Maar ze zaten zo lekkerquote:Op woensdag 25 september 2013 10:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nieuwe kopen
Nieuwe kopen is altijd goed
hebben ze niet gewoon precies die nog eens?quote:Op woensdag 25 september 2013 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ze zaten zo lekker
En ik had ze nog maar net.
En ik heb tegenwoordig chronisch geldtekort
Ze waren binnen no time naar de kloten, waarom zou je die dan nog eens willen halen?quote:Op woensdag 25 september 2013 10:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hebben ze niet gewoon precies die nog eens?
nou ik heb ook weinig schoenen die sneeuw met daarin van die smeltspullie overlevenquote:Op woensdag 25 september 2013 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze waren binnen no time naar de kloten, waarom zou je die dan nog eens willen halen?
Crisis he?quote:Op woensdag 25 september 2013 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zieke huisdieren kosten een boel geld, operatie van Naina kostte me ook 600 euro. Au.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zieke huisdieren
Dure shit kopen
Wel! Dat moet!quote:Op woensdag 25 september 2013 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga wel naar EuroDisney dus eigenlijk moet ik niet zeiken
Is ze nu ook beter?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Zieke huisdieren kosten een boel geld, operatie van Naina kostte me ook 600 euro. Au.
Check.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker zijn ze he?
Niet allemaal trouwens.
Ze is weer helemaal de oude.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is ze nu ook beter?
Die van mij is een beetje opgegeven![]()
Ze is weer schuw en je ziet haar nooit?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze is weer helemaal de oude.voor je.
Ze is een stuk rustiger dan in het begin.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze is weer schuw en je ziet haar nooit?
En dank je
Volgens mij heb jij dat al zo lang als ik je op fok heb zien postenquote:Op woensdag 25 september 2013 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Toen was ik aan het sparen. Nu nietquote:Op woensdag 25 september 2013 11:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij dat al zo lang als ik je op fok heb zien posten
Lenen = terugbetalenquote:Op woensdag 25 september 2013 11:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik kreeg van de week een brief dat ik vanaf Januari mijn studieschuld moet gaan terugbetalen.
Maar ik sta nog ingeschreven
anyway daar gaat mijn spaargeld.
ik moet ook gaan terugbetalen in januariquote:Op woensdag 25 september 2013 11:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik kreeg van de week een brief dat ik vanaf Januari mijn studieschuld moet gaan terugbetalen.
Maar ik sta nog ingeschreven
anyway daar gaat mijn spaargeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |