abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131631444
Weet iemand welke H&M in Amsterdam de grootste collectie sportkleding heeft? Ik ben op zoek naar hardloopkleren en een thermoshirt. Heeft iemand ervaring met de kwaliteit van deze kleding?
  vrijdag 27 september 2013 @ 22:48:00 #2
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_131632854
waarom h&m en niet een sportzaak? lijkt mij de meest logische keuze
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_131633070
Footlocker, Sneaker zaken, Adidas of Nike store veel betere alternatieven
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_131633118
Vanwege de prijs. In de webshop zag ik een aantal dingen die ik misschien wel wil. Ik wil ze wel even bekijken en passen dus ik bestel ze liever niet. Als het niks is ga ik wel naar een sportzaak maar het is allemaal best prijzig.
pi_131633196
Wist niet eens dat henm sportkleding verkoopt. Voor goedkopen sportkleding kan je ook naar bijvoorbeels scapino of bristol.
pi_131634623
ga naar decathlon, topzaak voor goedkope sportkleding
  vrijdag 27 september 2013 @ 23:48:19 #7
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_131634648
ojah, en bij hardlopen voor dames is een sport-bh wat charmanter over het algemeen :)
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_131636020
Ik ben zelf goed te spreken over sportkleding van H&M.
Zelf heb ik wat fitness kleding en mijn zoon heeft wat hardloopspul, allemaal prima ^O^
Je kunt het in Amsterdam in ieder geval kopen op het Spui en op de Dam, daar ben ik vandaag toevallig nog geweest :P
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 28 september 2013 @ 02:19:26 #9
163650 Greys
pi_131637985
Laatst bij de H&M wat sportkleding gekocht omdat ik mee ging doen aan een Drekrace, dus het moest niet te duur zijn (want daarna kan je het zo ongeveer weggooien :X ). Zat goed en lekker!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131639031
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 23:47 schreef Holenbeer het volgende:
ga naar decathlon, topzaak voor goedkope sportkleding
Daar ben ik geweest, wel goedkoop maar ik was niet kapot van de pasvorm.
pi_131639037
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 23:48 schreef kievit19 het volgende:
ojah, en bij hardlopen voor dames is een sport-bh wat charmanter over het algemeen :)
Ha, ik ben het helemaal met je eens! dat was na een paar goede schoenen het eerste wat ik kocht. In de Shock Absorber kunnen ze geen kant meer uit.
pi_131639046
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 00:38 schreef Jurk het volgende:
Ik ben zelf goed te spreken over sportkleding van H&M.
Zelf heb ik wat fitness kleding en mijn zoon heeft wat hardloopspul, allemaal prima ^O^
Je kunt het in Amsterdam in ieder geval kopen op het Spui en op de Dam, daar ben ik vandaag toevallig nog geweest :P
Goed om te horen. Ik denk dat ik op de Munt, in dat winkelcentrum, begin en dan via Spui naar de Dam.
pi_131639050
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 september 2013 02:19 schreef Greys het volgende:
Laatst bij de H&M wat sportkleding gekocht omdat ik mee ging doen aan een Drekrace, dus het moest niet te duur zijn (want daarna kan je het zo ongeveer weggooien :X ). Zat goed en lekker!
En heb je het weg moeten gooien of kreeg je het nog schoon?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 28 september 2013 @ 11:53:18 #14
163650 Greys
pi_131641630
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 07:52 schreef Angel-A het volgende:

[..]

En heb je het weg moeten gooien of kreeg je het nog schoon?
De moddersloot-lucht hing er na drie keer wassen nog in, maar na de vierde keer was het goed :D
Dus ik heb het kunnen bewaren *O* Ze hebben er ook een setje van die handige korte sokjes in felle kleuren, daarvan had ik de roze aan, die zijn alleen niet meer goed gekomen haha.

Maar de strakke broek en het topje en het hemdje er over hebben alles overleefd, 48 sloten, de kant op klimmen etc, dus het is stevig spul en je kunt het prima kopen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131648088
De winkel bij het Spui heeft verreweg de grootste collectie, helemaal boven in de winkel. Kalvertoren heeft een klein beetje en op de Dam ook een beetje. Uiteindelijk een jack gekocht met Fleece er in voor de hele koude maanden. Tights (gewone en wintertights) zagen er goed uit, maar die had ik niet nodig.

Thermoshirts hadden ze niet (op de site wel), uiteindelijk heb ik die bij een sportdiscounter naast C&A op de Nieuwendijk gehaald. Ontzettende bende, tafels en rekken met allerlei sportspullen, de duvel en zijn oude moer hadden ze er, maar ook een thermosetje van Champion in het originele doosje maar dan voor minder geld. Missie geslaagd dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')