abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131550022
Ik heb een vriend, laten we heb Tim noemen. Hij studeert aan de universiteit. Hij is een hele charmante jongen en maakt vaak een goede indruk, ook populair bij de vrouwen, totdat ze hem beter leren kennen.

Hij is altijd een harde persoon geweest, best gemeen on onverschillig tegenover mensen. Hij heeft illegale dingen gedaan maar nooit betrapt. Ik zie/zag hem altijd als een vriend, hoewel ik ook vaal ruzie met hem heb gehad. Ik ken hem vanaf middelbare school. Hij is slim en interessant, en ook heel competent. Maar hij is een klootzak, egoïstisch en gemeen.

Maar goed, niemand is perfect. Het probleem is nu dat ik hem laatst had gesproken, en hij vertelde dood leuk dat hij in behandeling was voor psychische problemen. Wat voor problemen, vroeg ik dan. Hij zei psychopathische deviatie, wat erop neer komt dat hij een psychopaat is.

Nu ik dit weet, wil ik geen vrienden meer met hem zijn. Mijn plan is ook om het contact te laten verwateren. Maar is dit wel eerlijk naar hem toe? Als hij mij niet had gezegd dat hij een psychopaat was, zou ik vrienden met hem blijven.
nay
pi_131550085
Je bedoelt: doodleuk?

En verder zou ik maar snel wegwezen bij die gek.
5 Ferrari's op videoband!
pi_131550096
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 13:41 schreef TomAdorson het volgende:
Als hij mij niet had gezegd dat hij een psychopaat was, zou ik vrienden met hem blijven.
Nou lees dat nog eens en denk dan nog eens rustig na
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_131550105
Ach, we zien hem wel terug in de tweede kamer. Past er goed zo t horen.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_131550106
Dus omdat hij een aandoening heeft vind jij dat je hem als vriend moet laten vallen? Lekker vriend ben je dan :{
Op een berg met sneeuw enzo
Op een berg met zon wandelpad
Op een berg met skiezo
Op een berg met vrouwen die bloot lopen daar
pi_131550108
:')
  woensdag 25 september 2013 @ 13:44:20 #7
258756 Unmountable
Thinking out of your mind!
pi_131550116
Doodleuk :')

Maar goed, dit dus;

quote:
15s.gif Op woensdag 25 september 2013 13:43 schreef aardappelvlees het volgende:
Dus omdat hij een aandoening heeft vind jij dat je hem als vriend moet laten vallen? Lekker vriend ben je dan :{
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
pi_131550167
Als hij dat zo doodleuk vertelt aan een vriend (ik neem aan niet eens een hele goede) dan is de kans dat het waar is een stuk kleiner en is het waarschijnlijker aandachttrekkerij.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_131550169
Pyschopaat ≠ gestoorde moordenaar.
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_131550177
quote:
15s.gif Op woensdag 25 september 2013 13:43 schreef aardappelvlees het volgende:
Als hij iets anders had, zoals depressie, schizofrenie, autisme, ADHD, aids, enz zou ik vrienden met hem blijven.

Maar een psychopaat is toch anders?
nay
pi_131550183
Doodleuk. Hoe moet ik me dat voorstellen?

"Hé, Tomanderson, nog geneukt? Moeten morgen weer 's bieren trouwens, oh, en trouwens, ik ben psychopaat! Zullen we eerst morgenavond nog ergens hapje gaan?"
Ja doei.
pi_131550193
ach alle topmanagers zijn psychopaat... kunt er ver mee komen.
pi_131550217
quote:
7s.gif Op woensdag 25 september 2013 13:46 schreef Seam het volgende:
Als hij dat zo doodleuk vertelt aan een vriend (ik neem aan niet eens een hele goede) dan is de kans dat het waar is een stuk kleiner en is het waarschijnlijker aandachttrekkerij.
We hebben wel grote geschiedenis met elkaar. Veel dingen met elkaar meegemaakt en ik zou hem bijna een beste vriend noemen, als hij niet zo'n klootzak was.
nay
pi_131550236
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 13:46 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

Als hij iets anders had, zoals depressie, schizofrenie, autisme, ADHD, aids, enz zou ik vrienden met hem blijven.

waarom? hij gaat niet opeens anders doen of zo

naja misschien wel, want hij heeft hulp gezocht dus misschien gaat hij minder dingen doen die destructief kunnen zijn
maar dat lijkt me juist geen reden om hem te laten vallen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_131550237
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 13:46 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

Zoek eens eerst uit wat die aandoening inhoudt voordat je zomaar je maat laat vallen als een kortzichtige eikel. Kom dan maar weer terug.
Op een berg met sneeuw enzo
Op een berg met zon wandelpad
Op een berg met skiezo
Op een berg met vrouwen die bloot lopen daar
  woensdag 25 september 2013 @ 13:48:35 #16
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_131550242
dan moet je ook maar psychopaat worden
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_131550247
ik zeg soms wel eens dat ik Hitler ben,
en de gehele wereld gelooft me ook gelijk en wil dan geen vrienden meer zijn ;(
  Spellchecker woensdag 25 september 2013 @ 13:50:31 #18
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_131550298
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 13:47 schreef TomAdorson het volgende:

[..]

We hebben wel grote geschiedenis met elkaar. Veel dingen met elkaar meegemaakt en ik zou hem bijna een beste vriend noemen, als hij niet zo'n klootzak was.
Dat zegt genoeg.
pi_131550323
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 13:46 schreef motorbloempje het volgende:
Doodleuk. Hoe moet ik me dat voorstellen?

"Hé, Tomanderson, nog geneukt? Moeten morgen weer 's bieren trouwens, oh, en trouwens, ik ben psychopaat! Zullen we eerst morgenavond nog ergens hapje gaan?"
Hij heeft zijn kleine broer een jaartje terug helemaal in elkaar gerammeld omdat die kleine broer op hem klikte. Zijn ouders hebben de politie niet gebeld, maar hij moest naar een psycholoog gaan. Een jaartje later moest hij een nog intensievere behandeling volgen nadat hij wat tests heeft gedaan. Eerst dacht ik dat hij woede buien had of zoiets, maar het blijkt dus dat hij ASPD heeft, maar een vorm waarin hij hoog kan functioneren.
nay
pi_131550333
Maargoed, gewoon laten vallen, dan is hij wrsch beter af. :)
Ja doei.
pi_131550361
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
Maargoed, gewoon laten vallen, dan is hij wrsch beter af. :)
dit ja
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_131550389
quote:
14s.gif Op woensdag 25 september 2013 13:48 schreef aardappelvlees het volgende:

[..]

Zoek eens eerst uit wat die aandoening inhoudt voordat je zomaar je maat laat vallen als een kortzichtige eikel. Kom dan maar weer terug.
Ik weet wat het inhoud. Ik weet dat hij niet perse een seriemoordenaar gaat worden vanwege die label. Ik weet ook dat hij geen empathie kan tonen, geniet van mensen pijn doen, roekeloos is en mij nooit als een gelijkwaardige mens zal zien maar als een peon.
nay
pi_131550406
Ja, ik zou je bijna beste vriend laten vallen en niet helpen.
  woensdag 25 september 2013 @ 13:55:40 #24
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_131550467
Nooit gedacht dat die SIRE spotjes zin zouden hebben :')

Voor TS: http://www.dehulplijnvoormensenzonderpsychischeziekte.nl/
Frysk bloed tsjoch op!
pi_131550588
quote:
Hij is een hele charmante jongen en maakt vaak een goede indruk, ook populair bij de vrouwen,
Dat is elke fokker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')