Haha lekker voor je.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:13 schreef Lindgren. het volgende:
twitter:RobHodson_ twitterde op zaterdag 28-09-2013 om 01:09:00Issues regarding duplicated consumables are being investigated. Looks like some people used an ingame exploit to cheat. Expect the banhammer. reageer retweet
Die goal van Locadia was echt lekkerquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:15 schreef ThadCastle het volgende:
Godver. Zij waren wel beter dan vorige tegenstanders. ZoetLocadia
Ja Vertonghen was wel goed. Nog ff titel binnenhalen?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die goal van Locadia was echt lekker
Maar zij waren ook Tottenham tegen PSV...
Is goed.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja Vertonghen was wel goed. Nog ff titel binnenhalen?
Zijn workrates staan nog niet op futhead en zijn van groot belang voor het bouwen van silverteams.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Koevermans niet. Wat is je punt?
Tijd voor wefut dan, die hebben ze welquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zijn workrates staan nog niet op futhead en zijn van groot belang voor het bouwen van silverteams.
Auw, 1-0 achter door een omhaal tegen een volledig Karlsruhrer SC team.
ik nietquote:
?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zijn workrates staan nog niet op futhead en zijn van groot belang voor het bouwen van silverteams.
Auw, 1-0 achter door een omhaal tegen een volledig Karlsruhrer SC team.
Weet ik.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]Ik heb zijn ingame stats bij de hand en het is high-high.
Oeeee Wefut 2.0quote:
Bakkali gewoon door proberen... iets minder pace iets meer controle misschien ?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:36 schreef ThadCastle het volgende:
![]()
Narsingh vind ik niet zo goedDuels verliest hij bijna elke keer
Begint de Aids nu ook eindelijk je hersens aan te tasten? Niet zo raar aangezien het je fysiek al helemaal gesloopt heeft gezien die foto die je laatst postequote:Op zaterdag 28 september 2013 00:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar vaag. Het is gewoon weer bullshit. Vorige week ook al die duplicationhoax van Pascal.. Gebeurt te vaak.
bakkali is ook niet al te sterkquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:36 schreef ThadCastle het volgende:
![]()
Narsingh vind ik niet zo goedDuels verliest hij bijna elke keer
Die is nog slapperquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bakkali gewoon door proberen... iets minder pace iets meer controle misschien ?
Anders de Wijn op de flank en Park middenveld.
Quintero die speelde echt smoothquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:37 schreef Ajacied7 het volgende:
Corners OP.![]()
![]()
Riascos is moeilijk van de bal te zetten
Die goal van Matavz was echt lekkerquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die is nog slapper
Het middenveld houd zich beter staande dan ik zou denken. Schaars is echt een baas, Jetro en Zoet ook
O nice, even downloaden.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Yo Mr White
Nieuwe album Alter Bridge is weer ziek hoor
Ja idd. Wist niet eens dat hij erin stond hahaquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die goal van Matavz was echt lekker
2 uur altijdquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:40 schreef Alovenac het volgende:
Heuj spelers zijn eindelijk van completing af.
Geen daily gifst meer?
sukkeltJjquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:36 schreef Maoist het volgende:
[..]
Begint de Aids nu ook eindelijk je hersens aan te tasten? Niet zo raar aangezien het je fysiek al helemaal gesloopt heeft gezien die foto die je laatst poste
quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:36 schreef Maoist het volgende:
[..]
Begint de Aids nu ook eindelijk je hersens aan te tasten? Niet zo raar aangezien het je fysiek al helemaal gesloopt heeft gezien die foto die je laatst poste
Is een afkorting. M'n andere oma is soms tyfusirritant. En hij is uiteraard haar kleinzoon. Iets van oorzaak - gevolg op grotere schaal. Jammer zulks. Fixed. Slotje.quote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is een afkorting. M'n andere oma is soms tyfusirritant. En hij is uiteraard haar kleinzoon. Fixed. Slotje.
Leuke spelmodus inderdaadquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:49 schreef ThadCastle het volgende:
2v2 is wel echt een goeie toevoeging
Dhr. V. Liegenmepper?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
een fan van de grootste massamoordenaar in de geschiedenis
tikte lekker aan ja. Heb al 66 potjes gespeeld ookquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
1000 coins bonus spammen
Zijn nu alleen wel op.
Ik kon heel die coin bonus gewoon niet vinden in die catalogusquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
1000 coins bonus spammen
Zijn nu alleen wel op.
is ook weggehaaldquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik kon heel die coin bonus gewoon niet vinden in die catalogus
ffffuuuuquote:
komen wel terug..eerst die gift fout eruit slopenquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
ffffuuuu
ik heb ook nog eens vanmiddag Depay gekocht voor 18k open bid, terwijl die nu erop staat voor 13k BIN
lolwhutquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:05 schreef ThadCastle het volgende:
Montero als CAM met 10 chem is zoveel beter dan met 3
hehe
wtfquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
tikte lekker aan ja. Heb al 66 potjes gespeeld ook![]()
met early access wel hèquote:
quote:
ahh dat moet nog kunnenquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:30 schreef Tim86 het volgende:
Dan nog 10 potjes per dag..al zaten er al veel ragequits bij
van vorig jaar overtreffen gaat moeilijk wordenquote:
gaat niet lukken denk ikquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
van vorig jaar overtreffen gaat moeilijk worden
Boh chill is ditquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:48 schreef Tobi-wan het volgende:
Truth, a song by Alexander on Spotify.
Hoorde deze gisteren langskomen bij Breaking Bad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |