abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131645746
Een hele tijd terug kwam ik op het internet een filmpje tegen over een bekende Nederlander die in een of andere tv show zat. De vraag werd het gesteld welke zijn ergste of grofste mop was die hij ooit had verteld. Het enige dat ik me nog herinner was dat het iets met afrika te maken had, meer niet. Ik weet dat het allemaal heel vaag is, maar meer weet ik helaas niet meer. Hopelijk doet het bij iemand een belletje rinkelen want ik vind het in geen 100 jaar meer terug!
pi_131645848
Nederlanders zijn niet grappig. Jimmy Carr wel.

pi_131645952
Wat is het verschil tussen een kruiwagen vol dode baby's en een kruiwagen vol zand?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_131646003
Het is stijf, paars, 30 cm lang en laat vrouwen heel hard schreeuwen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kun je een kleuter tussen d'r tieten neuken?
SPOILER
pi_131646085
Hier staan er nog wel een paar:

ONZ / Moppentrommel #7
pi_131646310
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:21 schreef DemonRage het volgende:
Het is stijf, paars, 30 cm lang en laat vrouwen heel hard schreeuwen...
SPOILER
Hoe kun je een kleuter tussen d'r tieten neuken?
SPOILER
:D
_O-
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
pi_131646509
Wat moet je doen als een baby rondjes kruipt door de kamer?

SPOILER
pi_131646513
ik ben niet echt op zoek naar de grofste mop ooit, maar de grofste die die nederlander in die tv show vertelde
pi_131646749
De grofste mop, verteld door een Nederlander in een TV-show..

.. ken je die van die Nederlander die bij een TV-show kwam om een groffe mop te vertellen?..

Nee weet ik niet :N

Ik weet wél wat de meest dodelijke grap is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')