quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:05 schreef Spees_Eend het volgende:
They see me LaPo-ing, they hatin'
Klopt hoor. Ik denk dat ik stiekem het moeilijke gedoe over nachtvoedingen als een soort van klacht voel richting mijn baby, omdat hij wel nog alle nachten zich meldt. En moederleeuw he, dat vind ik dan niet tof. Dus wellicht ageer ik ook overdrevener dan nodig..quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vond de nachtvoedingen op een gegeven moment echt zwaar. Ik kan gewoon niet zo heel goed tegen weinig slaap. Met bv kwam hij soms 3-4 x per nacht voor een voeding en ik deed het natuurlijk, maar ik trok het op een gegeven moment echt bijna niet meer. Ik vond het ook moeilijk om weer in slaap te komen. De eerste 2 maanden werkte dat slaaphormoontje bij het voeden prima, daarna niet. Ik stel dan ook vragen vanuit mijn eigen referentiekader, ik vraag aan nieuwe ouders altijd hoe het slapen gaat. En als ze weinig slaap krijgen beaam ik dat dat klote is, als ze dat vinden. Erkenning is soms ook fijn
En hey, als jij die nachtvoedingen prima trekt en anderen gaan buitenproportioneel moeilijk doen om jouw nachten, laat je ze toch in hun sop gaarkoken
quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:49 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik heb hem, hebben? Belachelijk ding.
Echt weer iets voor jou ook om dat leuk te vinden, met je bretels
Oh, ik kijk net even en ik heb 'm denk ik al weggegooid..
quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:05 schreef Spees_Eend het volgende:
They see me LaPo-ing, they hatin'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Nou dat kan ik me heel goed voorstellen, zeker omdat jij dan ook nog alleen was. Soms weet je het dan echt niet meer.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:15 schreef Omentielvo het volgende:
Ja. De nachtvoedingen vond ik niet zo erg. Als het een of twee keer was.
Echt slopend vond ik de nachten dat het de hele nacht huilen was. Ik ging dan op een moment meehuilen, omdat ik niet meer wist wat ik nou moest doen. Dit was trouwens ook het allerbegin. Toen ik nog nauwelijks wist hoe een baby werkte en de handleiding nog in de maak was
Maar ik moet toegeven dat ik aardig van slag zou zijn als Riley ineens weer een nachtvoeding nodig gaat hebben.
Kan dat ook nog komen als je babytje een half jaar (of ouder) isquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:55 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Mineola ik herken ook wel wat je zegt. Laatst was ik voor het eerst op kraamvisite waarbij ik dacht: toch wel weer leuk zo'n kleintje! Ze was ook wel super rustig en lief en ze slaapt heel goed. Maar ook het andere gedeelte, ik ben nu echt een zelfverzekerde moeder en ik snap mijn kind door en door, hij vindt mij fantastisch en ik hem. We horen echt zó bij elkaar. En waar het me in de eerste weken/maanden nog wel eens een klein beetje boven het hoofd groeide als ik alleen met hem thuis was, heb ik dat nu echt nooit meer. Een jaar geleden wist ik NIKS van baby's, echt niks. Nog geen luier verschoond. Nu weet ik alles. Of in ieder geval genoegHoe snel dat verandert
(Ook een hart onder de riem voor evt. meelurkende zwangeren of moeders die net pas hun eerste kindje hebben gekregen, als die hier zijn)
Het valt mij ook op dat het eigenlijk _altijd_ de eerste vraag is die mensen stellen. En dat ze dan vaak vol medelijden zijn als ik vertel dat ze nog wel nachtvoedingen heeft. Of dat ze dan zeggen 'nou het zal vast snel komen hoor!', met zo'n bemoedigend knikje. Terwijl ik er eigenlijk zelf helemaal geen last van heb/had. De laatste twee/drie weken komt ze wel opeens 4x per nacht, dat is af en toe best een beetje vermoeiend, dat ik dan wel her en der wat bij moet slapen. Lijkt me wel fijn als dat weer terug gaat naar 1 keertje. Aan de andere kant vind ik nachtknuffelen ook wel heel erg fijn stiekem.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Eens (natuurlijk)
Ik kan er ook niet zo goed tegen hoe het al dan niet doorslapen van een baby een graadmeter lijkt te zijn voor hoe 'goed' de baby in kwestie het doet. Niet hier trouwens, maar met name op FB zijn er mensen die dat Heel Belangrijk vinden. Mensen vragen eigenlijk nooit: Word je gelukkig van je baby? Moet je lachen als je hem ziet? Moet hij lachen als papa ppfffrt in zijn beenplooien doet? Nee, Slaapt hij al door?
Ik moet wat mensen gaan ontvrienden zie ik al
Waar waar waar?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:01 schreef becky27 het volgende:
Kyara, dat shirt voor jouw M
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:20 schreef bellelena het volgende:
Ik lees af en toe mee, maar momenteel gaat het geestelijk niet helemaal optimaal, dus ik reageer misschien iets minder.
Ik vind het zo´n snoezig kindje, ze heeft zo´n droopy look... de mijne heeft dat soms ook een beetje.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:13 schreef Shandaly het volgende:
Ok, vakantiespam dan: (Wat is dat moeilijk kiezen! Er staan er meer op fb, maar da's veelal ook Lars, en die hoort hier eigenlijk niet thuis he?)
[ afbeelding ]
Moeder en dochter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker dobberen in het water...
[ afbeelding ]
Ben zelf helemaal niet weg van Woezel en Pip, integendeel zelfs, maar madam lijkt ze wel leuk te vinden, dus het kleed mocht zelfs mee op vakantieEn uiteraard DE ringen ook!
[ afbeelding ]
Mama en Lars (en papa) aan de midgetgolf, en Femke mocht alleen kijken (en de eerste 12 holes lag ze te slapen)
[ afbeelding ]
"Oh hai!"
[ afbeelding ]
Vakantie is vermoeiend!!
Ze doet me soms een beetje denken aan Hetty, uit NCIS: LA...quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:28 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik vind het zo´n snoezig kindje, ze heeft zo´n droopy look... de mijne heeft dat soms ook een beetje.
Die vind ik zo gaafquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:31 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ze doet me soms een beetje denken aan Hetty, uit NCIS: LA...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |