Hoeveel cookies bakken jouw oma's?quote:Op zondag 29 september 2013 17:00 schreef MAHL het volgende:
Wanneer heb je dan de bingo center? Atm 109 Grandma's hier inclusief alle Elder achievement?
89k p/s.quote:Op zondag 29 september 2013 17:04 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hoeveel cookies bakken jouw oma's?
Op den duur is de verhouding kosten/baten ook helemaal weg en heeft het geen zin om nog meer te gaan kopen. Kun je beter gaan resetten voor de HC's.quote:Op zondag 29 september 2013 17:00 schreef Unsub het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gedaan. De honderste antimatter condenser kost namelijk al 3.999.999.999*1.15^100 = 4.697.253.801.626.840 cookies
Dromen over een computerspelletjequote:Op zaterdag 28 september 2013 00:12 schreef Nikmans het volgende:
Een ultralame browserspel waarin je in eerste instantie op een koekje klikt, vervolgens shit koopt en upgrade om automatisch koekjes te genereren zodat je meer koekjes produceert zodat je meer shit kunt kopen om meer koekjes te genereren zodat je meer koekjes produceert zodat je meer shit kunt kopen om meer koekjes te genereren, ad infinitum [ afbeelding ]
Het punt is dat het debiel verslavend is, aangezien de upgrades en achievements blijven komen en alles supergrappig is en die hele shit gewoon goed in elkaar zit, terwijl je alleen maar naar een nummer zit te kijken dat steeds sneller omhoog gaat (![]()
). Als autisme en OCD een kind kregen was het dit spel.
Vannacht heb ik er over gedroomd
Voor de liefhebber: http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/
Hoe?quote:Op zondag 29 september 2013 18:02 schreef eQuaL het volgende:
Had het ook voor 1 middag. Geneesmiddel: cheaten. De lol is er dan binnen 5 minuten af, en je kan je leven weer oppakken
Ik ga voor de 100 miljoen per seconde.quote:Op maandag 30 september 2013 00:58 schreef MAHL het volgende:
Hah! Heb hem de hele avond aan laten staan. 94 miljoen p/s atm
Doe het niet.quote:Op maandag 30 september 2013 01:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dan heb ik nog even te gaan. Zit nu op 41 p/s.
Ach, zo verslavend is het nou ook weer niet. Ik heb hem gewoon aanstaan terwijl ik met andere dingen bezig ben en af en toe koop/upgrade ik wat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |