De rest van de week weer studeren hè?quote:Op maandag 23 september 2013 23:58 schreef Xeor het volgende:
[..]
7 in plaats van 2
Whehe, lekker leventje!!
Nou niet door middelvan jongens hosselen tijdens het uitgaan.quote:Op maandag 23 september 2013 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe komt dat zaad dan in je terecht
Je hebt gewoon de zaadlijn gebeldquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou niet door middelvan jongens hosselen tijdens het uitgaan.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt gewoon de zaadlijn gebeld
Hmm oke ieder z'n ding.. Maar ben je nou echt zwangerquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind het niks aan en werk vr za zo van 18-23/01
Niet weten dat ik tig vriendjes tegelijk hebquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt gewoon de zaadlijn gebeld
Misschien is het wel iets waar ik rijk mee kan worden met dit ideequote:
Uhhuh.. Geloof er niks vanquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
De rest van de week weer studeren hè?
Is dan ook niet echt mogelijk in dat dorp van jouquote:
En je duikt met allemaal het bed inquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet weten dat ik tig vriendjes tegelijk heb
Dat heet de spermabank stuquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien is het wel iets waar ik rijk mee kan worden met dit idee
Weet niet onder welke steen jij de afgelopen eeuwen hebt gewoont. Maar Harderwijk heeft al langer stadsrechten dan Amsterdam en een van de beste diacotheken van NL.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is dan ook niet echt mogelijk in dat dorp van jou![]()
![]()
Ja, vrouwen hebben behoefte daaraan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien is het wel iets waar ik rijk mee kan worden met dit idee
Jaja, hardersplaza, ik weetquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet niet onder welke steen jij de afgelopen eeuwen hebt gewoont. Maar Harderwijk heeft al langer stadsrechten dan Amsterdam en een van de beste diacotheken van NL.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:05 schreef Xeor het volgende:
[..]
ok je trollt, trusten.
Je bent minder tof nu
Neem nog een wijntje lovequote:Op dinsdag 24 september 2013 00:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet niet onder welke steen jij de afgelopen eeuwen hebt gewoont. Maar Harderwijk heeft al langer stadsrechten dan Amsterdam en een van de beste diacotheken van NL.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:05 schreef Xeor het volgende:
[..]
ok je trollt, trusten.
Je bent minder tof nu
Mwa.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vanuit mijn standpunt met veel familie die daar woont.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:07 schreef Stuart het volgende:
Harderwijk is toch zo streng gelovige gemeenschap?
In de middeleeuwen ja.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:07 schreef Stuart het volgende:
Harderwijk is toch zo'n streng gelovige gemeenschap?
Het doet me denken aan plaatsen als Urkquote:
zo erg is het dan ook weer nietquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het doet me denken aan plaatsen als Urk
Vissersdorp. Stil blijven staan in de tijd
Nee zo erg is het niet. Wel veel buitenlandse terroristjes.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
In Roosendaal ookquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee zo erg is het niet. Wel veel buitenlandse terroristjes.
En daar ben je nu zwanger vanquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volendam is bijvoorbeeld ook net een sektequote:
Ja waarom denk je nou dat ze zwanger is?quote:
tjacka komt uit die hoekquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volendam is bijvoorbeeld ook net een sekte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |