SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige topics
Topicreeks: Spangas.
Spangas staat nou niet echt bekend om de objectieve beeldvorming natuurlijkquote:Op donderdag 26 september 2013 19:20 schreef alors het volgende:
Obama verheerlijking, godver wat tragisch dit
Misschien reageren ze daarom niet.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:01 schreef MrBadGuy het volgende:
Zitten die Amerikanen ook op coole smoelen?
Had ze maar op tijd Basta moeten zeggenquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:00 schreef Ceviche het volgende:
Valt de wraak op Odette niet onder 'pesten' trouwens? Zij wil gewoon niet praten en dan gelijk dit.![]()
Had erger gekund natuurlijk maar ik vind dit ook niet zo netjes van het basta-spangalis.
De moraal is dat de hoofdrolspelers altijd gelijk hebben.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:02 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Had ze maar op tijd Basta moeten zeggen![]()
Maar er zal vast nog wel een moraal komen... denk ik...
Die openbare brainstorm wel jaquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:03 schreef Gramulanion het volgende:
Ik vind het veel te ver gaan dit.
Vorige aflevering toen hij de klas uitgestuurd wou worden maar het niet lukte was stiekem ook wel grappigquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:06 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Die openbare brainstorm wel ja
Dingen willen veranderen alleen om het veranderen
Deef is trouwens echt grappig deze aflevering
Een high tea met Miss Madge.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:08 schreef MrBadGuy het volgende:
En wat voor straf zouden Raaf en Vallon krijgen?
Ja dat ookquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Vorige aflevering toen hij de klas uitgestuurd wou worden maar het niet lukte was stiekem ook wel grappig
Hij stond te praten met Miss Madge.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:10 schreef Ceviche het volgende:
Eh hoe krijgt Abel nu de schuld? Hb ik iets gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |