quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Jaaaquote:Op donderdag 26 september 2013 17:37 schreef Klojo120 het volgende:
Moet deze avond maar eens een filmpje voor moira en stu maken zoals beloofd.
Ik beloof je sims music te gebruiken, maar mss niet de buy of build muziek maar de neighbourhood, of de latin radio muziekquote:
maakt niet uit, als het maar herkenbaar en typisch sims isquote:Op donderdag 26 september 2013 17:42 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik beloof je sims music te gebruiken, maar mss niet de buy of build muziek maar de neighbourhood, of de latin radio muziek:DE:ED:DeD: EA XE E AODE EDL ADEA VEVEAVEVEVEVVEVUUUVUU VUU
HUUU HUU HUUHUUU HUU
Hee kun je anders gelijk even in je filmpje aan Jv1994 duidelijk maken hoe je Moira uitspreekt? Gewoon zoals jij Moira uitspreektquote:Op donderdag 26 september 2013 17:42 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik beloof je sims music te gebruiken, maar mss niet de buy of build muziek maar de neighbourhood, of de latin radio muziek:DE:ED:DeD: EA XE E AODE EDL ADEA VEVEAVEVEVEVVEVUUUVUU VUU
HUUU HUU HUUHUUU HUU
Oke, ik maak er toch meer dan één vanavond. Heb teveel kutmuziek die ik wil gebruikenquote:Op donderdag 26 september 2013 17:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hee kun je anders gelijk even in je filmpje aan Jv1994 duidelijk maken hoe je Moira uitspreekt? Gewoon zoals jij Moira uitspreektMoira
Zo moelijk is het niet, is toch fonetisch?
quote:Op donderdag 26 september 2013 17:54 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Oke, ik maak er toch meer dan één vanavond. Heb teveel kutmuziek die ik wil gebruiken
ik raak in de war door onze UI's, ik dacht wtf dit heb ik helemaal niet gepostquote:Op donderdag 26 september 2013 17:54 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Oke, ik maak er toch meer dan één vanavond. Heb teveel kutmuziek die ik wil gebruiken
ik ook gvdquote:Op donderdag 26 september 2013 17:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik raak in de war door onze UI's, ik dacht wtf dit heb ik helemaal niet gepost
herkenbaarquote:Op donderdag 26 september 2013 18:00 schreef FL_Freak het volgende:
Was ff een uurtje gaan liggen. Net wakker en dacht dat het al morgen vroeg was
okee manquote:Op donderdag 26 september 2013 18:00 schreef FL_Freak het volgende:
Was ff een uurtje gaan liggen. Net wakker en dacht dat het al morgen vroeg was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |