Hier verder.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
Hey hoi .quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey hoi .
Welkom
Geen BNW zonder geheimen, dus ik verklap hem niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewelquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:12 schreef changed.by.joy het volgende:
mooie TT, hadden ze in mijn tijd niet
[..]
Geen BNW zonder geheimen, dus ik verklap hem niet.
Zou leuk zijn mocht je het laten weten in dm.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dankjewel
en jammer.
Maar ik heb wel een vermoeden hoor
BNW gaat er juist om om geheimen te openbaren.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:12 schreef changed.by.joy het volgende:
mooie TT, hadden ze in mijn tijd niet
[..]
Geen BNW zonder geheimen, dus ik verklap hem niet.
Ja, doet u maarquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
BNW gaat er juist om om geheimen te openbaren.
Iets zegt me dat het je het ook niet zo belangrijk vindt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tja ik heb geen idee en ik breng ook geen geheim ter sprake.
Jawel ik ben super nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:47 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Iets zegt me dat het je het ook niet zo belangrijk vindt.
Zou je alleen maar teleurstellen, vrees ik.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jawel ik ben super nieuwsgierig.
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
BNW gaat er juist om om geheimen te openbaren.
okquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:49 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Zou je alleen maar teleurstellen, vrees ik.
Hoi L!quote:
Werken, werken, werken en ondertussen van niks weten. Ja, zo hoort het toch ook niet?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zit me gewoon op te winden over dat domme stel die er maar op los leven en geen idee hebben waar hun meer dan riante inkomen naartoe gaat.
Toegegeven, die jongen werkt enorm hard.
Nou, ik leg de schuld helemaal bij dat domme wijf die het geld met handen vol uitgeeft.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:01 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Werken, werken, werken en ondertussen van niks weten. Ja, zo hoort het toch ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |