quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Mwah matig, maar ze zat over iets in ofzo met thuis zoiets vaags.quote:
Wat told ya?quote:
uns krijgt morgen neuckseksquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:35 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen die niet weten wat "goed maken" betekent in mijn context met haar.
Nee, nog geen pussy.quote:
Ken d'r pas sinds zaterdagquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:36 schreef Studeur het volgende:
[..]
uns krijgt morgen neuckseks
stu ook
het is feest
aan de zuip op dinsdagavondquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:36 schreef smitjew het volgende:
ik ben aan de zuip en heb nog beetje wiet in de pocket, denk dat ik maar 1 ga roken op mijn kamer
hoezo turn-off. seks kan niet vroeg genoeg komen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ken d'r pas sinds zaterdag
Als ze met me wilde neuken, nu al, zou dat een dikke turn-off zijn.
Hoe gek het ook klinkt
ik heb 4 pack uit cafe gepaktquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
aan de zuip op dinsdagavond
ik doe met je mee
behalve de wiet dan
Maar, ik vind het niet chill als ik nog gemengde gevoelens heb en dan seks hebben.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
hoezo turn-off. seks kan niet vroeg genoeg komen.
jij bent baasquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:38 schreef smitjew het volgende:
ik wil ouwehoeren , wil weer meer op FOK! zijn was heel lang afwezig
zoenen als tease zienquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, nog geen pussy.
Maar misschien wel teasen, zoenen, die zooi.
Daar moet je mee beginnen, he.
Ontmaagd worden?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar, ik vind het niet chill als ik nog gemengde gevoelens heb en dan seks hebben.
Moet eerst even.. tja, idk.
weet niet meer precies , denk het wel.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar, ik vind het niet chill als ik nog gemengde gevoelens heb en dan seks hebben.
Moet eerst even.. tja, idk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
goed zo!!!!!quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ken d'r pas sinds zaterdag
Als ze met me wilde neuken, nu al, zou dat een dikke turn-off zijn.
Hoe gek het ook klinkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |