Ik zit hier met een dilemma. Eigenlijk, niet echt, want het gaat niet om mij, ik heb besloten niet zelf erop in te gaan, maar het zit zo: Ik ben een nogal raar, eng, nee, die woorden zijn niet voldoende, gewoon een doodeng, totaal abnormale advertentie op het net tegengekomen. Ik weet niet hoe ik het anders moet beschrijven. De advertentie ligt in de sfeer van seks/erotica, en daarom wil ik de anonimiteit in, om zodoende mijn identiteit te beschermen, ik gebruik mijn echte usernaam daarom niet maar dat van een kloon.
Het komt erop neer dat de advertentie dus, te vinden op de site van een BDSM zoekertjes site, dusdanig raar overkomt dat je je afvraagt of diegene niet van plan is om gewoon een moord te plegen. Op de advertentie staat de foto van een koffer, een gewone doodskist, geeneens een foto van diegene die post. Diegene zegt in de advertentie voorafaan dat vele mensen haar voor een mentale instabiele iemand aan zullen zien, en dat is volgens haar, wel goed mogelijk, maar dat ze wel blijft doorgaan, omdat het haar lust en haar paradepaardje is, zo iemand te vinden, waar haar advertentie over gaat.
Op een latere plek in de advertentie geeft ze doodleuk toe, dat het wel mogelijk is dat diegene eraan doodgaat, maar dat zal volgens haar niet snel gebeuren en is ook geen directe bedoeling.
De vrouw is een 42 jarige, 'Caucasian' Amerikaanse.
Nergens in haar advertentie heeft ze het over een moord zelf, maar de hele strekking van de advertentie eveneens de indruk die ik kreeg na het lezen ervan (deed mijn nekharen overeind staan, en dat gebeurt bij mij bijna nooit). Ik kreeg een naar gevoel, werd er lichtelijk misselijk van alsof ik zelf slachtoffer ben geweest van een uitlokkingspoging met als doel moord). De vrouw is zelfs gisteravond online gekomen, volgens de server, en keek even rond, de ad is gepost ergens in juli.
Ze zoekt een man om volledig te vernederen, en op geen gewone manier, voor de rest van zijn leven. Hij zal in haar woorden, geen leven meer leiden, meer een soort van bestaan, een pathetisch bestaan. Hij heeft geen rechten meer, behalve diegene te bedienen in zijn rol als slaaf. Waar het expliciet over gaat, en wat voor diensten het daadwerkelijk betreffen, wil ik hier niet posten omdat het mogelijke sommige users zal schokkeren, maar als iemand dat wil, geef ik je graag in je PM zelfs de hele link door naar de advertentie.
Ik vraag jullie af wat ik hiermee moet doen. Ik wil niet in mijn geweten bezwaard worden met de wetenschap dat ik mogelijk, door nalatigheid/onverschilligheid, mede een moord tot stand heb laten brengen.