zit het nu al een uur te spelenquote:
5518 hours alweer, wat doe ik mezelf aan....quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:48 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Anderhalve dag alweer, wat doe ik mezelf aan
Wrinklers zijn die rare dingen die aan het grote koekje hangen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:31 schreef MAHL het volgende:
Hmm, wat doen die wrinklers, en wat zijn de dungeons?
Ik wil niet weten op wat voor manier jij met je muis kliktquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:42 schreef Hippocratos het volgende:
En dan raar opkijken als je ineens reuma hebt in je duimen
watquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:42 schreef Hippocratos het volgende:
En dan raar opkijken als je ineens reuma hebt in je duimen
Ja... Ja, dat moet ik ook maar eens doen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:36 schreef Nikmans het volgende:
Ik heb het de kop ingedrukt en weggeklikt, ik voelde het echt weer zo'n manie worden en dat kan ik niet gebruiken
Hij staat bij mij gewoon open en als ik me verveel klik ik wat in de rondtequote:Op donderdag 12 juni 2014 23:36 schreef Nikmans het volgende:
Ik heb het de kop ingedrukt en weggeklikt, ik voelde het echt weer zo'n manie worden en dat kan ik niet gebruiken
Dat heb ik een half jaar geleden gehad ofzo en op een gegeven moment was ik er echt zó veel mee bezig dat het niet meer leuk wasquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij staat bij mij gewoon open en als ik me verveel klik ik wat in de rondte
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:45 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dat heb ik een half jaar geleden gehad ofzo en op een gegeven moment was ik er echt zó veel mee bezig dat het niet meer leuk was
Het kostte toen ook echt moeite om mee te stoppen en het voelde toen ook als een bevrijding, was ook de eerste keer in mijn leven dat ik zó verslaafd aan iets ben geweest.
Jup, kijk google play: Cookie clickersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |