Awwwwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:22 schreef DrParanoid het volgende:
Kleine moeite groot plezier, en wees eerlijk, een digitale knuffel van Lt.Surge is fcking awesome!
Welke?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:37 schreef ColtZ40 het volgende:
Jullie doen niks met mijn topicreport.
Het werkt dus niet.quote:
Ah. Ja die is dan wss naar pagina 2 gezakt, en dan zien we 'm niet meer iddquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:01 schreef ColtZ40 het volgende:
V&A / [TK] iPhone 5 16GB Zwart
Kan op slot. Ts reageert niet.
Goddomme wat een liefde voor de crew.quote:
Wij danken u. En ik neem aan dat je nu wel klaar bent met eten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:22 schreef Gnomestein het volgende:
Ik heb er weer een paar op je bordje gelegd. Nu lekker omnomnom'en.
Ik tafel nog steeds! Maar mijn dank is groot, 1000 thunderstones voor u van Mew.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wij danken u. En ik neem aan dat je nu wel klaar bent met eten.
Wat heb ik ook een respect.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:37 schreef Gnomestein het volgende:
[..]
Ik tafel nog steeds! Maar mijn dank is groot, 1000 thunderstones voor u van Mew.
Ooit P.Snap gespeeld op de N64?quote:Op maandag 4 november 2013 21:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]Dank u
Daar kan ik weer 3 dagen mee verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop