Want dinsdagavond vanaf 19.00 uur kun je weer via internet luisteren naar ForuM! op www.radiolelystad.nl/forum
quote:je kunt al onze programma's ook downloaden van onze website www.radiolelystad.nl/forum
Op donderdag 26 september 2002 20:59 schreef -DEVON- het volgende:
Ik vind dat jullie een goede muziek keuze hebben. Ik kom er alleen weinig aan toe om op dinsdagavond te luisteren, maar elke andere avond luister ik wel via livestream.
Ga zo door!
quote:Na luisteren vind ik niet leuk
Op donderdag 26 september 2002 21:01 schreef Michiel_Herder het volgende:[..]
je kunt al onze programma's ook downloaden van onze website www.radiolelystad.nl/forum
dan kun je het na luisteren!!!!
quote:je weet in ieder geval dat het kan
Op donderdag 26 september 2002 21:02 schreef -DEVON- het volgende:[..]
Na luisteren vind ik niet leuk
Maarre, als ik tijd heb dan zal ik wel luisteren hoor.
quote:is genoteerd
Op vrijdag 27 september 2002 09:25 schreef werkeend het volgende:
poing! by rotterdam termination squadoid
Tja, gewoon lekker nummer.
quote:ja rule
Op zaterdag 28 september 2002 19:05 schreef CartWOman het volgende:
Ja Rule - Living It Up.Tja, gewoon lekker nummer.
Misschien kan dit allemaal in 1?
Verder
quote:De ervaring leert dat een centraal topic lang niet zoveel aandacht trekt. Bovendien moet de titel per uitzending gewijzigd worden. Ik zie ook per dag tientallen verschillende topics waarmee ik niets vandoen heb. Ik kijk er dan ook gewoon niet naar. Je hoeft ze toch niet te lezen???
Op zaterdag 28 september 2002 19:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
Kijk, ik vind het heel leuk allemaal dit ForuM (waarom toch?) maar ik moet ECHT zeggen dat ik overspoeld word. Volgens mij is dit al topic nummer 3 over nummers aanvragen. En er is toch echt een centrale voor. Ook zijn er genoeg mensen die niks hiermee te maken willen hebben maar toch graag Fok!ken en die krijgen dus (ongewenst) dit soort topics voorgeschoteld.
Misschien kan dit allemaal in 1?
Verder
quote:O ja?
Op zaterdag 28 september 2002 19:05 schreef StefanFM het volgende:[..]
ja rule
quote:Dat geeft jou het recht niet om zoveel topics te openen! Als er een spammer komt die allemaal onzintopics opent kan je ook zeggen 'open ze niet', maar toch wordt hij geband. Dat het niet genoeg aandacht trekt geeft je ook geen recht om zoveel topics te openen. As for elke week nieuwe namen (ofzoiets) kan je altijd een moderator aanspreken die je topicnaam veranderd.
Op zaterdag 28 september 2002 19:17 schreef Michiel_Herder het volgende:[..]
De ervaring leert dat een centraal topic lang niet zoveel aandacht trekt. Bovendien moet de titel per uitzending gewijzigd worden. Ik zie ook per dag tientallen verschillende topics waarmee ik niets vandoen heb. Ik kijk er dan ook gewoon niet naar. Je hoeft ze toch niet te lezen???
Je moet gewoon wat rustiger aan doen.
quote:Dat is dus weer van Drs P. En ik ga net zo lang door met Drs P aanvragen tot de fokkers Drs P zo goed vinden dat ze hem ZELF gaan aanvragen.
Op zaterdag 28 september 2002 19:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nogmaals knolraap, lof, schorseneren en prei.
quote:Ze hebben maar 2 uur.
Op zondag 29 september 2002 11:04 schreef Vork het volgende:
Of anders een leuke plaat van Godspeed You Black Emperor!
Nummertje van dEUS misschien...
quote:Ik ga hem voor je draaien dinsdag!!!
Op zaterdag 28 september 2002 18:58 schreef Nadientje het volgende:
Truly madly deeply van savage garden
quote:Instant Street!
Op zondag 29 september 2002 11:06 schreef Seborik het volgende:
Nummertje van dEUS misschien...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |