Montolivo is helemaal beestquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:47 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmmm, zal ik Di Natale weer ombouwen tot CAM of zal ik hem als spits gebruiken? Serie A heeft een beetje een CAM tekort volgens mij.
Ga lekker naar de mode school ofzo.quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:51 schreef Thorb het volgende:
Ik vind dit echt een mooi logo in combinatie met het FIFA logo
[ afbeelding ]
OH SNAPquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ga lekker naar de mode school ofzo.
Wat zou een leuke formatie zijn met Pirlo?
Al meegespeeld? Wil misschien die Casemiro (?) gebruiken maar twijfel een beetje aan zijn kwaliteitenquote:
Wil je hem aanvallend of verdedigend laten spelen?quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ga lekker naar de mode school ofzo.
Wat zou een leuke formatie zijn met Pirlo?
Nee net klaar. Ozz heeft Casemiro ook en volgens hem kan ie niet finishenquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Al meegespeeld? Wil misschien die Casemiro (?) gebruiken maar twijfel een beetje aan zijn kwaliteiten
[..]
Wil je hem aanvallend of verdedigend laten spelen?
Tja beetje er tussen in. Lekker met passes strooien.quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Al meegespeeld? Wil misschien die Casemiro (?) gebruiken maar twijfel een beetje aan zijn kwaliteiten
[..]
Wil je hem aanvallend of verdedigend laten spelen?
Hmm ik zou hem dan waarschijnlijk op cdm of cm in 433 (4) zetten dus niet heel belangrijk.quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee net klaar. Ozz heeft Casemiro ook en volgens hem kan ie niet finishen
Hmmm, het is een beetje jammer dat je geen goede wingers hebt in de Serie A. Misschien gewoon maar 4231 proberen met Pirlo op CAM.quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hmm ik zou hem dan waarschijnlijk op cdm of cm in 433 (4) zetten dus niet heel belangrijk.
Hoe speelt balo?quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hmmm, het is een beetje jammer dat je geen goede wingers hebt in de Serie A. Misschien gewoon maar 4231 proberen met Pirlo op CAM.
Dan krijg ik zoiets, alleen dan met Pirlo op de plek van Rossi.
[ afbeelding ]
Riether was vorig jaar een baas. Ramsey kun je zo vervangen als het niet loopt...quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Rechtsback is volgens mij wel slecht. En twijfel over Ramsey.
Pas 2 wedstrijden mee gespeeld, allebei de wedstrijden een hatrickquote:
Ohw, ja graag gedaan. Had toch nog veel ea coins over.quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Pas 2 wedstrijden mee gespeeld, allebei de wedstrijden een hatrick![]()
Nog bedankt voor je gift Hugo! Nu is mijn store alleen bugged en kan ik mijn online pro geen upgrades meer geven
Nja vergis je niet, die CM's komen echt vaak in aan de bal op randje 16. Dan is het wel fijn als die en balletje erin kan krullen of poeieren.quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hmm ik zou hem dan waarschijnlijk op cdm of cm in 433 (4) zetten dus niet heel belangrijk.
jawelquote:Op zaterdag 28 september 2013 12:14 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik als fifa newb vraag me af, als je een speler IF koopt, dan blijft hij uiteraard niet IF?
Pirlo is wel makkelijk te hybriden.quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hmmm, het is een beetje jammer dat je geen goede wingers hebt in de Serie A. Misschien gewoon maar 4231 proberen met Pirlo op CAM.
Dan krijg ik zoiets, alleen dan met Pirlo op de plek van Rossi.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |