SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door no1uknow op 26-09-2013 23:56:46 ]
mcnulty is een kloon van mij volgens CarbonCquote:Op donderdag 26 september 2013 23:48 schreef THEFXR het volgende:
wat is dit?, Mcnulty kaapt de OP niet, is hij ziek?
Dan moet je ook je zaakje niet met brandnetels insmeren.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:58 schreef Levolution het volgende:
Ik heb serieus de hele dag al jeuk overal sinds ik een wandeling heb gemaakt in het bos.
Vooral mijn ballen en mijn nek.
quote:Op donderdag 26 september 2013 23:58 schreef Sapstengel het volgende:
Misschien is McNulty wel een kloon van CarbonC en beschuldigd hij andere mensen om verwarring te stichten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:01 schreef Levolution het volgende:
[..]neen interpretatie verschilt tussen de 2 versiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I know maar moest hem posten was ooit mijn favoriete gifquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
neen interpretatie verschilt tussen de 2 versies
ik zag dit op turkse nieuwsquote:
Wat een fucking zieke beesten zijn nijlpaarden ook. Kijk ze die arme krokodil insluiten dan.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik zag dit op turkse nieuws!
wat ik ook zag was krokodil die tussen een hele horde nijlpaarden zwom, hij werd betrapt
die nijlpaarden gingen ragen wowterplekke gedood
spectaculaire beelden wel..
deze
THEIAN11 . 12 uur geledenquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik zag dit op turkse nieuws!
wat ik ook zag was krokodil die tussen een hele horde nijlpaarden zwom, hij werd betrapt
die nijlpaarden gingen ragen wowterplekke gedood
spectaculaire beelden wel..
deze
quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:53 schreef SeanFerdi het volgende:
M'n nieuwe dumbbells komen eraan.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:34 schreef VMSDKR het volgende:
Zag vandaag de dumbells voor ome Carbons' nieuwe homegym.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |