ik zag het.. vaag... zelfde pc..quote:
No worries. Komt vaker voorquote:
quote:
En weer las ik wat andersquote:
Heb jij wat met inwoners van Monologië?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En weer las ik wat anders
Fack deze.
Edit jij heel snel?quote:Op woensdag 20 november 2013 21:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb jij wat met inwoners van Monologië?
Fixed, pleonasme.quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:54 schreef djkoelkast het volgende:
Aandacht, aandacht. Luie mensen gesignaleerd, dus even onder de aandacht
quote:
Reden dat er soms gekickt moet worden is vrij simpel, je ziet de pagina van V&A en als een topic op een gegeven moment oud is (paar weken ofzo) dan valt hij buiten de lijst van V&A op de pagina die jij ook kan zien. Als hij dan niet gekickt wordt zien we de TR ook niet.quote:Op zondag 8 december 2013 22:31 schreef Geckoo het volgende:
Hoe zien topic reports eruit voor jullie omdat ze ook nog eens gekicked moeten worden?
Dat is geen probleem, alleen kijk:quote:Op zondag 8 december 2013 23:12 schreef Geckoo het volgende:
En even af en toe naar beneden scrollen kan dat niet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop