quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
ergquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je word opgegeten van binnen door een vleesetende bacterie die in je maag huisvest
refresh maarquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Jullie UI's lopen niet eens synchroon how come.
Kom dan, genoeg wiet.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:01 schreef Klojo120 het volgende:
Heb al anderhalve week geen joenna geklapt wie wil mij opsturen?
Waarom zou je dat willen?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:03 schreef Fascination het volgende:
Vas, als ik jou irl zie, mag ik je dan in je wangetjes knijpen?
quote:
Wromniet?quote:
Omdat ik de hele week niet naar scorro ben geweest. Mag niet eens naar een homie in de buurtquote:
Haha gespijbeld of vanwege die maagkanker?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:05 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Omdat ik de hele week niet naar scorro ben geweest. Mag niet eens naar een homie in de buurt
Hard knijpen.quote:
Vanwege de maagkanker, en slapeloosheid.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha gespijbeld of vanwege die maagkanker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |