Ik weet bij wie ik m'n apc moet achterlaten dus.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:31 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Nice
2nd repair Sage Marcher nog steeds geen pro
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Noppy... Zal wel neppy zijn. Met andere woorden, nep, zoals te zien is in de textuur die ietwat lijkt op een fenomeen genaamd pilling. Vette fabric inderdaad. Zeldzaam? Nee, maar ik verwacht dat het deels marketing is ook.quote:De Dean Loose Tapered is gemaakt van deadstock Kuroki Noppy Selvedge. Fucking zeldzaam, en belachelijk cool door die noppy.
Die hele tekst is echt lachwekkend iig.quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:47 schreef M1stral het volgende:
[..]
Noppy... Zal wel neppy zijn. Met andere woorden, nep, zoals te zien is in de textuur die ietwat lijkt op een fenomeen genaamd pilling. Vette fabric inderdaad. Zeldzaam? Nee, maar ik verwacht dat het deels marketing is ook.
Los daarvan, Kuroki is een mill die relatief nieuw is ook, als je het met de rest vergelijkt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:16 schreef Pedroo het volgende:
Kuroki is toch net als cone Mills een van meest toegankelijke Mills?
Is goed je mag der komen droppen, wel op eigen risicoquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik weet bij wie ik m'n apc moet achterlaten dus.
Pics altijd nicequote:Op zondag 13 oktober 2013 21:19 schreef kipknots het volgende:
Zal binnenkort eens progress pics van de Denimasa posten. Sugarcane wil tegenwoordig duidelijk wel faden.
Jammer van de fit? Ik heb eerder een spike gepast en die fit was prima. Goede straight.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:57 schreef bokkepoot het volgende:
http://www.railcarfinegoo(...)uctCode=RJOVERDYE006
Jammer van de fit , maar de rest
quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:46 schreef kipknots het volgende:
Jammer van de fit? Ik heb eerder een spike gepast en die fit was prima. Goede straight.
Is voor mij niet echt een mooie straight....quote:Bottom Hem Opening 7
Gave broek, maar wil eigenlijk een heavyweight.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:57 schreef bokkepoot het volgende:
http://www.railcarfinegoo(...)uctCode=RJOVERDYE006
Jammer van de fit , maar de rest
Is er weer een run op nieuwe projecten ofzo?quote:
Yen staat nu nog laagquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:19 schreef M1stral het volgende:
[..]
Is er weer een run op nieuwe projecten ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |