Dit was ook nog de beste die ik kon vinden, gets wat een enge kop, en vroeger vond ik em leukquote:
Ik vond het een glibber, desondanks sta ik toch met 'm op de foto.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:38 schreef alors het volgende:
[..]
Dit was ook nog de beste die ik kon vinden, gets wat een enge kop, en vroeger vond ik em leuk!!!
Hahah hoe tofquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het een glibber, desondanks sta ik toch met 'm op de foto.
Een keer in Londen toen we 'm tegen kwamen.quote:
Johan Derksen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:41 schreef alors het volgende:
Elke keer als ik hun nummers hoor, denk ik wat eeuwig zonde dat ze zijn gestopt en wat veel te weinig waardering hebben zij gekregen. Als ik iemand vertel over Johan weet echt bijna niemand waar ik het over heb
Oh wat grappigquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Een keer in Londen toen we 'm tegen kwamen.
En nog een keer toen ie in Nederland was bij een of ander go-karting keet.![]()
Inclusief Bubbla Ranx.
Ik zag ze een keer op een festival in m'n dorp, vond ze erg leuk. Ik weet nog dat ik twijfelde om een cd van ze te kopen na afloop maar ik durfde niet naar voren te lopen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:41 schreef alors het volgende:
Elke keer als ik hun nummers hoor, denk ik wat eeuwig zonde dat ze zijn gestopt en wat veel te weinig waardering hebben zij gekregen. Als ik iemand vertel over Johan weet echt bijna niemand waar ik het over heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen lachen.![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:43 schreef Cee het volgende:
Ik zong dit liedje een keer hardop mee tijdens m'n werk en had de tekst per ongeluk verkeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen lachen.
know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:43 schreef Cee het volgende:
Ik zong dit liedje een keer hardop mee tijdens m'n werk en had de tekst per ongeluk verkeerd.GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen lachen..
Pijnlijk herkenbaar.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:41 schreef alors het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |