ja ik hoop dat ik voor mn keuzevakken geen dure boeken hoef te kopenquote:Op donderdag 26 september 2013 00:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is pas aids als je een nieuw vak volgt en dat boek 80 euro is en dat je die dan niet 2e hands kunt krijgen
Waar? Dat klinkt vermakelijkquote:Op woensdag 25 september 2013 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme, twee mensen met een spraakvertraging op dateik lach mezelf buikpijn
Kijk even de filmpjes van Bjoetielap en ene teskuh, dan ben je zo genezenquote:Op woensdag 25 september 2013 21:36 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah nu weet ik weer waarom ik die krultang weg geklikt had........ Kost 129 eurohmpfff
En het is niet eens slecht weerquote:Op donderdag 26 september 2013 07:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Godver wéér vertraging
In 2 weken tijd serieus niet 1 reis gehad zonder vertraging.
NOESquote:Op donderdag 26 september 2013 08:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn wereldvreemde moeder heeft op haar facebook een filmpje van masjajaja geplaatst
crackwhorequote:Op donderdag 26 september 2013 08:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nieuwe drugs voor de rugaids gehad. Moeten wel goeie zijn, want je mag er niet mee autorijden
quote:Op donderdag 26 september 2013 06:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kijk even de filmpjes van Bjoetielap en ene teskuh, dan ben je zo genezen
Je schijnt er slaperig van te worden en ik slaap op dit moment echt kut omdat ik gewoon niet lekker kan liggen, dus ik kan niet wachten om te beginnenquote:
Schaar, als je een electrische deken hebt kun je daar evt op slapen, klinkt misschien raar omdat het nog niet echt koud is maar als ik teveel pijn heb en er niet van kan slapen zet ik mijn electrische deken op een zachte stand aan, dan drukt wel die warmte op je lichaam en wordt de pijn wat minder ergquote:Op donderdag 26 september 2013 09:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je schijnt er slaperig van te worden en ik slaap op dit moment echt kut omdat ik gewoon niet lekker kan liggen, dus ik kan niet wachten om te beginnen.
Take ALL the drugs
Die heb ik, maar nog niet op het bed liggen. Goeden tipquote:Op donderdag 26 september 2013 09:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Schaar, als je een electrische deken hebt kun je daar evt op slapen, klinkt misschien raar omdat het nog niet echt koud is maar als ik teveel pijn heb en er niet van kan slapen zet ik mijn electrische deken op een zachte stand aan, dan drukt wel die warmte op je lichaam en wordt de pijn wat minder ergnatuurlijk niet super hoog zetten anders kan je niet slapen van de hitte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |