SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Ik had dit gemaakt voordat de chem werd aangepast. Nu heb ik een aantal opties.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
In welk team ga je hem gebruiken ?
Ik wil hem ook gebruiken nu hij weer ST is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga eerst even met Henry op ST spelen (8 chem). Later misschien Benzema zodat Benz en Griezman 10 chem halen. Of Arfa RW en Nasri CAM. Kan ook nu Fer vervangen en andere CAM en LB zodat chem wel klopt...
Henry wel als finisher gekocht![]()
Waar heb je hem gehaald dan?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:10 schreef Downstar het volgende:
Vandaag bij mijn fifa 14 kreeg ik ook 4 gold packs omdat ik hem gepreorderd had..
Spel kan ik nog niet spelen voor 26ste, maar via webapps kon ik dus alwel mijn FUT gold packs openenen..
Wat een bagger zeg, van de 4 packs, 3 doelmannen als uitblinkers![]()
terwijl ik Bernd Leno al op doel heb staan en die perfect aansluit in mijn Semi - Duitse team
Dat zijn andere packs dan je pre-order packs natuurlijk he.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:10 schreef Downstar het volgende:
Vandaag bij mijn fifa 14 kreeg ik ook 4 gold packs omdat ik hem gepreorderd had..
Spel kan ik nog niet spelen voor 26ste, maar via webapps kon ik dus alwel mijn FUT gold packs openenen..
terwijl ik Bernd Leno al op doel heb staan en die perfect aansluit in mijn Semi - Duitse team
Waarom zou je niet kunnen spelen? early release kan toch ookquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:10 schreef Downstar het volgende:
Dat zei tim86 ook ja, daarom heb ik ook nog maar geen 4231 (2) team gemaakt. Spreekt me dan niet zo aan. Al weet je toch pas hoe het speelt als je het zelf probeert natuurlijk...quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:13 schreef Confetti het volgende:
Die formaties staan ook helemaal verkeerd weergegeven op de WebApp zeg![]()
Ingame staan die spelers heel anders. Bijvoorbeeld bij 4231(2) staan die wingers bijna op de middenlijn in plaats van als winger zoals op de WebApp.
4231 is ook gewoon hetzelfde als vorig jaar.
Even je counter aanpassenquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]wat een klote pack
Goed begin is het halve werk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]wat een klote pack
EA geilt wel op hem, vorig jaar ook een UP gehad terwijl hij nauwelijks speelde.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou goed kunnen hij speelde overigens helemaal niet goed
PC Preoder via internet: Cdkeyherequote:
Zijn wel mijn 4 preorder packs...quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat zijn andere packs dan je pre-order packs natuurlijk he.
Of heb je het spel al
Spel inderdaad in bezit voor de PC, serial al in origin ingevoerdquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom zou je niet kunnen spelen? early release kan toch ook
Van 61 naar 63 naar 73 in 1 jaar. Best knap.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
EA geilt wel op hem, vorig jaar ook een UP gehad terwijl hij nauwelijks speelde.
ben je lekker op tijd meequote:Op dinsdag 24 september 2013 16:26 schreef WeCanDoIt het volgende:
Mooi dat gaat ze NIF mooi stijgen , even in slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |