quote:In dit dagelijkse afvalprogramma gaan zestien deelnemers de strijd aan met elkaar en hun overtollige kilo's. De deelnemers worden gevolgd in hun zowel fysieke als mentale uitdagingen, met als einddoel een gezonder lichaam en een sterkere geest. De deelnemers worden begeleid door een team van professionals op weg naar een betere levensstijl. Presentatie: Marlayne Sahupala, trainers: Sandra van de Kamp en Arjuna Lakner.
Dit zijn de deelnemers! http://www.sbs6.nl/progra(...)r-holland-deelnemers
Elke zondag zie je tussen 18:30 uur en 19:30 uur een compilatie van de voorafgaande week en The Biggest Loser wordt elke werkdag om 17.30 en 's avonds rond 00.00 uur herhaald.
Ik gok dat zij de volgende is.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:19 schreef Gia het volgende:
Als ze Mieke houden, zitten ze volgende week weer op de wip.
Ik heb de aflevering van vrijdag nog niet gezienquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Nou....die twee kilo die ze gewonnen hebben, kan best het verschil maken.
Lijkt me wel tofquote:Hoe kan dat nou? Je eet best gezond, snackt amper en blijft toch maar aankomen. Herkenbaar? Maar eet je echt zo weinig als je denkt? Als we nu eens een camera plaatsen in je huis en jouw eetgedrag 24/7 filmen. Wat zien we dan?
Dit bijzondere experiment wordt uitgevoerd in de nieuwe serie ‘Secret Eaters’ waarbij Engelse gezinnen met overgewicht een week lang worden gevolgd. Niet alleen hun maaltijden thuis, maar ook de snacks op werk, in de kroeg, in de auto. En dan blijken we toch een stuk meer te eten dan we denken dat we doen. Misschien ben jij ook wel een secret eater.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik raad iedereen die dit leuk vindt aan om de Amerikaanse versie te kijken. Duurt allemaal veel minder lang, mensen verliezen 60 kilo en de trainers pakken ze veel harder aan.
My hovercraft is full of eel.
Vanavond is pas duidelijk wie er gaat hoor...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Jammer dat dingetjenaar huis is. Had liever iemand anders zien gaan..
Yes, daarom noem ik ook geen namenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:01 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Vanavond is pas duidelijk wie er gaat hoor...
Of staat de volgende aflevering alweer online?
Thanks, ga meteen kijken! (Heb een vrije ochtend en heb net al alles vanaf maandag terug gekeken, kan deze er ook mooi achteraanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Yes, daarom noem ik ook geen namen
Vind je?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Jammer dat dingetjenaar huis is. Had liever iemand anders zien gaan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
Volg het tussen neus en lippen door, maar sowieso kijk ik elke wegingquote:Op maandag 11 november 2013 20:29 schreef SEMTEX het volgende:
Kijkt er nog wel eens iemand? Nu nog over: Robert, Mark, Dave, Rebecca en Mieke
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |