Ofwel, maak het ze moeilijk vraag om veel bewijzen en probeer te schikken en het bedrag omlaag te trekken. Vraag tevens een overeenkomst dat ze je dan nooit meer mogen aanklagen voor andere downloads ofzo.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:44 schreef FredvZ het volgende:
Is geen boete.
Is niet van de overheid.
Zijn particuliere advocatenkantoren die mensen "uit naam van de industrie" op kosten jagen.
Je hoeft niet te betalen natuurlijk, maar dan is de kans dat je een civielrechtelijke zaak aan je broek krijgt.
Vooralsnog hebben ze nog helemaal niet aangeklaagd, dus zo een beding zal je sowieso al niet helpen om dit te voorkomen. Dit is gewoon een schikkingsvoorstel.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:13 schreef Fer het volgende:
[..]
Vraag tevens een overeenkomst dat ze je dan nooit meer mogen aanklagen voor andere downloads ofzo.
Kan maar zo zijn dat de PC van TS door een botnetwerk wordt gebruikt om illegaal te downloaden toch?quote:
450 euro? Ik vind helemaal mooi!quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:39 schreef Ludd het volgende:
450 voor één liedje, dat is echt fantastisch.
Als Duitsland een juridisch loket heeft, waarom niet?quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:57 schreef Tummers het volgende:
Daarnaast vroeg ik mij af of ik hierover informatie kan inwinnen bij het juridisch loket?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:42 schreef appelen het volgende:
Als je dan steeds naar Nederland gaat om te downloaden, en het dan op je pc in Duitsland hebt staan, is dat dan ook illegaal?Want het lijkt me dan dat je het niet op Duits grondgebied hebt gedownload?
Nee, maar ze kunnen je toch niet pakken als je in Duitsland woont en dan in het buitenland gaat downloaden?quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:46 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]![]()
Je kunt niet vanuit NL illegaal downloaden in Duitsland. Toch............?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |