SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
[ Bericht 0% gewijzigd door DuTank op 27-09-2013 00:28:05 ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Ik was serieus al aan het zoeken, moment.quote:
De eckte eckte houden toch wel van je Gerbenquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:26 schreef Zhano het volgende:
Voor alle mensen die vragen of ze mijn autobuyer mogen lenen/hebben/kopen en die vragen of ik dat nou normaal vind om de markt voor anderen te verneuken:
[ afbeelding ]
Dat jullie ook niet zien dat die cijfertjes bij de discardwaarde fucking slecht geshopped zijn
Probeer jezelf er maar onderuit te lullen. Mensen die zichzelf moeten bewijzen hebben iets te verbergen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:26 schreef Zhano het volgende:
Voor alle mensen die vragen of ze mijn autobuyer mogen lenen/hebben/kopen en die vragen of ik dat nou normaal vind om de markt voor anderen te verneuken:
[ afbeelding ]
Dat jullie ook niet zien dat die cijfertjes bij de discardwaarde fucking slecht geshopped zijn
MattHDGamer is een mongool.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Westcarr was vorig jaar 8k+ in het begin en nu 200c omdat hij non-shiny is met 76 pace en CF. Dat gaat MattHDGamer niet leuk vinden.
Ik zou maar snel een verslag van de dag typen, het is bijna 0:30 uur.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Westcarr was vorig jaar 8k+ in het begin en nu 200c omdat hij non-shiny is met 76 pace en CF. Dat gaat MattHDGamer niet leuk vinden.
Hij heeft nog tegen Westcarr gespeeld aan het einde van FUT13. Die had een BSG Engels pace team.quote:
Ik zie nog een online poppetje.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vandaag was een hele slechte dag. Wel had ik veel Torres Nilo's goedkoop opgepikt.
Hee mooie diel die piazonquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik zie nog een online poppetje.
Dit stinkt.
vind je dat nou normaal?quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:26 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er nu in totaal 11 of 12quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vandaag was een hele slechte dag. Wel had ik veel Torres Nilo's goedkoop opgepikt.
Eigenlijk zou dat me niks boeien nee.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
vind je dat nou normaal?De markt verneuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |