quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Een hele tijd gerookt omdat ik geen tabak wou roken.quote:
Ja maargoed ben je wel knetterstoned neem ik aanquote:Op woensdag 25 september 2013 14:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Een hele tijd gerookt omdat ik geen tabak wou roken.![]()
Nu alleen op speciale gelegenheden of een kutdag(en) wel duur om zo'n apparaat van pure haze te draaien elke dag weer.
Waar ik normaal joints wegrook alsof het sigaretten zijn, doe ik er dan wel langer over idd. Maar 3/4 op een avond was toen nog niet gek.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maargoed ben je wel knetterstoned neem ik aan.
En als je het doet om geen tabak te roken ben je niet helemaal goed bezig, want in 1 zon blunt zit 5 gram tabak.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Waar ik normaal joints wegrook alsof het sigaretten zijn, doe ik er dan wel langer over idd. Maar 3/4 op een avond was toen nog niet gek.
Vandaar dat ik ook maar weer gekapt ben.
SC binnenvallen en commanderen dat ik dat in de OP moet zetten. Nee, gewoon nee.quote:
wat een blunderquote:Op woensdag 25 september 2013 15:17 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
I find that remark rather blunt.
ligt aan de sigaar. is wel moeilijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:21 schreef Unscrewed het volgende:
Ik heb een sigaar, kan wiet fixen, kan ik dan een blunt maken?
Gewoon met een (stanley) mesje open snijden door de lengte?quote:Op woensdag 25 september 2013 15:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
ligt aan de sigaar. is wel moeilijk.
Nattig houden (niet doorweekt maar zacht) en dan leeghalen en opnieuw vullen.
nee. niet opensnijden, want dan krijg je hem niet meer dicht.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gewoon met een (stanley) mesje open snijden door de lengte?
Wat is het voordeel ervan?
Brand langzamer ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |