[Dit bericht is gewijzigd door just me op 26-09-2002 19:27]
hoekandanou ??
2 vriendjes gaan dus uit elkaar
Bah!
You'd have to make a few thousand phonecalls to make any difference though.
Bah! (weer)
Best wel balen trouwens dat Stefan exit gaat.... (zo lijkt het nu althans)... Heeft iemand gezien hoeveel procent Mustapha had? Ik ben nieuwsgierig of hij bij de tv kijkers ook zo populair is..
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 26-09-2002 19:30]
Overigens toch best wel weer een leuke uitzending. Vermakelijk... nietbijzonder maar wel vermakelijk.
[Dit bericht is gewijzigd door marky op 26-09-2002 19:32]
quote:Volgens mij belt er geen hond.
Op donderdag 26 september 2002 19:28 schreef karn het volgende:
You'd have to make a few thousand phonecalls to make any difference though.
(weer)
quote:
Op donderdag 26 september 2002 19:29 schreef scanman01 het volgende:
De bewoners zitten ook dit jaar weer helemaal mis met hun inschatting. Op het eind zeiden een paar bewoners dat ze helemaal niet verwachten dat Stefan, Laurens of Bo eruit zal moeten.... Vooral Laurens en Bo lijkt me toch logisch! Daar komt niets zinvols uit!
Vorige week was Carmen al heel onwaarschijnlijk volgens de bewoners. Ik begrijp eerlijk gezegd de ligica van de bewoners wat betreft de exits niet al te best....Best wel balen trouwens dat Stefan exit gaat.... (zo lijkt het nu althans)... Heeft iemand gezien hoeveel procent Mustapha had? Ik ben nieuwsgierig of hij bij de tv kijkers ook zo populair is..
mous had de meeste stemmen om te blijven
quote:Niets!! En dat geldt ook voor Laurens!
Op donderdag 26 september 2002 19:30 schreef karn het volgende:
Somebody please tell me what Bo has done for our viewing pleasue.....in contrast to what Stefan has managed??????????
quote:ja ze zouden beter ondertiteling invoeren
Op donderdag 26 september 2002 19:30 schreef Anzjie het volgende:
Wat zei Bo nu eigenlijk in de dagboekkamer??
Het lijkt wel alsof ze allemaal een cursus mompelbinnusmondsbrabbelcursus hebben gevolgd.
Ting versta ik ook niet..
quote:ik dacht iets van 27%
Op donderdag 26 september 2002 19:29 schreef scanman01 het volgende:
[...]Best wel balen trouwens dat Stefan exit gaat.... (zo lijkt het nu althans)... Heeft iemand gezien hoeveel procent Mustapha had? Ik ben nieuwsgierig of hij bij de tv kijkers ook zo populair is..
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 26-09-2002 19:34]
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 26-09-2002 19:34]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |