quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
ergquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je word opgegeten van binnen door een vleesetende bacterie die in je maag huisvest
refresh maarquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Jullie UI's lopen niet eens synchroon how come.
Kom dan, genoeg wiet.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:01 schreef Klojo120 het volgende:
Heb al anderhalve week geen joenna geklapt wie wil mij opsturen?
Waarom zou je dat willen?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:03 schreef Fascination het volgende:
Vas, als ik jou irl zie, mag ik je dan in je wangetjes knijpen?
quote:
Wromniet?quote:
Omdat ik de hele week niet naar scorro ben geweest. Mag niet eens naar een homie in de buurtquote:
Haha gespijbeld of vanwege die maagkanker?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:05 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Omdat ik de hele week niet naar scorro ben geweest. Mag niet eens naar een homie in de buurt
Hard knijpen.quote:
Vanwege de maagkanker, en slapeloosheid.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha gespijbeld of vanwege die maagkanker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
Zegt de voormalig Tokio Hotel-fan.quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:07 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Vanwege de maagkanker, en slapeloosheid.
WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is 5 jaar geleden, laten we daar niet over beginnenquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zegt de voormalig Tokio Hotel-fan.![]()
Wil ik best doen maar dan heb je m op z'n vroegst dinsdag pas.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:11 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ga je nou nog een stickie opsturen of niet?
Als je dat doet, maak ik er een topic overquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wil ik best doen maar dan heb je m op z'n vroegst dinsdag pas.
Oke!quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:18 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Als je dat doet, maak ik er een topic over
Als zij niet weten wat erin zit kan je het ze toch niet kwalijk nemen?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
Kun je ook aangifte doen tegen PostNL voor het vervoeren van softdrugs
Lijkt me toch dat ze controleren wat er in zit door middel van xray ofzoquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:46 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Als zij niet weten wat erin zit kan je het ze toch niet kwalijk nemen?
Ik heb zo vaak post verzonden en ontvangen met drugs erin.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat ze controleren wat er in zit door middel van xray ofzo
zelfde geld heb je een bom die ze via de post versturen ofzo
Ik nooitquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:52 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak post verzonden en ontvangen met drugs erin.
Vind het toch raar dan. stel je voor je hebt een pakket met een bom erin die precies ontploft als dat ding in een sorteercentrum ligtquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:55 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nou, het komt gewoon aan. Dus x-ray zal wel niet.
Waarom zouden ze het sorteercentrum op willen blazen?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Vind het toch raar dan. stel je voor je hebt een pakket met een bom erin die precies ontploft als dat ding in een sorteercentrum ligt
Elke brief/pakket x rayen?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat ze controleren wat er in zit door middel van xray ofzo
zelfde geld heb je een bom die ze via de post versturen ofzo
Als terroristische daad ofzo?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:58 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Waarom zouden ze het sorteercentrum op willen blazen?Zou de ontvanger niet een logischer doelwit zijn?
Gewoon langs zo'n xray laten gaan op een lopende bandquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Elke brief/pakket x rayen?
Of computers aftappen en je mails doorlezen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Gewoon langs zo'n xray laten gaan op een lopende band
Ja maar waarom een postsorteercentrum?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Als terroristische daad ofzo?
Dat wordt toch gescreend droplulquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:00 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja maar waarom een postsorteercentrum?Dan kan je toch net zo goed een afzender erop zetten aan Mark Rutte of zo?
Klopt foute keuze. Een willekeurige rivaal uit het drugscircuit dan? Of een ex. Kan je denk ik best een bom per pakketpost versturen en bij levering af laten gaan. Je kan met tracking je pakket nog volgen ookquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dat wordt toch gescreend droplul
Moet het wel iemand zijn die het niet verwacht (drugcircuit dan) anders heeft hij/zij ook wel beveiliging daarinquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:03 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Klopt foute keuze. Een willekeurige rivaal uit het drugscircuit dan? Of een ex. Kan je denk ik best een bom per pakketpost versturen en bij levering af laten gaan. Je kan met tracking je pakket nog volgen ook
Hij is in de nachtbaggerquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:16 schreef Moira. het volgende:
Mono
Zegtie half uur geleden dattie gaat chillen en de stoners in komt, terwijl ik net thuis ben en me klaar maak om te chillen.
Dus ik snel jointje draaien denkend jeeeej mono in de stoners, issie er nog niet eens
Haten op Monoquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:16 schreef Moira. het volgende:
Mono
Zegtie half uur geleden dattie gaat chillen en de stoners in komt, terwijl ik net thuis ben en me klaar maak om te chillen.
Dus ik snel jointje draaien denkend jeeeej mono in de stoners, issie er nog niet eens
2 blauwe rizzla omgetoverd in een bob, geen vloei bij fml.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:14 schreef Moira. het volgende:
Net fucking mooi dun strak jointje gedraaid...
Plakrand aan de verkeerde kant
2e poging weer vercrackt natuurlijk
respect!quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
2 blauwe rizzla omgetoverd in een bob, geen vloei bij fml.
Het enige wat er uit mijn mond kwam was de klank van alleen de letter h, en dat drie keer.quote:
Eergister ook al ineens een bericht op m'n timeline van hemquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:23 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Het enige wat er uit mijn mond kwam was de klank van alleen de letter h, en dat drie keer.
Ik heb me zelf ook al 20+ keer afgevraagd of ik hem gewoon als fb vriend moet verwijderen of niet... Aan de ene kant is hij het wel waard, omdat het zo idioot is, maar aan de andere kant hoef ik het allemaal niet te wetenquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eergister ook al ineens een bericht op m'n timeline van hem
Mja hij is een baas.
Op FOK! though, in m'n echte leven maybe not
Ga sims spelen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:26 schreef Gridlok het volgende:
Moment van onrust in mijn hoofd, ik heb een PS3 maar geen GTA5 want ik wil hem op de PC. Maar die komt pas op 22 november ( wat volgens mij ook niet officieel is ) en dus weet ik niet hoe de port van console naar pc gaat worden, kan gruwelijk kut zijn. Dus nu weet ik niet of ik moet wachten of em gewoon voor PS3 kopen ookal heb ik een hekel aan console gaming. #firstworldproblems #frietkapsalon #highonlife.
ik lees zijn shit niet eensquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:26 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik heb me zelf ook al 20+ keer afgevraagd of ik hem gewoon als fb vriend moet verwijderen of niet... Aan de ene kant is hij het wel waard, omdat het zo idioot is, maar aan de andere kant hoef ik het allemaal niet te weten
Hahahah.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar. Niks binnen handbereik verder?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:27 schreef Monopoly het volgende:
Honger maar te lui om mijn eten in de magnetron te stoppen.
Scharrel ergens een koelie.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:27 schreef Monopoly het volgende:
Honger maar te lui om mijn eten in de magnetron te stoppen.
Chips.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Herkenbaar. Niks binnen handbereik verder?
Nee, daar krijg je ranzige vingers van. Ik doe wel wat kleren aan en schoffel wel naar de magnetron.quote:
pics van je pen0rquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, daar krijg je ranzige vingers van. Ik doe wel wat kleren aan en schoffel wel naar de magnetron.
Ondertussen een aflevering van Family Guy opzetten denk 'k.
Ik moest wel lachen, hij postte ooit iets van: 'Ik zou zo graag eens met mijn neus in een kut willen zitten'quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik lees zijn shit niet eensvolgens mij heb ik uberhaupt zijn shit niet in mijn timeline staan
kun je uit zetten
Lolquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:32 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen, hij postte ooit iets van: 'Ik zou zo graag eens met mijn neus in een kut willen zitten'__!
Wat lul je nou, hij zit al sinds 16:00 met me te chattuh.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:32 schreef Moira. het volgende:
Wat is deze trouwens, niet eens internetten met je sch@tjuHhh terwijl ze daar de hele dag op heeft gewacht
WAT? GODVERDOMME! Hij is mijn sCh@tTjuhHhhh! GAAT HIJ VR33MD?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat lul je nou, hij zit al sinds 16:00 met me te chattuh.
Niemand weet beter wat een andere man wil dan een andere man.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
WAT? GODVERDOMME! Hij is mijn sCh@tTjuhHhhh! GAAT HIJ VR33MD?
Er is slechts één uitzondering...quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niemand weet beter wat een andere man wil dan een andere man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er is slechts één uitzondering...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, wat doe je na de sex.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er is slechts één uitzondering...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok wat wil ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
Ze pakt bier, likt mijn zaad nog van mijn eikel af, drukt een peuk in mijn mond en houdt d'r muil dicht tot ik zeg dat ze weer mag pratenquote:
Zoals 't hoort.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze pakt bier, likt mijn zaad nog van mijn eikel af, drukt een peuk in mijn mond en houdt d'r muil dicht tot ik zeg dat ze weer mag praten
Mist alleen nog wat.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze pakt bier, likt mijn zaad nog van mijn eikel af, drukt een peuk in mijn mond en houdt d'r muil dicht tot ik zeg dat ze weer mag praten
quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een joint roken terwijl je in de zachte borsten van een lekker wijf knijpt.
Je had je cam nog aanstaan.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat ik na de seks doe?
quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou, je was toch maagd.
Loop maar te kutten, sorry, zal het niet meer doen, is een touchy subject #man4life #durflieftehebben #pijpeniseenoptiequote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Loop maar te kutten, sorry, zal het niet meer doen, is een touchy subject #man4life #durflieftehebben #pijpeniseenoptie
Ja ik ookquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:00 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik had het graag wat drukker, ik verveel me.
Hele goede vraag. Ik weet het nietquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik ookMaar wat moet je daar met z'n 2en aan doen dan
Heb je al een filmpje voor stu en mij gemaakt dan?quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:03 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hele goede vraag. Ik weet het niet
Hij is eerlijk gezegd bijna klaar, maar hij is echt ultra saaiquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je al een filmpje voor stu en mij gemaakt dan?
Doe er nog iets debiels onder/tussendoor danquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:06 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hij is eerlijk gezegd bijna klaar, maar hij is echt ultra saai
Dat is het juist, alle plaatjes hebben totaal niets met wat ik zeg te makenquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doe er nog iets debiels onder/tussendoor dangekke plaatjes of deuntjes of stemmetjes, weeti k veel
![]()
Boeiendquote:
maakt niet uit gwn postenquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:06 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hij is eerlijk gezegd bijna klaar, maar hij is echt ultra saai
zoek dan nog een paar debiele plaatjes die wél te maken hebben met wat je zegtquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:11 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dat is het juist, alle plaatjes hebben totaal niets met wat ik zeg te makenIK MOET HUILEN WRITERS BLOCK
Maar ons plan gaat door he, daarom wachtte ik met die voor jouquote:
ja ik moet ff een leuk plan hebben voor een prankcallquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:11 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Maar ons plan gaat door he, daarom wachtte ik met die voor jou
IK HOU NIET VAN GEHEIMZINNIGHEID WAAR IK NIET PERSOONLIJK BIJ BETROKKEN BENquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:11 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Maar ons plan gaat door he, daarom wachtte ik met die voor jou
1 woordquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
IK HOU NIET VAN GEHEIMZINNIGHEID WAAR IK NIET PERSOONLIJK BIJ BETROKKEN BEN
oke het plan is dat klojo en ik sex gaan hebben en dat dat in de video komtquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
IK HOU NIET VAN GEHEIMZINNIGHEID WAAR IK NIET PERSOONLIJK BIJ BETROKKEN BEN
Ik filmquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:13 schreef Studeur het volgende:
[..]
oke het plan is dat klojo en ik sex gaan hebben en dat dat in de video komt
doe je mee?
Dit is een goede aanwinst voor onze productiesquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:14 schreef Monopoly het volgende:
Ik maak pauwengeluiden in een hoekje en zal in een emmer kakken
Ga je ons ook nog pics van je tetten sturen?quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja aflevering was saai.
Nog biertje drinken en chillen jwz
Is hier toevallig sprake van een accountswitch?quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ga je ons ook nog pics van je tetten sturen?
Nee ik bedoel is Mono terug op het internet, we zijn nu niet bij elkaar.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:16 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik wil ook neuken
Even wat regelen.
Nasi mengt die zoete babi pangang saus veel lekkerderquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nasi babi pangang van de Jumbo![]()
Was lekker, dankzij jou weer eens gekocht ipv de bami
quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee ik bedoel is Mono terug op het internet, we zijn nu niet bij elkaar.
Oh kak ik vergeet dat mensen hier eigenlijk nooit weten of wij nou wel of niet bij elkaar zijn
Gaan ze er bij het lezen van onze posts vanuit dat we niet samen zijn maar gewoon op afstand internetten, zijn we samen en zitten we naast elkaar te internetten.
Gaan ze er bij het lezen van onze posts vanuit dat we bij elkaar zitten en samen zijn, zijn we dat niet
Neequote:Op vrijdag 27 september 2013 23:17 schreef Studeur het volgende:
[..]
Is hier toevallig sprake van een accountswitch?
quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nasi mengt die zoete babi pangang saus veel lekkerderMeer focus op de babi pangang
gvd nu heb ik daar zin in maar jij hebt de mijne opgegeten
Auti's 4 lifequote:Op vrijdag 27 september 2013 23:18 schreef Monopoly het volgende:
Samen zijn in een relatie en geen woord tegen elkaar zeggen maar alleen communiceren via het internet_!
Ja ik had er speciaal voor jou extra liefde in gedaanquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]Jij maakt het ook met zoveel liefde voor mij
Goedmaakseks aanvragen. Dat helpt je lusten op een andere manier te botvieren.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:20 schreef Studeur het volgende:
Mevrouw vindt het dom dat ik geblowd heb. En slecht. En ik zou het toch niet meer doen? En waarom doe je dat nou.
ok
Chicks die zeiken dat je een jointje rooktquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:20 schreef Studeur het volgende:
Mevrouw vindt het dom dat ik geblowd heb. En slecht. En ik zou het toch niet meer doen? En waarom doe je dat nou.
ok
Mijn zaad druipend uit jouw liefdesgrotquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik had er speciaal voor jou extra liefde in gedaanVoor de smaak
Ja je moet ook NOOIT zeggen dat je gaat stoppen met iets ofzo.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:20 schreef Studeur het volgende:
ok
Denk niet dat ze daar zin in heeft nu. Gisteren al en morgen ook weer in de planning.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goedmaakseks aanvragen. Dat helpt je lusten op een andere manier te botvieren.
Tevens: goedmaakseks
Such an honorquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mijn zaad druipend uit jouw liefdesgrot
Hoe mooi gebogen je ook boven mijn bord hing met je vulvaNog nooit klaargekomen tijdens het eten, first ditdatalles
Maar ik had wel een contract met mn beste maat dat we het tot 1 okt niet zouden doen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:22 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Chicks die zeiken dat je een jointje rookt
Ik kan niet anders dan ze dan hard uitlachen eigenlijk.Bepaal toch zelf wel wat ik doe
Ja nja kan gebeuren, boeiend. Close enough, en in het vervolg geen domme afspraken meer makenquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:23 schreef Studeur het volgende:
[..]
Maar ik had wel een contract met mn beste maat dat we het tot 1 okt niet zouden doen.
Heb haar alleen verteld dat ik t tot 1 oktober niet ga doen en dat ik er ook echt klaar mee ben.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja je moet ook NOOIT zeggen dat je gaat stoppen met iets ofzo.
Gewoon zeggen dat je gaat minderen.
Misschien stop je dan uiteindelijk wél helemaal, maar als je dan perongeluk een keer zondigt dan is dat normaal en geen proboleem, en wordt die lange tijd dat je zonder hebt gedaan juist geapplaudiseerd. Dan wordt de focus op het positieve gelegd ipv het negatieve.
Moeilijk doen
Hij blij, hoeft hij zich ook niet meer aan dat contract te houdenquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:23 schreef Studeur het volgende:
[..]
Maar ik had wel een contract met mn beste maat dat we het tot 1 okt niet zouden doen.
Nja om het dan gelijk 'dom' en 'slecht' te noemen kromt mij de tenen dan weer iets, je kunt er ook gewoon normaal over praten zonder gelijk met oordelen te gaan lopen smijtenquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:24 schreef Studeur het volgende:
[..]
Heb haar alleen verteld dat ik t tot 1 oktober niet ga doen en dat ik er ook echt klaar mee ben.
Maar af en toe blijft het leuk, begrijpt zij ook wel.
Ook niet dat ze het echt een probleem vindt ofzoEn anders zou me dat ook niet boeien
1+2 binnen handbereik, 3 komt morgen, en 4 hopelijk ook nog ooit eens voor ik dood gaquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:26 schreef Klojo120 het volgende:
Ik wil
1. een joenna
2. een peuk
3. een neuk
4. een boel geld
Gewoon trouwen met mij voor nummer 4. Ik ben rijke tataquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
1+2 binnen handbereik, 3 komt morgen, en 4 hopelijk ook nog ooit eens voor ik dood ga
quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
1+2 binnen handbereik, 3 komt morgen, en 4 hopelijk ook nog ooit eens voor ik dood ga
Als je een rijke tata was hoefde ik je kapotte Bristol schoenen van 14,40 niet terug te brengen in ruil voo een tegoedbonquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon trouwen met mij voor nummer 4. Ik ben rijke tata
Hier, een huwelijksaanzoek op FOK!quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon trouwen met mij voor nummer 4. Ik ben rijke tata
quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je een rijke tata was hoefde ik je kapotte Bristol schoenen van 14,40 niet terug te brengen in ruil voo een tegoedbon
Zou me echt zooooo niks verbazen als dat gaat gebeurenquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:29 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hier, een huwelijksaanzoek op FOK!Hoe mooi autistisch
Neger wat?quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zou me echt zooooo niks verbazen als dat gaat gebeuren![]()
Via intranet, das intiemerquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neger wat?
Je weet dat ik ga uitpakken als ik je de belangrijkste vraag in je leven stel.
Denken dat dik dat doe via het internet.
Mono je hebt jezelf verraden want nu is het duidelijk dat je er al aan aan het denken bent en nu ben je verwachtingen aan het scheppen wat doe je je zelf aanquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neger wat?
Ja welquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neger wat?
Dat laatste is zo waarquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:35 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Via intranet, das intiemer
Het gaat sowieso door 1 van jullie direct op FOK! gepost worden via mobiel dan
Relaties waarin alles wederzijds isquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:35 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Mono je hebt jezelf verraden want nu is het duidelijk dat je er al aan aan het denken bent en nu ben je verwachtingen aan het scheppen wat doe je je zelf aan
Nee, FOK! is niet romantisch genoeg daarvoorquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja welMaar stel nou dat je dat integreert
Gewoon heel de lay out van FOK! voor een dag veranderd naar iets passend bij je aanzoek ofzo, allemaal sticky topics, weet ik 't
haha dikquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neger wat?
Ditquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Relaties waarin alles wederzijds is
Haha wat wel dan, de Eiffeltoren?quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, FOK! is niet romantisch genoeg daarvoor
Denken dat ik het ga zeggenquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha wat wel dan, de Eiffeltoren?Die hebben 103094830201 huwelijksaanzoeken per dag, daar
Heb je serieus al wat in je hoofd dan, wat je wilt doenquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Denken dat ik het ga zeggen
Uberhaupt denken dat je weet wanneer het gaat gebeuren
Denken dat het vanzelfsprekend is
Je weet zelf, die shit komt out of the blue
Nee, dat nietquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je serieus al wat in je hoofd dan, wat je wilt doen
Nja heb je lang de tijd om het te realiseren, wel
Hahaha dat wil ik meemakenquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, dat niet
Maar ik zie wel eens iets dat me enorm baas lijkt om te doen![]()
En zo heb ik allemaal 'stukjes' in mijn hoofd en daarmee brouw ik echt een meesterlijke aanzoek van
DAN VERDOMME WE LIEF DOEN JA, ANDERS ZOEK IK WEL IEMAND ANDERS UIT OM TEN HUWELIJK TE VRAGEN VERDOMMEquote:
Ik wou al zeggen beter hou ik je te vriend, jaquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
DAN VERDOMME WE LIEF DOEN JA, ANDERS ZOEK IK WEL IEMAND ANDERS UIT OM TEN HUWELIJK TE VRAGEN VERDOMME![]()
![]()
Nee man, wat hij moet doen, is rare kuren gaan vertonen, trekjes die je niet heel erg opmerkt, maar die wel aanwezig zijn. De lamp uitlaten tijdens het plassen, of iets dergelijks. Deze trekjes moeten per week in veelvoud toenemen, en uiteindelijk verdwijnt hij dan voor 2 dagen compleet uit het zicht. Deze dagen heeft hij dan te tijd om voor te bereiden. Hij heeft door al zijn trekjes (die tevens geldbesparend zijn) een hoeveelheid geld gespaard waarmee hij een boot kan huren/kopen zo nodig. Met deze boot vaart hij je naar het eiland wat hij in de twee dagen van zijn afwezigheid gegraven heeft. Dit eiland is volgeplant met rozen. en het is eigenlijk een soort paradijsje.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha wat wel dan, de Eiffeltoren?Die hebben 103094830201 huwelijksaanzoeken per dag, daar
HOE ROMANTIESquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:47 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee man, wat hij moet doen, is rare kuren gaan vertonen, trekjes die je niet heel erg opmerkt, maar die wel aanwezig zijn. De lamp uitlaten tijdens het plassen, of iets dergelijks. Deze trekjes moeten per week in veelvoud toenemen, en uiteindelijk verdwijnt hij dan voor 2 dagen compleet uit het zicht. Deze dagen heeft hij dan te tijd om voor te bereiden. Hij heeft door al zijn trekjes (die tevens geldbesparend zijn) een hoeveelheid geld gespaard waarmee hij een boot kan huren/kopen zo nodig. Met deze boot vaart hij je naar het eiland wat hij in de twee dagen van zijn afwezigheid gegraven heeft. Dit eiland is volgeplant met rozen. en het is eigenlijk een soort paradijsje.
Op dit eiland staat een grote X. Hij rijkt je een schep aan en zegt: jij mag de schep, ik graaf wel met mijn handen. Hij begint als een dolle te graven maar op een gegeven moment wordt het zand te hard, en helpt hij jou met de schep. (je weet wel in zo'n romantische golfinstructeur pose). Jullie stuiten op een kist. Je opent de kist en in de kist zit de mooiste ring die je ooit gezien hebt. Je handen zijn helemaal kleun van het graven, dus mono likt aan je vinger om de ring er op te krijgen.
Eerst verteld mono je dit verhaal: Ik was laatst naar de sterren aan het kijken, want ik wilde er een voor ons uitzoeken... Maar ik zag geen sterren, ik keek nog eens beter, en ik zag zelfs de maan niet. Het was toch wel degelijk nacht... en er was geen wolk aan de hemel, maar ik zag helemaal niets. Ik tuurde en tuurde, maar toen begreep ik het. Het was helemaal donker, omdat jij het licht in mijn leven bent.
En dan komt de vraag.
MOIRA MAG IK EINDELIJK EEN KEER KONTNEUKEN?
ooooooohquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:44 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nee, want die postte. Hij kwam klaar van stu. Die zit onder zijn bureau.
Zou ze willenquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:13 schreef Viro het volgende:
Hey Uns, kom vas even irriteren. Wil op de volgende Stoner meet zien hoe ze jouw ass whipt
Vanaf gisterenavond is het inderdaad 'mijn' chick.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uns is bij zijn 10/10 spange ass spange tits chick.
Nouja... dat ook weer niet weet je, maar toch.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Wij zijn blijkbaar nu te min voor hem
En mijn mooiste (inside-out!) joint ooit geef ik aan Klojo120quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:41 schreef Moira. het volgende:
Ok nog ff jointje draaien voor Klo en dan slapen goftedomme
Hoeraquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zou ze willen
[..]
Vanaf gisterenavond is het inderdaad 'mijn' chick.
[..]
Nouja... dat ook weer niet weet je, maar toch.
Zij is nu even interessanter.
Sorry
Tytyquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
HoeraGefeliciteerd enzo
Nu ga ik slapen![]()
Mooi gedraaidquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
En mijn mooiste (inside-out!) joint ooit geef ik aan Klojo120
[ afbeelding ]
Vind ik leukquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zou ze willen
[..]
[..]
Nouja... dat ook weer niet weet je, maar toch.
Zij is nu even interessanter.
Sorry
Vind ik leukquote:
Likeceptionceptionception?quote:
Amaquote:
Ja.quote:
Van een jointje ga je toch juist beter slapen, of ligt dat aan mij?quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:31 schreef Moira. het volgende:
Klojo beter ga je me aardig vinden
Vannacht weer maar fucking weinig slaap gehad vanwege dat jointje van jouMja wel mijn eigen keus geweest om hem FUCKING bazig in te pakken
'beter ga je me aardig vinden'quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:31 schreef Moira. het volgende:
Klojo beter ga je me aardig vinden
Vannacht weer maar fucking weinig slaap gehad vanwege dat jointje van jouMja wel mijn eigen keus geweest om hem FUCKING bazig in te pakken
Uit beleefdheid ga ik je even feliciteren met je relatie.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Thanksquote:Op zaterdag 28 september 2013 12:00 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Uit beleefdheid ga ik je even feliciteren met je relatie.
gefeliciteerd met je relatie
Dit en pics, nu mag het.quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:00 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Uit beleefdheid ga ik je even feliciteren met je relatie.
gefeliciteerd met je relatie
Goeiemorregeeequote:Op zaterdag 28 september 2013 12:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dit en pics, nu mag het.![]()
![]()
Moggeh stöners.
dat zijn 3 wijntjes voor jouquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:10 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik begin mij echt af te vragen hoe mensen fulltime kassa doen![]()
Vanavond wel bowlen met collega's![]()
En onbeperkt zuipen
Rond de 13 is mijn record jaquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
dat zijn 3 wijntjes voor jou
hehehehquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Rond de 13 is mijn record ja![]()
quote:
Ik kan waarschijnlijk wel meer drinken maar dan lig ik daarna kotsend ergens in een steeg en daar zie ik de lol ook niet van inquote:
Niet? vind het altijd heel erg leuk als ik lig te kotsen in een steeg.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik kan waarschijnlijk wel meer drinken maar dan lig ik daarna kotsend ergens in een steeg en daar zie ik de lol ook niet van in
Ik wil je keel wel smeren met mijn witte wondersausquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:39 schreef Snowbells het volgende:
Godverdomme keelpijn
Kriebelende keel en oren
Niet kunnen praten
ripquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:39 schreef Snowbells het volgende:
Godverdomme keelpijn
Kriebelende keel en oren
Niet kunnen praten
Ik wil je klappenquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:39 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik wil je keel wel smeren met mijn witte wondersaus
iewquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:39 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik wil je keel wel smeren met mijn witte wondersaus
Ja, jouw grapjes kennen we wel.quote:
Heyquote:
Thanks manquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:23 schreef Viro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Congratz kerel![]()
![]()
[..]![]()
Zo moet je niet denken, dan gaat het juist mis. Denk positiefquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, jouw grapjes kennen we wel.
[..]
Hey
[..]
Thanks man
Ik verneuk het vast wel weer en dan kom ik weer FOK!ken.
Was ook een grapjequote:Op zaterdag 28 september 2013 17:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Zo moet je niet denken, dan gaat het juist mis. Denk positief
quote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, jouw grapjes kennen we wel.
quote:
We're the millers is inderdaad een bazenfilm.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik zat gister we're the millers te kijken toen ik stoned was samen met wat vrienden![]()
wat een bazenfilm
Die opmerkingen van die andere meidquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:09 schreef Viro het volgende:
[..]
We're the millers is inderdaad een bazenfilm.Jennifer Aniston
Niet als je hem draait en niet rooktquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Van een jointje ga je toch juist beter slapen, of ligt dat aan mij?
Het is ook serieus mijn mooiste joint ooitquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:50 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
'beter ga je me aardig vinden'
LOVE YA
ik ben hardstikke benieuwd
Als ik het af en toe 30 uur in de week moet doen word ik al gillend gekquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:10 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik begin mij echt af te vragen hoe mensen fulltime kassa doen![]()
Vanavond wel bowlen met collega's![]()
En onbeperkt zuipen
Niet genoeg als je de tel nog niet kwijt bent geraaktquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Rond de 13 is mijn record ja![]()
Zie tong80.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet als je hem draait en niet rookt
quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet genoeg als je de tel nog niet kwijt bent geraakt
Ik woon in Assen bij mijn ma, ja. En ik ga daar vanaf 7okt. eindelijk op school (oude school wilde dossier niet doorsturen voor bijna 2 maandenquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:39 schreef Moira. het volgende:
Hee uns hoe zit dat nou eigenlijk met jou? Je woont nu bij je moeder in Assen?
Maar ga je daar nu ook naar een nieuwe school dan?
Of ga je nog wel naar je oude school met je oude vrienden en woon je ergens anders?
Oh dat is wel echt leukquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik woon in Assen bij mijn ma, ja. En ik ga daar vanaf 7okt. eindelijk op school (oude school wilde dossier niet doorsturen voor bijna 2 maanden)
Maarja, en dan gewoon 4e klas.
Misschien binnenkort maar eens naar brabant als er weer dagkaarten zijn voor 15euries.
En heb hier echt al vrij veel vrienden gemaakt met hulp van oude vrienden in Assen (vrienden van hun etc), fucking chill. En ik zit nog niet eens op school.En een vriendin dus.
Haha, thanks, zal ik doen!quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh dat is wel echt leukOok leuk vooruit zicht als je straks begint
Geniet nog ff van je geprolongeerde vakantie,
Herkenbaarquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Haha, thanks, zal ik doen!
Alhoewel ik wel graag weer naar school wil, hoe gek het ook klinkt.
Voelt als tijdverspilling.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
HerkenbaarProbeer het eens 2 jaar lang
Maar geniet er toch nog maar ff van, want het is maar voor even en straks gaat de wereld weer met volle vaart en word je weer jarenlang meegesleurd zonder dat je dan nog pauzes kunt houden
quote:
Wel gewoon vierde klas? Baasjequote:Op zaterdag 28 september 2013 18:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik woon in Assen bij mijn ma, ja. En ik ga daar vanaf 7okt. eindelijk op school (oude school wilde dossier niet doorsturen voor bijna 2 maanden)
Maarja, en dan gewoon 4e klas.
Misschien binnenkort maar eens naar brabant als er weer dagkaarten zijn voor 15euries.
En heb hier echt al vrij veel vrienden gemaakt met hulp van oude vrienden in Assen (vrienden van hun etc), fucking chill. En ik zit nog niet eens op school.En een vriendin dus.
Ja echt, ben er super blij om. Geen jaar verspillen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wel gewoon vierde klas? Baasje. En gefeliciteerd met je chick
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |