quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Eehhh dat is niks nieuws? Dat doen mensen altijd alquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
Is dat iets nieuwsiemand feliciteren met zijn chick?
Begrijp me niet verkeerd hoor uns ik gun het je en dat weet je maar wat de fuck![]()
he gefeliciteerd met je verjaardag man
ja he gefeliciteerd met je meid man
Forever alone guy strikes again.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
Is dat iets nieuwsiemand feliciteren met zijn chick?
Begrijp me niet verkeerd hoor uns ik gun het je en dat weet je maar wat de fuck![]()
he gefeliciteerd met je verjaardag man
ja he gefeliciteerd met je meid man
Verloving huwelijk en kind snap ikquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:53 schreef Moira. het volgende:
Gefeliciteerd met je verkering, gefeliciteerd met je verloving, gefeliciteerd met je huwelijk, gefeliciteerd met je kind, gefeliciteerd met je scheiding, gefeliciteerd met je overlijden, alles.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:53 schreef Moira. het volgende:
Gefeliciteerd met je verkering, gefeliciteerd met je verloving, gefeliciteerd met je huwelijk, gefeliciteerd met je kind, gefeliciteerd met je scheiding, gefeliciteerd met je overlijden, alles.
Bubblegum doet me altijd aan Moira denken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:54 schreef Amarantha het volgende:
Tevens vet chille wiet gekocht in Dedemsvaart vandaagBubblegum. Vet grote top ook, maak zo wel foto als ik mijn brood op heb
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bubblegum doet me altijd aan Moira denken.
Bubblegum is Moirawiet.quote:
hallo, welkom op aardequote:Op zaterdag 28 september 2013 18:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Verloving huwelijk en kind snap ik
die andere 3 zijn nieuw voor me
Pepermunt is vies en perzik is uit de handel en toen vond ik deze.quote:
Bubblegumquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:54 schreef Amarantha het volgende:
Tevens vet chille wiet gekocht in Dedemsvaart vandaagBubblegum. Vet grote top ook, maak zo wel foto als ik mijn brood op heb
Eigenlijk was Dientje eerst met 'mijn favo wiet is Bubblegum'quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bubblegum doet me altijd aan Moira denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |