rubber? Dat helpt maar tijdelijk...quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:54 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik kan je mijn paintballmarker lenen, ik heb er rubberen kogels bij...
Tegen 310km/h verzeker ik je dat die hond vrij snel het verschil leert tussen blaffen en zijn muil houdenquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:54 schreef Bart het volgende:
[..]
rubber? Dat helpt maar tijdelijk...
Ja.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:53 schreef Bart het volgende:
Nou ja, volgend jaar wil ik op vakantie naar de VS, krijg ik dan een rondleiding?
quote:
hmm. Op zich een optie danquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:55 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Tegen 310km/h verzeker ik je dat die hond vrij snel het verschil leert tussen blaffen en zijn muil houden.
wanneer en waar wil je heen? Wij zijn ook een VS reis aan het plannenquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:53 schreef Bart het volgende:
Nou ja, volgend jaar wil ik op vakantie naar de VS, krijg ik dan een rondleiding?
kom je dan langs?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
wanneer en waar wil je heen? Wij zijn ook een VS reis aan het plannentenminste, als we de spaarrekening weer aan kunnen vullen
Dat zou ik heel graag willen maar Chicago ligt wat uit de routequote:
Voor PS vlieg je toch wel even heen en weer?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou ik heel graag willen maar Chicago ligt wat uit de routeVond Chicago wel heel tof en wil er zeker weer eens heen! Ons plan is om van Vancouver naar San Diego te rijden en dan via Las Vegas weer terug naar San Francisco. Kun je ons niet komen opzoeken?
wellichtquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou ik heel graag willen maar Chicago ligt wat uit de routeVond Chicago wel heel tof en wil er zeker weer eens heen! Ons plan is om van Vancouver naar San Diego te rijden en dan via Las Vegas weer terug naar San Francisco. Kun je ons niet komen opzoeken?
Als ik het kon betalen zou ik dat zeker doenquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Voor PS vlieg je toch wel even heen en weer?
Dat zou wel heel tof zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |