Ik was hem in de stad aan het zoeken gisteren omdat ik wist dat Dixons hem voor 59e had. Saturn, bart smit, intertoys, FRS en Dixons had hem niet meer. Wel een Collectors edition maar die content is zo waardeloos voor die prijsquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Voor dat bedrag had ik hem ook ja.Waar?
Ga je hier dan ook weg?quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:28 schreef Djeetje het volgende:
Denk dat deze FIFA snel de kast in gaat.
Handelingsnelheid is veel te laag waardoor het niet leuk meer is
Binnen maandag en 4 weken.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:29 schreef huhuhuhu het volgende:
Is er iemand die weet wanneer je het eerste pack van de 24 weken krijgt?
Lekker voor jequote:Op vrijdag 27 september 2013 17:28 schreef Djeetje het volgende:
Denk dat deze FIFA snel de kast in gaat.
Handelingsnelheid is veel te laag waardoor het niet leuk meer is
nee alleen nog in het weekend en door de weeks ben ik hier danquote:
Wou je niet zo'n gave voetbal?quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik was hem in de stad aan het zoeken gisteren omdat ik wist dat Dixons hem voor 59e had. Saturn, bart smit, intertoys, FRS en Dixons had hem niet meer. Wel een Collectors edition maar die content is zo waardeloos voor die prijs.
Dus maar de normale meegenomen voor 49
Dixonsquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Voor dat bedrag had ik hem ook ja.Waar?
lees een paar posts terugquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:37 schreef _NZT_ het volgende:
Vanaf wanneer gaan die 24 packs van ultimate edition in?
Heb er al 1 gehad gisteren meteenquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:37 schreef _NZT_ het volgende:
Vanaf wanneer gaan die 24 packs van ultimate edition in?
Welke spelers crashen dan?quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deze crash is echt heel erg.. erger dan de TOTY crash van vorig jaar.
Zou bijna denken dat je nieuw bent. Dat is altijd zo. Zeker met de gewone spelers, de enige spelers die zullen toenemen zijn de eerste week IF's en dan met name de interessante daaruit. Zolang mensen pakjes blijven openen zullen de spelers blijven dalen. En de eerste weken zullen mensen veel pakjes openen omdat Fifa net uit is. Alleen zeldzamere/populaire silvers kunnen daarin afwijkenquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deze crash is echt heel erg.. erger dan de TOTY crash van vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |