Wat.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Michael heeft trouwens een datingsverzoek gestuurd naar zijn eigen vrouw![]()
![]()
Ze staat namelijk op een datingsite
Ja dan moet je wat missies doen en dan kan je weer terugquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:39 schreef BoleroPower het volgende:
Nu kan ik dus niet meer overschakelen vanaf Trevor naar de andere
http://www.rockstargames.(...)eft-auto-online.htmlquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:43 schreef Snoepje5 het volgende:
Waar kan ik info vinden over de multiplayer en wanneer komt dat nou precies uit?
Kan ook in de autoquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:48 schreef Vijf_voor het volgende:
Als je op de fiets zit kun je je middelvinger opsteken
Naar de kelder?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:04 schreef BoleroPower het volgende:
Ben nu met Trevor bij o'neils farm heb daar iedereen uitgeschakeld maar nu geen idee wat ik moet doen
Fik dr in. Naar binnne lopen naar de kelder.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:04 schreef BoleroPower het volgende:
Ben nu met Trevor bij o'neils farm heb daar iedereen uitgeschakeld maar nu geen idee wat ik moet doen
ja, maar dat het toevallig gebeurt komt bijna nooit voor.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:40 schreef Captainp00face het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om een van de hoofdspelers tegen te komen? Dat je bijvoorbeeld als Michael speelt om vervolgens Trevor tegen het lijf te lopen?
Geweldig! Vooral die toeterquote:
Kan die auto gewoon gejat worden op de weg? Of moet je die ergens speciaals vandaan halen?quote:
Ja, als je van character switcht blijft de vorige character nog een tijdje op dezelfde plek ronddolen. Je kunt 'm dan snel opzoeken, waarna je een activiteit met 'm kunt gaan doen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:40 schreef Captainp00face het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om een van de hoofdspelers tegen te komen? Dat je bijvoorbeeld als Michael speelt om vervolgens Trevor tegen het lijf te lopen?
Wow, wat tof!quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, als je van character switcht blijft de vorige character nog een tijdje op dezelfde plek ronddolen. Je kunt 'm dan snel opzoeken, waarna je een activiteit met 'm kunt gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |