SPOILER: standOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
Dat zei ikquote:Op woensdag 25 september 2013 20:02 schreef c-u-t-e het volgende:
Ja, excuses. Had pas in de gaten dat ik de laatste post had toen ik al op 'Invoeren' had gedrukt, anders had ik netjes gewacht op een ander, want ik had even iets anders te doen dan een nieuw topic openen. En daarbij zeiden jullie zelf dat jullie nooit haast hadden toch?
Ja, weet niet meer wie het precies zei :p Jij dus ghehe..quote:
Je bent helemaal geen vrouwquote:Op woensdag 25 september 2013 20:11 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja, weet niet meer wie het precies zei :p Jij dus ghehe..
Ik voel me alleen altijd enorm dom hier. Kan potver toch wel Galgje spelen, maar het lijkt hier altijd wel alsof ik alleen maar domme dingen doe en zeg. Daarbij ben ik een vrouw. En nee, geen blondje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw woord:
_ _ _ _ _ (5 letters)
quote:
SPOILER: standOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor David
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2013 10:32:37 ]
quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:06 schreef HPLC het volgende:
Ik sta niet op de juiste positie,, ik sta nu onder iemand met 5 punten terwijl ik er 6 heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/autist]
Hquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:15 schreef Differ het volgende:
[..]
I _ I O S Y N C _ A _ I S C _ (15 letters)
Fout: E,
Het bestaat echt![]()
I D I O S Y N C R A T I S C H (15 letters)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallo
quote:
We hebben haastquote:Op zondag 29 september 2013 18:51 schreef Gravedigger het volgende:
Fragment
Misschien wordt hier wel op gereageerd i.p.v. een kale F
Je bent om 11.15 en 12.45 nog in het topic geweestquote:Op maandag 30 september 2013 14:42 schreef d4v1d het volgende:
Eh.
Bedankt voor de quote alertMijn MyAT is soms een beetje vol.
Echt?quote:Op maandag 30 september 2013 14:47 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Je bent om 11.15 en 12.45 nog in het topic geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
quote:
SPOILER: StandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik wilde jou hem laten inkoppenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:34 schreef d4v1d het volgende:
-edit: laat maar, ik ga binnen 5 min weg. Moet wel een nieuw woord verzinnen enzo-
Ik zou toch zweren dat de officiële spelling met een K isquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:45 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Maar ik wilde jou hem laten inkoppen
Dan doe ik het toch maar: Calibratie
SPOILER: standOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:23 schreef HPLC het volgende:
Ik kan het in het woordenboek inderdaad niet met een C vinden en ook via google kom ik het weinig met een C tegen. Daarom geef ik het punt maar aan d4v1d, dat ie morgen maar snel een nieuw woord post.
Als iemand hier niet mee akkoord gaat, dan hoor ik het wel.
ExcusesVolgens mij ben ik de enige die serieus bezwaar zou kunnen hebben, maar ik vind het primaSPOILER: standOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:33 schreef d4v1d het volgende:
_ I _ _ _ I _ U _ I E _ E N _ _ U _ (18 letters)
Ik zag hem niet, maar ik raad nog een keer de T, want je bent er volgens mij eentje vergetenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:51 schreef d4v1d het volgende:
Hopelijk zag niemand dieIk zette hier het woord neer, lette even niet op
Oh verrektquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:53 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik zag hem niet, maar ik raad nog een keer de T, want je bent er volgens mij eentje vergeten
quote:
quote:
L U C U L L I S C H (10 letters)quote:
Ik ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |