+1quote:Op zondag 29 september 2013 21:09 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Ik ben nog volop aan het bijlezen, maar hier wilde ik toch vast op reageren.
Dit is pre-cies hoe ik het voel! Eerst was het nog vaag, 'een baby', nu is het 'onze dochter'.
Herkenbaarquote:Op zondag 29 september 2013 22:04 schreef GotC het volgende:
Ik had het achteraf ook niet hoeven weten. Wb praktisch: Ons kamertje is vrij neutraal en we willen pas echt kleertjes shoppen als hij er is. Naam..ach, je hebt er lang genoeg voor
Mja, m'n hormonen wilden het Heel Graag Weten rond 16 weken
Ik ook!!!!quote:Op zondag 29 september 2013 22:14 schreef Hilzillah het volgende:
Mijn hormonen willen het geslacht van beebie 2 nu al weten![]()
Oh en ik mis jullieIn het andere topic zijn ze ook heul lief maar ik kan het niet bijbenen
![]()
Had me nou in de waan gelaten dat het éxtra speciaal wasquote:Op zondag 29 september 2013 22:35 schreef mignonne het volgende:
Van wat ik zie aan mensen die het weten of die het niet weten is de verrassing eigenlijk altijd net zo groot, daarom vind ik het zo grappig, blijkbaar is het ook echt iets waar je je op instelt en zit het hem uiteindelijk maar weinig in of er nou een piemeltje aan zit of niet, maar veel meer in je kind als geheel voor het eerst zien.
Mijn nieuwsgierigheid is er echt niet voor gemaakt hoor, het niet weten![]()
ik ben soms al té nieuwsgierig naar wat een cliënt gaat krijgen xD
Haha, ja, volgens M. schrok hij ook een beetjequote:Op zondag 29 september 2013 22:44 schreef mignonne het volgende:
ja hey, en de rest zeker zeggen dat hullie heul nie bijzonder zijn! tsk!
ai dat soort momenten zijn zo lullig![]()
wij leren dat we niets mogen zeggen over t geslacht, mensen zelf laten kijken zeg maar. Ik vraag het meestal wel of mensen al weten wat ze krijgen maar dan nog zeg ik vaak als t kind er is van heb je al gecontroleerd of het echt een meisje is? en dan laat k t alsnog zien
+1!quote:Op zondag 29 september 2013 22:14 schreef Hilzillah het volgende:
Oh en ik mis jullieIn het andere topic zijn ze ook heul lief maar ik kan het niet bijbenen
![]()
Hihi, hormonen?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:08 schreef Mabawa. het volgende:
Eigen schuld dikke bult wel, ik besloot namelijk ineens om even raamfolie op 2 ramen te doen.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een droom was dan?
Awwww + Cwen + Kiwi!quote:Op zondag 29 september 2013 22:14 schreef Hilzillah het volgende:
![]()
Herkenbaar dot! Ik wil ze al een langere tijd niet meer in de slaapkamer. Ook om het ze te leren dat de pret voorbij is! Maar vriend vind het zo gezelligquote:Op maandag 30 september 2013 08:42 schreef Dot. het volgende:
Hier echt heerlijk geslapen en alleen even wakker geworden van een kat die onder de deken wilde. Koukleumwe moeten wel nog even goed nadenken hoe we de katten uit de slaapkamer gaan houden straks. Ik moet er niet aan denken dat ze de baby wel lekker warm vinden ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |