Nou lees dat nog eens en denk dan nog eens rustig naquote:Op woensdag 25 september 2013 13:41 schreef TomAdorson het volgende:
Als hij mij niet had gezegd dat hij een psychopaat was, zou ik vrienden met hem blijven.
quote:Op woensdag 25 september 2013 13:43 schreef aardappelvlees het volgende:
Dus omdat hij een aandoening heeft vind jij dat je hem als vriend moet laten vallen? Lekker vriend ben je dan
Als hij iets anders had, zoals depressie, schizofrenie, autisme, ADHD, aids, enz zou ik vrienden met hem blijven.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:43 schreef aardappelvlees het volgende:
Dus omdat hij een aandoening heeft vind jij dat je hem als vriend moet laten vallen? Lekker vriend ben je dan
We hebben wel grote geschiedenis met elkaar. Veel dingen met elkaar meegemaakt en ik zou hem bijna een beste vriend noemen, als hij niet zo'n klootzak was.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:46 schreef Seam het volgende:
Als hij dat zo doodleuk vertelt aan een vriend (ik neem aan niet eens een hele goede) dan is de kans dat het waar is een stuk kleiner en is het waarschijnlijker aandachttrekkerij.
waarom? hij gaat niet opeens anders doen of zoquote:Op woensdag 25 september 2013 13:46 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Als hij iets anders had, zoals depressie, schizofrenie, autisme, ADHD, aids, enz zou ik vrienden met hem blijven.
Maar een psychopaat is toch anders?
Zoek eens eerst uit wat die aandoening inhoudt voordat je zomaar je maat laat vallen als een kortzichtige eikel. Kom dan maar weer terug.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:46 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
Als hij iets anders had, zoals depressie, schizofrenie, autisme, ADHD, aids, enz zou ik vrienden met hem blijven.
Maar een psychopaat is toch anders?
Dat zegt genoeg.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:47 schreef TomAdorson het volgende:
[..]
We hebben wel grote geschiedenis met elkaar. Veel dingen met elkaar meegemaakt en ik zou hem bijna een beste vriend noemen, als hij niet zo'n klootzak was.
Hij heeft zijn kleine broer een jaartje terug helemaal in elkaar gerammeld omdat die kleine broer op hem klikte. Zijn ouders hebben de politie niet gebeld, maar hij moest naar een psycholoog gaan. Een jaartje later moest hij een nog intensievere behandeling volgen nadat hij wat tests heeft gedaan. Eerst dacht ik dat hij woede buien had of zoiets, maar het blijkt dus dat hij ASPD heeft, maar een vorm waarin hij hoog kan functioneren.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:46 schreef motorbloempje het volgende:
Doodleuk. Hoe moet ik me dat voorstellen?
"Hé, Tomanderson, nog geneukt? Moeten morgen weer 's bieren trouwens, oh, en trouwens, ik ben psychopaat! Zullen we eerst morgenavond nog ergens hapje gaan?"
dit jaquote:Op woensdag 25 september 2013 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
Maargoed, gewoon laten vallen, dan is hij wrsch beter af.
Ik weet wat het inhoud. Ik weet dat hij niet perse een seriemoordenaar gaat worden vanwege die label. Ik weet ook dat hij geen empathie kan tonen, geniet van mensen pijn doen, roekeloos is en mij nooit als een gelijkwaardige mens zal zien maar als een peon.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:48 schreef aardappelvlees het volgende:
[..]
Zoek eens eerst uit wat die aandoening inhoudt voordat je zomaar je maat laat vallen als een kortzichtige eikel. Kom dan maar weer terug.
Dat is elke fokker.quote:Hij is een hele charmante jongen en maakt vaak een goede indruk, ook populair bij de vrouwen,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |