leuk meisje hoorquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:33 schreef Aspergermeisje het volgende:
Er was er maar één die zenuwachtig was.
ze leek Russisch, gezicht, accent,quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:36 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Als ze maar goed op de foto’s staat. Dan kan ze later een Engelse tolk meenemen.
Oh, ik dacht dat je het over Bo had. Ja, dat andere meisje wist al hoe het werkt in de modewereld.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:36 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ze leek Russisch, gezicht, accent,
quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:36 schreef Madame_Paon het volgende:
Als blijkt dat Anke stiekem 31 is i.p.v. 21, zou dat me totaal niet verbazen.
Bo is natuurlijk ook leuk, maar niet speciaal genoegquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:37 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het over Bo had. Ja, dat andere meisje wist al hoe het werkt in de modewereld.
Of eerst drie betonbetonbetonpaaltjes. De laatste keer dat ik die mop vertelde, was ik twaalfquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:39 schreef BabeWatcher het volgende:
Leuk hoor, een rijdende bus, en toen kwam er een brug
Anouk beslist alleen heb ik het idee, het is elke aflevering hetzelfde, is zij niet tevreden, dan is het exitquote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:43 schreef zoem het volgende:
Dus eigenlijk kijken we ANTM: Anouks Next Top Model.
Daphne was ook niet allesquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:43 schreef Aspergermeisje het volgende:
Telkens als ik de stem van Anouk hoor dan ben ik benieuwd hoe het zou klinken als zij zou gaan zingen. Volgens mij heel vals namelijk. Ze praat al vals, als dat kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |