quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Ach, er hoeft verder geen verhaal omheen, geen reden, geen niets. Het is sneu in iedere context, tenzij het geen waarheden zijn.quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:59 schreef stefanhaan het volgende:
Ik zie het niet als crewbash.
Ik heb eerder medelijden met je. Dat je eenzijdige verhalen accepteert als absolute waarheid.
damn autocorrectquote:Op dinsdag 24 september 2013 02:00 schreef Klojo120 het volgende:
LATEN WE HET GEZWELLIG HOUDEN EN WAT TUMORISTISCHE OPMERKINGEN MAKEN.
het zijn dan ook geen waarheden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ach, er hoeft verder geen verhaal omheen, geen reden, geen niets. Het is sneu in iedere context, tenzij het geen waarheden zijn.
Okquote:
slimme b0ii denkt dat ik nooit een relatie heb gehad, ha-ha-ha.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
het zijn dan ook geen waarheden.
Überhaupt heb je dingen alleen van horen zeggen knul. Je hebt geen flauw idee van hoe of wat, en maar ik en 1 iemand weten hoe het überhaupt echt zit.
Maar dat maakt niet uit, je bent nog wel een stuk jonger. En je gaat zelf ook nog wel zo'n situatie aan de lijven ondervinden. Hopelijk kijk je er dan anders tegenaan, en prik je door de illusies heen.
Ja, als mensen dat constant zeggen, dan word ik dat wel ja. Niet snappen dat er iets van zeggen averechts werkt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:09 schreef Klojo120 het volgende:
Het was midden in de nacht, velen. hadden de moed al opgegeven en waren gaan slapen. 4 overblijvers in deze duistere tijden, en zelfs zij konden het nit eens worden. Klojo120de man die de aandacht weg wilde leiden door een totaal nuttelooss verhaal op te dragen. Ama die uit nood maar de was op ging ruimen, unscrewed. Een puberjoch dat joviaal in de war was, en stefanhaan, die dit joch tevergeefs wat bij wilde brengen. Samen zijn zij... Compleet nutteloos voor wat er dan ook toe doet hedendaags.
Hij dacht eens bij zichzelf na. "Maar... Misschien ligt het dan aan mijn gedrag op het forum?"quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, als mensen dat constant zeggen, dan word ik dat wel ja. Niet snappen dat er iets van zeggen averechts werkt.
En ook alleen op dit forum, mensen hierbuiten doen gewoon normaal tegen mij
Ja, logisch. Maar ik wilde even zeggen dat dit dus geen invloed op mij heeft buiten het forum.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:12 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hij dacht eens bij zichzelf na. "Maar... Misschien ligt het dan aan mijn gedrag op het forum?"
eens.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:14 schreef Viro het volgende:
Pubers over het algemeen
Kinderen vanaf 3 maanden oud t/m 10/11 jaar zijn schatjes. Daarna zijn ze om te
imo.
ik ben 17 en ik ben een schatjequote:Op dinsdag 24 september 2013 02:14 schreef Viro het volgende:
Pubers over het algemeen
Kinderen vanaf 3 maanden oud t/m 10/11 jaar zijn schatjes. Daarna zijn ze om te
imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |