SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:54 schreef byah het volgende:
[..]
dan heb ik mn kans verneukt door mn resterende 25 points over te zetten.. omg
[ afbeelding ]
je hoeft niet elk pack te posten hoorquote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
je hoeft niet elk pack te posten hoor
quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
je hoeft niet elk pack te posten hoor
Nee, want die clubs hebben gewoon hun normale competitie in FUT. Dus wel spelers van pakweg Panathinaikos en Olympiakos, maar niet spelers van Galatasaray en Olympiakos.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:53 schreef zerokil het volgende:
Linken de rest fo the world spelers nu?
Eindelijk iemand die zijn verantwoordelijkheid neemtquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:59 schreef Joodnl het volgende:
tuurlijk wel...Dan zie je ook als ik niets heb...
Moet jullie behoeden voor het verslaafd raken aan willen kopen van packs
Duidelijk, jammer.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, want die clubs hebben gewoon hun normale competitie in FUT. Dus wel spelers van pakweg Panathinaikos en Olympiakos, maar niet spelers van Galatasaray en Olympiakos.
Nu opeens wel weer Fransquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:48 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Die N'Gog is zeker geen drol meer waard
Ow...ik dacht dat je de tijd die je nu over had misschien ging steken in sociale contacten?quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vandaag heb ik niet 3 uur geen les maar 1,5 uur. Ik ben benieuwd wat ik nu in deze uren op kan pikken.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ow...ik dacht dat je de tijd die je nu over had misschien ging steken in sociale contacten?
Dat zijn wijquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ow...ik dacht dat je de tijd die je nu over had misschien ging steken in sociale contacten?
Sociawatte?quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Juistem... Ik weet hoe verslavend het kan zijnquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die zijn verantwoordelijkheid neemt
Dat doe ik tijdens het handelen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |