Trailer:quote:In this modern-day take on the story "The Legend of Sleepy Hollow" by John Irving, Ichabod Crane (Tom Mison) is reborn in the 21st century, tracking the Headless Horseman. However, the Horseman is actually one of the Four Horsemen of the Apocalypse, whose coming foretells the end times. Ichabod, unfamiliar with his new time, teams up with Lieutenant Abbie Mills (Nicole Beharie) to track down the Horseman, who has been resurrected by a cult of evil witches... and they have summoned other evils as well to unleash the Apocalypse. Ichabod is guided in his quest by his wife Katrina (Katia Winter), a member of a cult of good witches. Katrina is trapped in limbo by a demon who is orchestrating everything that happens in the town of Sleepy Hollow.
Ik ook! Ik moet wel zeggen dat ik het soms echt spannend vind. Maar ja, ik ben dan ook een watjequote:Op donderdag 26 september 2013 14:13 schreef Spockjuh_ het volgende:
gisteravond deel twee gekeken, voorlopig een serie die ik zeker blijf volgen
Ik vind het zelf ook wel spannend dat is juist leukquote:Op donderdag 26 september 2013 23:35 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Ik ook! Ik moet wel zeggen dat ik het soms echt spannend vind. Maar ja, ik ben dan ook een watje
Ik hoop dat ze wat verder ingaan op die witch cults.quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:49 schreef SteveBudin het volgende:
De promo's hebben me overgehaald om het te gaan kijken en het kijkt lekker weg. Hopelijk is het niet al te voorspelbaar als in elke week een bovennatuurlijk figuur verslaan.
De film heeft hier helemaal niets mee te maken. De Sleepy Hollow legende bestond al ver voor die ene film en er zijn veel meer verhalen over gemaakt. Het originele verhaalt stamt uit 1820quote:Op maandag 30 september 2013 23:18 schreef Prego het volgende:
Ik weet eerlijk gezegd nog niet zo goed wat ik van deze serie vind, misschien dat ik te veel vasthoud aan de filmIk geef het zeker een kans in ieder geval.
Die scene met die asiaat en z'n nek![]()
nee, de titel en de man zonder hoofd is natuurlijk toevalquote:Op maandag 30 september 2013 23:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De film heeft hier helemaal niets mee te maken.
"behalve dat", ik vind dat je jezelf tegenspreekt: er is geen verband maar eigenlijk is er wel één.quote:Op maandag 30 september 2013 23:55 schreef Tim86 het volgende:
Als ik nu een serie over Hans en Grietje zou maken dan zou hij toch ook niets te maken hebben met Hansel & Gretel: Witch Hunters (2013) - IMDb, behalve dat ze allebei gebaseerd zijn op hetzelfde oorspronkelijke verhaal. Iedereen geeft er gewoon een eigen draai aan, maar het heeft verder totaal geen connectie met elkaar.
Laat ik het anders verwoorden dan, al leek het me wel duidelijk: Er is geen relatie tussen film en serie. Zo is die discussie er namelijk wel vaker (zo ook bij Hannibal bijv.).quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:22 schreef Prego het volgende:
[..]
"behalve dat", ik vind dat je jezelf tegenspreekt: er is geen verband maar eigenlijk is er wel één.
En trouwens je post staat los van de mijne. Misschien dat ik onduidelijk ben geweest maar ik zeg dat ik de film "gewend" ben en daardoor wat moeite met de serie heb. Niet meer, niet minder.
OT nu? /insert smiley zonder hoofd ()
Gaat wel lastig worden bij iets dat alleen uit hoofd bestaatquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat wel lastig worden bij iets dat alleen uit hoofd bestaat
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:32 schreef Franktastic1984 het volgende:
'Sleepy Hollow' Renewed for Season 2 by Fox
http://tvbythenumbers.zap(...)son-2-by-fox/206774/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |