nee, want vrouwquote:Op vrijdag 27 september 2013 16:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
kan ik me ergens aanmelden voor die kliek trouwens
Dat mag je niet zeggen hoor !quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Het enige dat TS aankan is een XXL joggingbroek
Bij deze ben je toegelaten voor de kliek.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
kan ik me ergens aanmelden voor die kliek trouwens
Ja, jouw kliek maar dat zijn alleen wijven en hommo'squote:Op vrijdag 27 september 2013 16:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bij deze ben je toegelaten voor de kliek.
Je bent zelf net zo hersenloos, gezien je Nederlands.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:13 schreef JenHermes het volgende:
Ik vind dat net als PUB ook KLB en ONZ weg moet. Dan zijn we tenminste 1/4de van de doden hersencellen af en kan alleen UTZ blijven bestaan aangezien daar wel normale dooddoeners in zitten
Jij hoort toch ook bij mijn kliek?quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:14 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja, jouw kliek maar dat zijn alleen wijven en hommo's
Rapporteren heeft geen zin, want wij beheren de Moderators.quote:
Kuteendquote:Op vrijdag 27 september 2013 16:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij hoort toch ook bij mijn kliek?
quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Jij hoort toch ook bij mijn kliek?
Laat maar, ik snap het al.quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
Laat maar, ik snap het al.
FOK! is een grote kliek.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
wacht wacht, hoeveel kliekjes zijn er nou?
Nee, dat zijn liflafjesquote:Op vrijdag 27 september 2013 16:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
zoveel als er leden zijnquote:Op vrijdag 27 september 2013 16:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
dus ik hoef niet elke keer apart te solliciteren, zeg maar?quote:
Jawel, we moeten je unaniem accepteren.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:18 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dus ik hoef niet elke keer apart te solliciteren, zeg maar?
Ja, bij mij, met fotoreportage met veel roze vleesch"O+quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:18 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dus ik hoef niet elke keer apart te solliciteren, zeg maar?
ik heb nog een pond gehakt in de koelkast thuis, is dat goed?quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:20 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja, bij mij, met fotoreportage met veel roze vleesch"O+
Als je het leuk drapeert misschien wel, ik ben overal voor inquote:Op vrijdag 27 september 2013 16:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik heb nog een pond gehakt in de koelkast thuis, is dat goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |