Daar ben ik geweest, wel goedkoop maar ik was niet kapot van de pasvorm.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:47 schreef Holenbeer het volgende:
ga naar decathlon, topzaak voor goedkope sportkleding
Ha, ik ben het helemaal met je eens! dat was na een paar goede schoenen het eerste wat ik kocht. In de Shock Absorber kunnen ze geen kant meer uit.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:48 schreef kievit19 het volgende:
ojah, en bij hardlopen voor dames is een sport-bh wat charmanter over het algemeen
Goed om te horen. Ik denk dat ik op de Munt, in dat winkelcentrum, begin en dan via Spui naar de Dam.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:38 schreef Jurk het volgende:
Ik ben zelf goed te spreken over sportkleding van H&M.
Zelf heb ik wat fitness kleding en mijn zoon heeft wat hardloopspul, allemaal prima![]()
Je kunt het in Amsterdam in ieder geval kopen op het Spui en op de Dam, daar ben ik vandaag toevallig nog geweest
En heb je het weg moeten gooien of kreeg je het nog schoon?quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:19 schreef Greys het volgende:
Laatst bij de H&M wat sportkleding gekocht omdat ik mee ging doen aan een Drekrace, dus het moest niet te duur zijn (want daarna kan je het zo ongeveer weggooien). Zat goed en lekker!
De moddersloot-lucht hing er na drie keer wassen nog in, maar na de vierde keer was het goedquote:Op zaterdag 28 september 2013 07:52 schreef Angel-A het volgende:
[..]
En heb je het weg moeten gooien of kreeg je het nog schoon?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |