net gezamenlijk ontbeten. Veel muesli, want het brood was niet te vreten.

Tijdens het eten werd er over websites gesproken (niet over FOK trouwens). Ferdi zegt dat hij benieuwd is of er een www.ferdi.nl bestaat. Robin: "wat zou daarop moeten staan dan?" Ferdi: "Vast niet veel goeds."
Robin tegen Desiree: "Misschien hebben fans ook wel een website voor jou opgericht. Of misschien zijn er wel mensen die je gezicht op een naakte vrouw hebben geplakt en die op internet gezet."
D: "Oh maakt me niet uit. Als het maar wel een mooi lichaam is."
R: "Dan ben je ineens 1 meter 80 of zo.. hoe groot ben je eigenlijk?"
D: "1, 61"

De tafeltennistafel staat nu binnen, vanwege de regen. Hieke en Ferdi zijn aan het spelen.

Kim is zojuist gaan douchen, daarna gaat Hieke
Er staat geen stream op de badkamer momenteel

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 08-10-2000 15:11]

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 8 oktober 2000 @ 16:42:01 #36
6210 Sequence
koffieslurper
pi_384479
16.40 Bianca ligt in bad, robin heeft geen zin om in bad te gaan en kim komt net uit bad/douche (ze heeft een badjas aan) en zit wat aan haar uiterlijk te werken
pi_384506
Het is nu 17.00 uur en ze zijn nog steeds bezig toilet te maken voor de zondag.
Ongelofelijk, wij gaan al zowat weer naar bed. Het lijkt wel of ze geen enkel idee van de tijd meer hebben. Wat is er toch met die klokken gebeurd, dat heb ik ff gemist.
  zondag 8 oktober 2000 @ 17:58:53 #38
4139 Qt
Kjoetie
pi_384581
Ferdi en Georgie zijn al een tijdje de was aan het doen. Eerst zag je ze bezig in de badkamer met wassen en spoelen ondertussen zingend 'Comment ca va' En nu staan ze te wringen in de tuin.

Ondertussen jagen ze de kippen uit de moestuin. Ferdi riep:'Oppassen anders maak ik een kip zonder kop van je!' Nix van geleerd die kip want ff later is ie er weer en samen gaan ze er opnieuw achteraan. Ze zeggen dat ze iets moeten verzinnen om het hekje goed dicht te houden.

Het lijkt wel beddegoed waar ze mee bezig zijn. Om de beurt draaien ze aan de wringer en fluiten erbij. Hoorde Ferdi net nog zeggen: 'Als mijn moeder dit ziet vermoord ze me..' Waarom is mij niet duidelijk.

Er worden wat Engelse kreten geslaakt door de heren, Bianca roept ook iets, ze was denk ik ff bij de oven, beeld is niet zo duidelijk momenteel en weer gefluit van de heren...

zondag 8 oktober 2000 @ 18:03:25 #39
4139 Qt
Kjoetie
pi_384589
De heren zijn klaar buiten en Hieke gaat de was ophangen in de hobbyruimte. Ferdi en Georgie ruimen de boel op in de badkamer.

Dees is met iemand aan het tafeltennissen binnen.

Georgie dweilt de badkamervloer met een handdoek en Ferdi staat weer buiten te wringen. Georgie komt ook weer helpen.

zondag 8 oktober 2000 @ 18:13:22 #40
4139 Qt
Kjoetie
pi_384595
Ferdi en Georgie zingen wat terwijl ze de was doen. Nog steeds lakens aan het wringen. Dan breken de kippen weer door de omheining en maken de moestuin onveilig. Ferdi zet er 1 over het hek en Georgie staat ook in de moestuin te helpen.

Ze merken op dat het hout buiten te nat geworden is om te stoken. Bianca komt naar buiten om het vuur op te stoken.

De heren gaan denk ik naar binnen en laten Hieke de was op te hangen want Hieke is van de opruimdienst zeggen ze.

Kim(?) vraagt aan Bianca aanwijzingen voor het bereiden van het vlees. Bianca zegt iets over niet teveel vleessap erbij en iets over tofu aanbakken.

En daar is de reclame weer....

zondag 8 oktober 2000 @ 18:17:45 #41
4139 Qt
Kjoetie
pi_384602
Ferdi en Georgie zingen wat terwijl ze de was doen. Nog steeds lakens aan het wringen. Dan breken de kippen weer door de omheining en maken de moestuin onveilig. Ferdi zet er 1 over het hek en Georgie staat ook in de moestuin te helpen.

Ze merken op dat het hout buiten te nat geworden is om te stoken. Bianca komt naar buiten om het vuur op te stoken.

De heren gaan denk ik naar binnen en laten Hieke de was op te hangen want Hieke is van de opruimdienst zeggen ze.

Kim vraagt aan Bianca aanwijzingen voor het bereiden van het vlees. Bianca zegt iets over niet teveel vleessap erbij en iets over tofu aanbakken.

Weer terug staat Bianca met Kim en Annet in de keuken. Ze zijn druk bezig. Ik hoor aardappelen, kaneel, suiker. Maar of dat in 1 pannetje gaat samen is mij niet duidelijk. De tafel wordt ondertussen gedekt.

Kim proeft iets met champignons en het is heerlijk. Ze zijn druk bezig met snijden en bakken. Op de achtergrond staat Dees geloof ik ook in iets te roeren.

zondag 8 oktober 2000 @ 18:20:50 #42
4139 Qt
Kjoetie
pi_384605

Kim vraagt aan Bianca aanwijzingen voor het bereiden van het vlees. Bianca zegt iets over niet teveel vleessap erbij en iets over tofu aanbakken.

Weer terug staat Bianca met Kim en Annet in de keuken. Ze zijn druk bezig. Ik hoor aardappelen, kaneel, suiker. Maar of dat in 1 pannetje gaat samen is mij niet duidelijk. De tafel wordt ondertussen gedekt.

Kim proeft iets met champignons en het is heerlijk. Ze zijn druk bezig met snijden en bakken. Op de achtergrond staat Dees geloof ik ook in iets te roeren. De stoom trekt langs de camera Er bakt iets aan hoor ik zeggen. 'Geeft nix, laat maar gaan' zegt Bianca.

Annet krijgt iets om aan de kippen te voeren. Bianca weet duidelijk hoe dit klaar gemaakt moet worden want zij wordt steeds om advies gevraagd. De uien moeten erin, de saus mag weer terug en dan afgemaakt. Bianca stelt voor er ook een tomatensalade bij te doen.

zondag 8 oktober 2000 @ 18:21:09 #43
4139 Qt
Kjoetie
pi_384606

Kim proeft iets met champignons en het is heerlijk. Ze zijn druk bezig met snijden en bakken. Op de achtergrond staat Dees geloof ik ook in iets te roeren. De stoom trekt langs de camera Er bakt iets aan hoor ik zeggen. 'Geeft nix, laat maar gaan' zegt Bianca.

Annet krijgt iets om aan de kippen te voeren. Bianca weet duidelijk hoe dit klaar gemaakt moet worden want zij wordt steeds om advies gevraagd. De uien moeten erin, de saus mag weer terug en dan afgemaakt. Bianca stelt voor er ook een tomatensalade bij te doen.

zondag 8 oktober 2000 @ 18:23:28 #44
4139 Qt
Kjoetie
pi_384608

Dees heeft de saus binnen gebracht. Het gaat goed allemaal. Bianca vraagt of ze hem iets dunner wil maken. Annet roept ook dat het heerlijk is. Op de achtergrond hoor ik Ferdi brallen in de woonkamer maar niet te verstaan. Hij staat denk ik met Georgie te tafeltennissen.

Moderator zondag 8 oktober 2000 @ 19:01:29 #45
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_384632
Hieke zegt dat ze de zondagen in het BB-huis maar vervelend vind >red- wat is het verschil dan met andere dagen als je 7 dagen per week in het BB-huis zit?<

Kim: morgen worden we weer vroeg wakker gemaakt.
anderen: dat valt wel mee.
Kim: voor 12 uur... (zonder enige ironie gezegd).

Ze zijn aan het eten. Schijnt erg lekker te zijn.

Alleen de rijst (nagerecht)heeft desiree aan laten branden.
Annet en Ferdi zeggen dat wanneer je er maar genoeg suiker en kaneel op doet proef je het niet meer.
Annet: Als je de tweede wereldoorlog hebt meegemaakt...

[Dit bericht is gewijzigd door Jimbo op 08-10-2000 19:23]

Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zondag 8 oktober 2000 @ 20:57:26 #46
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_384759
Er wordt weer getafeltennist. Eerst Georgie en Bianca. Nu zijn Koos en Kim aan de beurt.

Robin geeft het radiocommentaar bij de wedstrijd van 'Opa Koos die momenteel een hit heeft met Opa Koos mag ik je kijkdoos even zien.'

21.30
De tafeltennistafel is weer naar buiten verhuist. Bianca zit nu aan te eettafel en heeft 3 reepjes uit een stuk stof gesneden waar ze nu iets op schildert(schrijft).

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 08-10-2000 21:33]

pi_384889
21:50
In de huiskamer zit een grote groep weer zo'n filmquizz-achtig spel te spelen. Bianca heeft de leiding. Aan haar worden om de beurt vragen gesteld door de rest.
Ben ik een man (ja)
Speel ik in films(nee)....etc.

Robin zit buiten met de oven te klooien. Na veel gerommel staat hij "godstyfustering"op en loopt naar het werkhok, pakt iets en loopt morrend weer naar buiten. Koos volgt hem.
Koos zegt terwijl hij iets uit de oven pakt: "shit, ik had er net zo'n zin in...

Nu word ik eruit geknald door de reclames

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_384911
Na een close-up in de huiskamer, zie ik dat ze allemaal een briefje op hun voorhoofd zitten, Nu snap ik het spel, ze moeten dmv vragen erachter zien te komen wie zij 'zijn'.
Georgie raad datie Theo v Gogh is:Goed!
Desiré blijkt Sharon stone te zijn.

Nu drie tegen drie Hints...Desire begint....Hieke raad binnen no time Zwiebertje...Goed!!!

pi_384926
Annet is aan de beurt, ze krijgt vooraf aanwijzingen toegefluisterd...Dan begint ze: Gebaart een televisie programma. Biana: NEEEE! Annet: Öh? Wat dan? Oja, film en een boek....iedeeen lacht. Klokkeluider vd Notredam

Fewdi en Bianca(?) staan fluisterend te overleggen en barsten vervolgens uit in de slappe lach. Vallen beide bijna in hun broek plassend op de grond...Fewdi:"au ha ha au au, mijn buik...
Deze aanval gaat nu al zo'n 5 minuten door.
De rest zit wat schaapachtig toe te kijken.
Georgie:'kom op jongens! Watjes...doorgaan"

pi_384941
Robin en Koos bij de oven.
R: ik zal hier geen vrienden aan overhouden, er zit er geen een bij met wie ik nog wel eens zou willen stappen of zo.
K: ik ook niet.
R: een reisje na BB met de bewoners hoeft van mij ook niet; ben al blij straks als de 100 dagen met dit stel om zijn.

Robin heeft problemen met de oven.
Het regent. Koos:wat valt het recht naar beneden
Robin imiteert Bianca die binnen hard lacht.
Koos: uitslovers.
Robin:ja...
Robin vindt dat er weinig opstootjes zijn.
K: er zijn wel een aantal mensen waar ik me kapot aan erger; die in alles de dienst uitmaken.En iedereen aanbidt hem ook nog.
(red.Georgie?)

Robin roept Fok,Fok!!!(echt waar!)
Hij loopt zeiknat naar binnen, heeft water over zich heen gekregen.

Robin trekt in de badkamer een droog shirtje aan.

pi_384943
Fewdi doet z'n best om Bianca van de grond te krijgen, die kan nog effe niet stoppen met lachen...uiteidelijk lukt het en Fewdi gaat hinten:Kinderen een kwartje
Hieke"heel mooi"(over Fewdi z'n hints)

Nu gaat het gesprek over de salami die bij de kadootjes zat. Niemand weet precies voor wie die was. Bianca denkt voor haar, omdat ze met een vriendin altijd salami eet. "maar hij is in het huis dus hij is van iedereen"

pi_384949
Bianca legt uit waarom ze zo moesten lachen...ze zei flapdrol tegen Fewdi en hij dacht dat t een titel van een boek was...haha
pi_384959
Robin weer bij Koos.
R:als hier een camera op stond gaan ze het zeker uitzenden; ik kreeg het vol over me heen!
K: je hebt het zelf over je afgeroepen.
R;dat is zo.

R bij de oven:hij doet het weer.
Hij is bang dat 'ie op TV nu voor lul zal staan.
Koos:da's toch leuk.

pi_384961
Kim kan haar titel niet uitbeelden en de beurt gaat naar de anderen. Hieke doet de kleine zeemeermin. Georgie:"wat een fantasie van een oude vrouw heb jij toch hè!

Georgie aan de beurt, klinkt alsstaat aan z'n kin te frunniken).....Baard....Baantjer! Ja!
(ze zijn wel goed op elkaar ingespeld zeg!)

pi_384972
Bianca vraagt of Miranda even lekker kaas en salami gaat snijden. Dat gaat ze doen! (M doet niet meee)

Fewdi moet weer iets uitbeelden wat door Bianca is ingefluisterd...Dit kan ik niet zegt hij huilerig, maar hij moet!

Reclame

pi_384999
Kim ad beurt..Desire heeft intussen geconnstateerd dat Robin en koos buiten zijn.( wat daar gebeurd zie ik niet maar gelukkig is Cartman daarbij)

Kim doet iets miniscuuls en jawel! Georgie raad accuut: Journaal! Goed!

Ze nemen even een hints break

Fewdi gaat nu met de handvogel tegen Dees praten, hij wil een kusje maar die krijgt ie niet.
Miranda komt langs met de kaas, de vogel wil ook van haar een kusje(iedereen lacht) Kusje krijgt hij niet, kaas wel.

Bianca"mmmmmlekkker!!!Dippie in de poel, en een dippie in de poel!!! (dipsaus?)

pi_385017
vogel wil ook een kusje van Hieke. H"zo despared ben ik nou ook weer niet, dat ik een vogel moet nemen!"

Ze zingen goodnight sweethart, voor iemand die naar bed gaat(wie?)
Ze hebben het wel gezellig geloof ik...

(Ik haak al weer af..kramp in m'n vingertjes)

pi_385057
Toen Koos naar Amerika is geweest is hij maanden vantevoren al gaan brieven schrijven.
Zodat ze elke dag een brief van hem konden lezen

Volgende week is zijn zoon jarig, heeft'ie van alles voor geregeld.En voor hun jaarlijkse bowling-avond heeft'ie een envelop met geld klaargelegd voor Els en de kinderen.
Robin is even weg en Koos wrijft zich in de ogen .

Koos praat verder over het tennissen van zijn kinderen(zo noemt hij Els'kinderen ook).

Volgens Robin kun je hier ook een tennisbaan aanleggen

Veel stiltes.

Koos rijdt in een nieuwe Mercedes; is'ie blij mee.

Annet komt ze wat lekkers brengen
K:zit er mosterd aan, gadverdamme.

Het brood is volgens Robin te groot, er zit teveel lucht in.

Robin is benieuwd wat Darius gaat doen.
Annet brengt weer wat lekkers.
R: bedankt Anneeeeet, met je dikke bumpeeeers.
Koos: jij zegt ook alles,he?
Robin:ja,maar ik zou nooit iets met haar beginnen hoor.

Koos: Els is geen huishoudelijk type.
Robin: Is ze sportiever als Annet/
K:nee.
R:gebruikt ze minder make-up als Annet?
K:nee.
K: Els heeft een mooi lichaam zijn. Alles moet in proporties zijn. Ik hoop niet dat ze dit uitzenden. Annet is heel aardig maar die kleding:vreselijk, niet van deze tijd.
En de schaar in dat haar. Als je lang haar hebt moet het mooi zijn.
Met kort haar zou ze er formidabel uitzien.
Ze bereikt nu het tegendeel van er jonger uitzien.
Robin: kunnen we misschien eens aan haar vragen?
Koos: en dan al dat goud om dat lijf...
Robin: het past bij het persoon.
Koos: ik zal er nooit verliefd op worden.Ze heeft wel een karakter van goud.Als ik me niet goed voel gaat ze naar me op zoek.
Robin: ze zoekt het Hells-Angels type; heeft ze zelf gezegd.Geen watjes, geen gezeur.
Koos betwijfelt of die figuren wel gevoelig genoeg zijn.
En dat ben ik wel hoor zegt Koos.
Robin had het echt heel moeilijk toen Darius wegging; had'ie zelf nooit gedacht.
Dit verbaast Koos.
Maar met Leo's vertrek was er niets aan de hand volgens Robin.

pi_385092
Koos zeurt nog even over de ordinaire kleding van Annet.
Robin moet erg lachen om wat er binnen gebeurd; iets met masten en Annet.(Ben benieuwd, wie streamt binnen?)

Koos exit naar de WC.Robin staart wat voor zich uit.Port nog eens in de oven.Fluit een deuntje.Kijkt naar binnen,lacht.Koos returns.

Het brood is nog steeds heel; alleen een beetje verbrand.
Ze zijn benieuwd naar de nieuwe weekopdracht, sorry:Robin is benieuwd.
Koos wil wel iets met schrijven; verplicht een dagboek bijhouden of zo.
Koos krijgt morgen iets van Els en de kinderen; eindelijk
Koos heeft heimwee naar Els; het zou anders zijn als'ie al 15 jaar getrouwd was.
De ouders van Robin hebben een heel gelukkig huwelijk.Koos leeft na de scheiding meer:doet wat hij graag wil doen.Twee kinderen zijn met z'n ex meegegaan, de oudste is bij hem gebleven maar woont nu op zichzelf. De band met zijn ex is heel goed, ze stond bij het hek om hem uit te zwaaien en ze komen bij elkaar op verjaardagen.

zondag 8 oktober 2000 @ 23:34:34 #60
155 isis
2de jaars
pi_385207
Ferdi, Kim, Dees, Miranda en Annet zitten in de woonkamer. Ferdi en Annet wat Surinaams accentjes aan het uitproberen. Annet pakt d'r breiwerk weer op, de dames heb het nu over haar kleur. Annet zegt dat ze net als Ruud uitgroei heeft. Miranda heeft gevoelig haar. Ferdi is duidelijk ongeintereseerd.
Dikke Snikkel
  zondag 8 oktober 2000 @ 23:39:35 #61
155 isis
2de jaars
pi_385218
Dezeuree klaagt nu over haar krullen. Annet haalt wat foute steekjes eruit. Ferdi kijkt verveeld. Ferdi pest Dees over haar accent waarop ze klaagt dat ze als enige 'raar praat'. Miranda ? stelt haar gerust en zegt dat het schattig klinkt.
Dikke Snikkel
  zondag 8 oktober 2000 @ 23:52:47 #62
4139 Qt
Kjoetie
pi_385271
23.40 uur Miranda vertelt iets over roddels, dat kan best problemen opleveren.

Kim begint een verhaal over haar zusje die heel erg overstuur was na een roddel.

Miranda nu over een contactadvertentie in de krant voor een vriend zonder dat hij het wist. Als ie gebeld werd gaf ie het nummer door van de vriend die de advertentie plaatste.

Annet had zoiets ook. Maar bij haar bleef er een gek maar schrijven. Ze heeft er een schuiladres voor genomen. Heel griezelig. Maar ff later vertelt ze dat de post op die advertentie binnenkwam via een vriendin dus waarom een schuiladres is mij niet duidelijk. Het heeft wel een jaar geduurd.

Dees heeft zoiets op haar antwoordapparaat gehad, dat brengt Miranda op een idee en ze vertelt haar verhaal zodat Dees d'r verhaal niet verteld wordt.

Miranda verteld over een man verkeerd verbonden was die een boodschap achterliet omdat haar stem zo leuk klonk op het antwoordapparaat. Wel leuk. En andere vrienden zijn getrouwd na telefonisch verkeerd verbonden te zijn.

Ferdi had een blind date zonder verdere verplichtingen.

Miranda's nichtjes hebben meegedaan aan liefde op het 1e gezicht. Dees ook 3 jaar geleden. Er werden 5 shows op een dag opgenomen. Ze deden alsof het een week later was, maar het was dezelfde dag.

Volgens mij was haar date niet zo'n succes maar het meedoen wel leuk. Dit laatste kan ik verkeerd verstaan hebben want er is reclame...

zondag 8 oktober 2000 @ 23:58:59 #63
155 isis
2de jaars
pi_385284
Geluid valt steeds weg van breed band streams. Weer over haar, nu lengte. Dees wil weer lang haar hebben. Ferdi zegt dat dit vrouweigen is, lang hebben, kort willen en vice versa. Nu over extensions erin laten zetten. (Gatver, saai onderwerp zeg.)Miranda toont veel interesse in dees d'r haar. Bianca zingt hard in de achtergrond. volgens mij is de keuken wat gezelliger.
Dikke Snikkel
pi_385289
23.55 uur Nu gaat het over iemand die Dees onmiddelijk zal herkennen op tv ook al is haar haar anders... (Misschien d'r blind date uit dat programma - Red.)

Dan iets met haarextensions. Annet vraagt of je haar dan niet uitvalt. Dees zegt dat het een half jaar heeft gezeten. Een verhaal over knopen, hars, kortom hoe zet je dat nephaar vast. Ik wordt meteen gecorrigeerd want nu leggen ze aan Ferdi uit dat het wel echt haar is

Het kostte Dees 650 gulden.

Miranda's haar hangt altijd in slierten. In een kledingzaak werkt een meisje met haar als een gordijn, heel mooi... Geen slierten en een ander meisje blabla

Dees heeft geen nepnagels meer, eraf getrokken voor ze het huis in is gegaan anders zouden ze opgevuld moeten worden. Annet heeft ook maar geen nepartikelen gebruikt in het huis. Maar na het huis gaat ze meteen... Dees ook.

Zo te zien heeft Ferdi genoeg van dit geleuter en is vertrokken van de bank. De dames keuvelen lekker verder...

maandag 9 oktober 2000 @ 00:01:11 #65
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_385290
En we gaan weer verder in:

http://www.fokforum.nl/showtopic/20309

I'm getting too old for this....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: